Ο Lando Norris κατέκτησε με τη McLaren στο Grand Prix Λας Βέγκας την 7η pole position του (και 3η συνεχόμενη) στη φετινή σεζόν της Formula 1, για να ισοφαρίσει τον Max Verstappen στην κορυφή του σχετικού πίνακα στατιστικών (για το 2025). Ήταν μία πολύ προκλητική διαδικασία λόγω της βροχής που είχε πέσει πριν από την έναρξη και συνεχίστηκε έως τα τελευταία λεπτά του Q1, με περιορισμένη πρόσφυση (λόγω και των λεπτών αεροτομών που απαιτεί η πίστα) και τις χαμηλές θερμοκρασίες να δυσκολεύουν την ανάπτυξη θερμοκρασίας στα ελαστικά. Το αποτέλεσμα ήταν οι πιο δύσκολες κατατακτήριες δοκιμές της χρονιάς.
Ο Norris έκανε έναν εξαιρετικό τελικό γύρο στο Q3. Παρότι είχε μία παρατεταμένη στιγμή πλαγιολίσθησης στην προτελευταία στροφή, κατάφερε να κινηθεί 0,323 δλ. ταχύτερα από οποιονδήποτε άλλο οδηγό. Γνωρίζοντας ότι έχασε χρόνο με την προαναφερθείσα πλαγιολίσθηση, ο Norris δεν το πίστευε όταν ενημερώθηκε ότι κατέκτησε την pole position, ρωτώντας αν οι αντίπαλοί του δεν κατάφεραν να βάλουν γύρους.
Πιο κοντά στον Βρετανό πλησίασε ο Max Verstappen με τη Red Bull, με το Λας Βέγκας να παραμένει (μαζί με τη Σιγκαπούρη), μία από τις δύο πίστες όπου ο Ολλανδός δεν έχει κατακτήσει pole position. O Verstappen δήλωσε ότι η Red Bull ήταν πιο ανταγωνιστική με τα ελαστικά βροχής που χρησιμοποιήθηκαν στα δύο πρώτα σκέλη, παρά με τα ενδιάμεσα που υιοθέτησαν οι οδηγοί που προκρίθηκαν στο τελικό σκέλος.
- Best seller αυτοκίνητα σε Black Friday προσφορές που δύσκολα θα ξαναβρείς >>
- Πλούσιος βασικός εξοπλισμός, Υβριδική τεχνολογία & Off-road δυνατότητες!
- Υβριδικό C-SUV με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο στην ίδια τιμή!
- Αυτοκίνητο πόλης με φουλ εξοπλισμό και τιμή 14.990 €
- Πολυβραβευμένο Pick-up με έκπτωση έως 3.000 €
- Ηλεκτρικά Skoda SUV με όφελος έως 6.000 ευρώ
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τις κατατακτήριες δοκιμές του GP Λας Βέγκας
Πάντα καλός στις κατατακτήριες δοκιμές στο Λας Βέγκας, ο Carlos Sainz κατάφερε να κάνει μία ακόμα εκπληκτική εμφάνιση, φέρνοντας τη Williams στην 3η θέση, μόλις 0,039 δλ. πίσω από τον Verstappen. Ωστόσο, η θέση του Ισπανού ενδέχεται να κινδυνεύει, καθώς βρίσκεται υπό έρευνα από τους αγωνοδίκες για μη ασφαλή επιστροφή στην πίστα στη στροφή 5, εμποδίζοντας τον Lance Stroll, έπειτα από έξοδο στο Q1.
O Sainz δήλωσε ότι κάποιες αλλαγές στο στήσιμο της Williams έκαναν το μονοθέσιο να είναι ανταγωνιστικό στις βρεγμένες συνθήκες, αν και ήταν ταχύτερο με τα ελαστικά βροχής από ό,τι με τα ενδιάμεσα. Φαίνεται ότι το Λας Βέγκας ταιριάζει στο στυλ οδήγησης (και ιδίως τον τρόπο φρεναρίσματος) του Ισπανού.
Στην 4η θέση κατετάγη ο George Russell με τη Mercedes, ο οποίος ήταν ο ταχύτερος οδηγός στα δύο πρώτα σκέλη με τα ελαστικά βροχής. Ωστόσο, ο Βρετανός αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού και δυσκολεύτηκε στο Q3. Δεδομένων των συνθηκών, ο Russell πιστεύει ότι ήταν ένα καλό αποτέλεσμα.
