H Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου αποκάλυψε τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των υποβολών των ομάδων και των κατασκευαστών μονάδων ισχύος σχετικά με τη συμμόρφωση στο ανώτατο όριο εξόδων για τo οικονομικό έτος του 2024 στη Formula 1. Η Aston Martin, η οποία είχε ήδη παραδεχθεί ότι είχε σημειώσει μία μικρή διαδικαστική παράβαση, αποκαλύφθηκε ότι ήταν η μόνη ομάδα που υπέπεσε σε -μικρή- παρατυπία. Οι υπόλοιπες εννέα ομάδες και οι πέντε κατασκευαστές μονάδων ισχύος βρέθηκαν πλήρως σύμφωνοι με τη διαδικασία.
Υπήρχε αρκετά μεγάλη ένταση στα paddock της F1, καθώς είχαν κυκλοφορήσει φήμες ότι είχε σημειωθεί κάποια πιο σοβαρή παράβαση, δεδομένου ότι η τελική έκθεση της FIA είχε καθυστερήσει σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Τα δύο τελευταία χρόνια, η αναφορά εκδόθηκε τον Σεπτέμβριο, ενώ ακόμη και το πρώτο έτος υποβολής εκθέσεων για το ανώτατο όριο δαπανών, που κάλυπτε τη σεζόν 2021, όταν η Red Bull διέπραξε παράβαση λόγω υπερβολικών δαπανών, η ανακοίνωση έγινε νωρίτερα τον Οκτώβριο του 2022.
Η FIA ανακοίνωσε ότι η διαδικασία εξέτασης διήρκεσε επτά μήνες. Την περιέγραψε ως «ιδιαίτερα χρονοβόρα, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την πολυπλοκότητα των οικονομικών κανονισμών όσο και την ανάγκη αξιολόγησης των τεχνικών πτυχών και της σχετικής αντιμετώπισης του κόστους των δραστηριοτήτων ανάπτυξης που αναλαμβάνουν οι ομάδες της F1 και οι κατασκευαστές μονάδων ισχύος».
Επίσης, ανέφερε ότι η παράβαση της Aston Martin ήταν «πολύ μικρής σημασίας», καθώς «υπέβαλε μη υπογεγραμμένες εκδόσεις» της τεκμηρίωσης αναφοράς έως την προθεσμία της 31ης Μαρτίου 2025 και προσέθεσε την απαιτούμενη υπογραφή -αυτή της ανεξάρτητης εταιρείας ελέγχου που συμμετείχε- «το συντομότερο δυνατό», δηλαδή στις 15 Απριλίου.
Αναγνωρίστηκε ότι υπήρχαν «εξαιρετικές και απρόβλεπτες περιστάσεις» εκτός του ελέγχου της ομάδας αν και οι λεπτομέρειες δεν έχουν αποκαλυφθεί. Το γεγονός ότι η Aston Martin δεν επιδίωξε, ούτε απέκτησε, κανένα πλεονέκτημα από την παράβαση αυτή, ήταν επαρκής ελαφρυντικός παράγοντας για να παραλειφθούν τυχόν κυρώσεις πέραν της κάλυψης των εξόδων της διαδικασίας της Συμφωνίας Αποδοχής Παράβασης που προβλέπουν οι κανονισμοί.
