F1 – GP M. Βρετανίας FP2: Περισσότερα ερωτηματικά

Ο Carlos Sainz σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο FP2, αλλά έχοντας βγει εκτός πίστας. Πίσω του βρέθηκαν δύο Βρετανοί οδηγοί: οι Hamilton και Norris.

F1 – GP M. Βρετανίας FP2: Περισσότερα ερωτηματικά

Ο Carlos Sainz σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο FP2, αλλά έχοντας βγει εκτός πίστας. Πίσω του βρέθηκαν δύο Βρετανοί οδηγοί: οι Hamilton και Norris.

Έπειτα από το FP1, όπου δεν υπήρξε ιδιαίτερα δραστηριότητα, οι ομάδες προσπάθησαν να τα… στριμώξουν όλα στο FP2. Οι Ferrari ξεκίνησαν τη διαδικασία με πολύ καλούς χρόνους χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα. Ωστόσο, όταν έκαναν τη μετάβαση στη μαλακή, ο Carlos Sainz βγήκε εκτός πίστας στην Copse και ο Charles Leclerc δεν κατάφερε να βελτιώσει παρά μόνο 50 χλστ. του δλ. Παρότι ο Ισπανός βγήκε εκτός πίστας, και ο χρόνος του θα έπρεπε να έχει διαγραφεί, αυτό δεν συνέβη.

Ο Sainz ανέφερε στον ασύρματο ότι η συμπεριφορά των μαλακών ελαστικών τον δυσκόλευε, ιδίως στις γρήγορες στροφές και πρόσθεσε επίσης ότι υπερθερμαίνονταν. Όπως ανέφερε και ο διευθυντής μηχανολογίας πίστας της Mercedes, Andrew Shovlin, ήταν πολύ δύσκολο για τους οδηγούς να διατηρήσουν τα ελαστικά εντός του ιδεατού πλαισίου θερμοκρασιών.

Παρότι το μονοθέσιο της Mercedes παρουσιάζει έντονες ταλαντώσεις, ιδίως στις γρήγορες στροφές των Copse (9) και Stowe (15) ο Lewis Hamilton κατάφερε να σημειώσει τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο, αν και ήταν εμφανές ότι πάλευε αρκετά με το μονοθέσιό του. Η Mercedes πιστεύει ότι βρίσκεται πίσω από τις δύο κορυφαίες ομάδες, αλλά η απόσταση είναι μικρότερη, λόγω και των ευνοϊκών προς την W13 χαρακτηριστικών του Silverstone. Επίσης, η Mercedes έδειξε να έχει αρκετά ανταγωνιστικό ρυθμό αγώνα.

Ένα από τα πράγματα που βοήθησαν τον Hamilton είναι ότι εγκατέλειψε την πρώτη του προσπάθεια. Ίσως με αυτό τον τρόπο «ξεφορτώθηκε» την επάνω στρώση των ελαστικών που δημιουργεί αστάθεια στον πρώτο γρήγορο γύρο ζωής τους στις γρήγορες στροφές. Κάτι ακόμα που «ξεφορτώθηκε» ο Βρετανός, ήταν ένα κομμάτι από τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο εσωτερικό των πίσω τροχών, έπειτα από ένα άτσαλο πέρασμα επάνω από τα kerb. Ο George Russell χρησιμοποιούσε τη σκληρή γόμα στο πρώτο μισό της διαδικασίας και προσαρμόστηκε πιο δύσκολα στη μετάβαση στα μαλακά ελαστικά στον ένα γρήγορο γύρο.

Στην 3η θέση με έναν εκπληκτικό γύρο βρέθηκε ο Lando Norris, o οποίος ανέφερε ότι οι ισχυροί άνεμοι που έπνεαν στο εκτεθειμένο στον αέρα πρώην αεροδρόμιο έκανε δύσκολη την κατάσταση για όλους (είδαμε αρκετές εξόδους), η απόκριση του μονοθεσίου της McLaren ήταν καλύτερη απ’ ό,τι περίμενε. Φρόντισε να αναφέρει όμως ότι δεν γνωρίζει τις ρυθμίσεις κινητήρα που χρησιμοποιούσαν οι αντίπαλοί του.

Στα pits της McLaren συνέβη ένα περίεργο περιστατικό, όταν κατά τη διάρκεια αλλαγής ελαστικών του Norris, αστόχησε ο κανονικός πίσω γρύλος, ρίχνοντας το μονοθέσιο στο έδαφος. Οι μηχανικοί έφεραν τον -πιο συμβατικό- εφεδρικό γρύλο και κατάφεραν να ανυψώσουν -με δυσκολία- το μονοθέσιο, αλλά στη συνέχεια, ο μηχανικός του πίσω αριστερού τροχού προσπαθούσε να τον τοποθετήσει ανάποδα, χωρίς να καταλαβαίνει γιατί δεν «κουμπώνει», μέχρι να διαπιστώσει τι έκανε λάθος.

Στην 4η θέση βρέθηκε ο Max Verstappen, o οποίος καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας ανέφερε ότι άκουγε έναν περίεργο θόρυβο στο μονοθέσιό του, σαν κάτι να ακουμπάει ή να τρίβεται. Η ομάδα δεν κατάφερε να επιλύσει το ζήτημα. Ο Ολλανδός έγραψε πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους στην προσομοίωση αγώνα με τη μαλακή γόμα. Παρότι ανέφερε στον ασύρματο ότι τα ελαστικά του είχαν «τελειώσει», συνέχισε να σημειώνει γρήγορους γύρους. Ο ρυθμός του Ολλανδού ήταν πολύ παρόμοιος με αυτόν του Sainz, ο οποίος έκανε περισσότερους γύρους με τη μαλακή γόμα. Σε λίγο πιο αργό ρυθμό κινήθηκε ο Leclerc (ο οποίος βρέθηκε στην 5η θέση του πίνακα των χρόνων) στη δική του προσομοίωση, με τη μέση γόμα.

Πολύ καλή επίδοση σημείωσε ο Fernando Alonso με την αναβαθμισμένη Alpine για να καταταγεί 6ος. Η γαλλική ομάδα έχει επιλέξει να δημιουργήσει ένα αρθρωτό αμάξωμα, με πολλές επιφάνειες που μπορούν να αντικατασταθούν ώστε να διευκολύνονται οι αναβαθμίσεις και να μειώνεται το συνολικό τους κόστος. Ωστόσο, ο Esteban Ocon αντιμετώπισε πρόβλημα με το καινούργιο αμάξωμα και έχασε αρκετό χρόνο όντας σταματημένος στα pits.

O Sergio Perez, που βρέθηκε στην 8η θέση, δεν ήταν ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του σε μία πίστα στην οποία δεν έχει φέρει καλά αποτελέσματα στο παρελθόν. Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσαν οι Daniel Ricciardo (McLaren) και Lance Stroll (Aston Martin). Στο δάπεδο του μονοθεσίου του team-mate του Καναδού, Sebastian Vettel, προκλήθηκαν ζημιές χωρίς ο Γερμανός να έχει βγει εκτός πίστας. Από το pit wall της Aston Martin έκριναν ότι αυτό οφείλεται στο πόσο εύθραυστο είναι το δάπεδο της Aston Martin, με την ευκαμψία του οποίου είχε αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα στους πρώτους αγώνες της σεζόν.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!