Oι θέσεις των οδηγών της Mercedes στο grid έδειχναν ότι θα μπορούσαν να κινδυνεύσουν, καθώς η FIA ανέφερε η γερμανική ομάδα δεν κατέθεσε (ηλεκτρονικά) στη FIA το έντυπο με τις ρυθμίσεις των μονοθεσίων της, όπως υποχρεούται, μέχρι να εξέλθουν από τα pits για το Q1. Ωστόσο, η Mercedes είχε κάνει τη διαδικασία όπως έπρεπε. Ένα πρόβλημα ασφάλειας στους Η/Υ της FIA απέτρεψαν να λάβει το έγγραφο.
Ήταν άλλη μία απογοητευτική εμφάνιση για τον Oscar Piastri, o οποίος περιορίστηκε στην 5η θέση, χωρίς απαραίτητα να φταίει. Αν και δεν φαινόταν ότι θα μπορούσε να διεκδικήσει την pole position, ίσως μπορούσε να εισέλθει στην πρώτη τριάδα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της McLaren, Andrea Stella. Στην τελική του προσπάθεια, ο Piastri αναγκάστηκε να σηκώσει το πόδι του από το γκάζι στο τέλος της ευθείας πριν από τη στροφή 12, επειδή κυμάτιζαν κίτρινες σημαίες εκεί, λόγω της εξόδου του Charles Leclerc από την πίστα.
Ο Piastri επιβράδυνε όπως ορίζουν οι κανονισμοί, και ήταν τυχερός που δεν προσέκρουσε επάνω του ο Isack Hadjar, ο οποίος έχασε τον έλεγχο της Racing Bulls σε εκείνο το σημείο. Ο Piastri δήλωσε ότι κάποια πράγματα δεν πήγαν καλά από το ξεκίνημα του γύρου, καθώς έκανε μερικές αλλαγές ρυθμίσεων στο τιμόνι οι οποίες δεν λειτούργησαν όπως θα ήθελε.
O Αυστραλός δήλωσε ότι είχε την ταχύτητα, αλλά τα πράγματα και πάλι δεν πήγαν όπως θα ήθελε. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Piastri κατάφερε να προκριθεί στο τελικό σκέλος έχοντας ολοκληρώσει το Q2 στη 10η θέση, την τελευταία που προκρίνεται δηλαδή, με τους δύο τελευταίους γύρους του στο δεύτερο σκέλος να μην είναι ιδανικοί.
Εξαιρετική εμφάνιση έκανε και ο Liam Lawson, για να εξασφαλίσει την 6η θέση στις κατατακτήριες δοκιμές, με τη Racing Bulls να δείχνει να μπορεί να αναπτύξει πιο εύκολα από το μέσο όρο θερμοκρασίες στα ελαστικά της. Ο Fernando Alonso με την Aston Martin πρωταγωνίστησε από την πρώτη στιγμή στο Q1 και έκανε άλλη μία πολύ καλή εμφάνιση για να προκριθεί στο Q3 και να εξασφαλίσει την 7η θέση.
Η Racing Bulls ήταν η μόνη άλλη ομάδα πέραν της McLaren που είδε αμφότερους τους οδηγούς της να προκρίνονται στο Q3, με τον Isack Hadjar να γράφει τον 8ο χρόνο, αν και έδειχνε πολύ γρήγορος, τόσο στο Q2 (όπου ήταν 2ος), όσο και στην αρχή του τελικού σκέλους. Ο Γάλλος και πιστεύει ότι θα μπορούσε να έχει βρεθεί στην πρώτη πεντάδα. Ο Charles Leclerc ρίσκαρε με ρυθμίσεις υψηλότερου αεροδυναμικού φορτίου, οι οποίες μπορεί να τον αφήσουν ευάλωτο στις ευθείες στο στεγνό αύριο στον αγώνα.
Ωστόσο, το ρίσκο του Μονεγάσκου δεν απέδωσε, καθώς μπλόκαρε τα φρένα του στην προσέγγιση της στροφής 12 και βγήκε εκτός πίστας στην τελική του προσπάθεια, για να καταλήξει στην 9η θέση. Ο Leclerc κατάφερε να ξεπεράσει μία δυσκολία που αντιμετώπισε στο Q1, όπου έχασε ισχύ από τον κινητήρα του, αλλά κατάφερε να συνεχίσει. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο πολύ καλός στο Λας Βέγκας Pierre Gasly, o οποίος εκμεταλλεύτηκε τις συνθήκες για να φέρει την Alpine πολύ πιο ψηλά από ό,τι αξίζει το γαλλικό μονοθέσιο.
