Η Ford Pro θα εισάγει στην γκάμα του E-Transit Custom μια νέα έκδοση με τετρακίνηση (AWD) στις αρχές του 2026.
Η έκδοση AWD σχεδιάστηκε για χρήστες που αναζητούν βελτιωμένα επίπεδα πρόσφυσης, τόσο για επαγγελματίες που βρίσκονται στις σκανδιναβικές χώρες, τις Άλπεις και τα Highlands, όσο και για άτομα που χρησιμοποιούν το όχημά τους για αναψυχή.
Προκειμένου να εξυπηρετήσει το συγκεκριμένο lifestyle, η Ford αναβάθμισε την μπαταρία – από τις 64 στις 71 kWh – αυξάνοντας την αυτονομία από τα 336 στα 373 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.
- Το νέο Jeep Compass σηματοδοτεί την είσοδο σε μια καινούργια εποχή
- Mercedes-Benz GLA: Κάντε upgrade στην καθημερινότητά σας
- Νέος ΚΟΚ: Οι 8 παραβάσεις στο «φακό» των νέων καμερών
- Audi A3: Αποκτήστε το με προνομιακό επιτόκιο 4%
- Νέος ΚΟΚ: Τι ποινές επιφέρει σε όσους ξεπερνούν τα 200 χλμ/ώρα ή κάνουν «κόντρες»
Υπάρχει επίσης ταχύτερη φόρτιση, που φτάνει τα 125 kW. Αυτό σημαίνει πως χρειάζονται 29 λεπτά για μια φόρτιση από το 10 ως το 80%. Η Ford αναφέρει ότι, χάρη στις ενημερώσεις over-the-air (OTA), ακόμα και τα αυτοκίνητα που παρήχθησαν πριν τις συγκεκριμένες αναβαθμίσεις θα μπορούν να επωφεληθούν από την ταχύτερη φόρτιση, ρίχνοντας τον χρόνο ανεφοδιασμού στα 25 λεπτά για φόρτιση από 10-80%.

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης, η Ford εξοπλίζει το E-Transit Custom με έναν επιπρόσθετο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, χαρίζοντας έτσι τετρακίνηση. Θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με 217 και 285 ίππους, στα εξοπλιστικά επίπεδα Trend, Limited και Trail. H πιο ισχυρή έκδοση διατίθεται μόνο σε εκδόσεις Sport και MS-RT.
Δεν έχουν δημοσιευτεί επίσημα νούμερα ισχύος ακόμα, όμως είναι σχεδόν βέβαιο πως ακόμα και οι εκδόσεις με 217 ίππους θα είναι πιο γρήγορες στο σπριντ από στάση στα 100 χλμ./ώρα, σε σχέση με τις πισωκίνητες εκδόσεις. Η ικανότητα ρυμούλκησης παραμένει στα 2.300 κιλά.
Οι τιμές θα ανακοινωθούν με το λανσάρισμα στις αγορές, εντός του 2026.