Q2
O Nico Hulkenberg σημείωσε την 11η επίδοση με τη Sauber, εμπρός από τον Lance Stroll, ο οποίος ρίσκαρε με τα ενδιάμεσα ελαστικά (αντί για τα ελαστικά βροχής που χρησιμοποιούσαν όλοι οι υπόλοιποι, παρότι η βροχή είχε σταματήσει από το Q1) στα τελευταία λεπτά, αλλά δεν του βγήκε και κατέληξε 12ος, εμπρός από τους δύο οδηγούς της Haas, με τον Esteban Ocon μπροστά από τον Oliver Bearman, που έχοντας χτυπήσει ελαφρά τις μπαριέρες TecPro έπειτα από μία έξοδο, κατέστρεψε την εμπρός αεροτομή του και είδε το πτερύγιο επάνω από το δεξί εμπρός ελαστικό να σπάει, με τους μηχανικούς να το κολλάνε στα pits.
Στη 15η θέση -και τελευταία του Q2- βρέθηκε ο Franco Colapinto, ο οποίος κατάφερε να σώσει την Alpine έπειτα από μία τεράστια πλαγιολίσθηση στη στροφή 14 στην προτελευταία του προσπάθεια και βγήκε εκτός πίστας στην τελική του προσπάθεια στη στροφή 12. O Αργεντίνος βρίσκεται υπό έρευνα από τους αγωνοδίκες, επειδή η Alpine δεν επέστρεψε το σετ ελαστικών που χρησιμοποίησε o οδηγός της στο FP3, όπως υποχρεούται.
What. A. Save! 😱
Franco Colapinto keeps his Alpine out of the barriers with this MEGA save 👀#F1 #LasVegasGP pic.twitter.com/Kh80AGKHGg
— Formula 1 (@F1) November 22, 2025
Q1
Η διαδικασία ξεκίνησε με τόσο βρεγμένη πίστα, που οι οδηγοί αναγκάστηκαν να βάλουν τα ελαστικά βροχής, με τα οποία ξεκίνησαν οι οδηγοί της Aston Martin. O Alex Albon προσέκρουσε τον τοίχο στην προτελευταία στροφή στα τελευταία λεπτά και κατέστρεψε την εμπρός δεξιά ανάρτηση της Williams, για να καταλήξει στη 16η θέση. Θα εκκινήσει αύριο εμπρός από τον Andrea Kimi Antonelli, ο οποίος δυσκολεύτηκε στις πολύ προκλητικές συνθήκες με τη Mercedes και μπλόκαρε τα φρένα του στην τελική του προσπάθεια.
Alex Albon collides with the wall in Q1! 💥‼️
Just how did he get his car back to the pits 🤯#F1 #LasVegasGP pic.twitter.com/EX0v9m1b9a
— Formula 1 (@F1) November 22, 2025
Άλλος ένας rookie, ο Gabriel Bortoleto με τη Sauber επίσης αποκλείστηκε από τη συνέχεια της διαδικασίας όντας 18ος. Απογοητευτικός και πάλι ο Yuki Tsunoda, προτελευταίος με τη Red Bull. Η χειρότερη έκπληξη της ημέρας όμως ήταν ο Lewis Hamilton, ο οποίος κατέληξε τελευταίος, αφού δεν είχε τη δυνατότητα να αναπτύξει θερμοκρασίες στα ελαστικά του.
O Βρετανός, που είχε παρασύρει και έναν λαστιχένιο στύλο, συνάντησε κίτρινη σημαία στην προτελευταία του προσπάθεια. Πρόλαβε να περάσει τη γραμμή χρονομέτρησης μερικές στιγμές πριν από την καρό σημαία για μία τελευταία προσπάθεια. Όπως συμβαίνει σε κάποιες πίστες, η γραμμή χρονομέτρησης στο Λας Βέγκας βρίσκεται πριν από τη γραμμή τερματισμού και ενώ ο Hamilton θα ήταν έγκυρος, είδε τα κόκκινα φώτα πριν φτάσει στη γραμμή τερματισμού.
Για αυτό το λόγο, ο Βρετανός νόμιζε ότι δεν πρόλαβε να φτάσει στη γραμμή και σηκώνοντας το πόδι του από το γκάζι εγκατέλειψε την προσπάθεια λανθασμένα. Είναι η πρώτη φορά από το GP Βραζιλίας του 2017 που ο Hamilton βρίσκεται στην τελευταία θέση, χωρίς να έχει αποκλειστεί από τα αποτελέσματα, όπως στη Βραζιλία το 2021.

