Mercedes-Benz: Η νέα γενιά του Sprinter έρχεται… σκαλισμένη στην πέτρα!

Αυτό είναι ίσως το πιο παράξενο teaser της Mercedes-Benz μέχρι σήμερα, καθώς το “THE BOuLDER” δείχνει μέρος από το νέο Sprinter, σκαλισμένο στην πέτρα!

Mercedes-Benz: Η νέα γενιά του Sprinter έρχεται… σκαλισμένη στην πέτρα!

Αυτό είναι ίσως το πιο παράξενο teaser της Mercedes-Benz μέχρι σήμερα, καθώς το “THE BOuLDER” δείχνει μέρος από το νέο Sprinter, σκαλισμένο στην πέτρα!

Όχι, δεν είναι προϊόν μοντάζ: Η Mercedes-Benz επέλεξε να παρουσιάσει το πρώτο επίσημο teaser της νέας γενιάς του Sprinter σε ένα… πέτρινο γλυπτό!

Για να είμαστε ειλικρινείς βέβαια, δεν πρόκειται για ένα πραγματικό πέτρινο γλυπτό – η ίδια η γερμανική μάρκα αναφέρει πως πρόκειται για ένα γλυπτό με όψη πέτρας.

Το όνομά του είναι “THE BOuLDER” και σε αυτό εμφανίζεται η μάσκα του Sprinter, μαζί με ένα σχετικά μακρύ και επίπεδο καπό, προϊδεάζοντάς μας για τον σχεδιασμό του μοντέλου.

Το Sprinter είναι το μεγαλύτερο Van της εταιρείας και, ενώ η Mercedes-Benz δίνει τις διαστάσεις του γλυπτού (μήκος 6,5 μέτρα, ύψος 2,75 μέτρα, πλάτος 2,5 μέτρα), το μοντέλο παραγωγής πιθανότατα θα έχει διαφορετικές διαστάσεις.

Κίνηση στη νέα γενιά θα δίνει η ολοκαίνουργια αρχιτεκτονική VAN.EA, που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2023. Η εταιρεία δήλωσε παλαιότερα ότι η πλατφόρμα VAN.EA θα επιτρέψει τη «σαφή διαφοροποίηση» μεταξύ των MPV και των πιο εμπορικών van.

Η πλατφόρμα VAN.EA-P (το P σημαίνει «premium») έχει σχεδιαστεί για «οικογενειακά van υψηλής ποιότητας», έως και «ευρύχωρες λιμουζίνες», σύμφωνα πάντα με τη Mercedes-Benz. Τα επαγγελματικά φορτηγά θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα VAN.EA-C – με το C να σημαίνει «commercial» ή «εμπορικό».

Για τα φορτηγά με την premium έκδοση της πλατφόρμας VAN.EA επιδιώκεται αυτονομία τουλάχιστον 500 χιλιομέτρων, ενώ η εταιρεία αναφέρει επίσης ότι θα προσφέρεται με κίνηση στους εμπρός τροχούς, με έναν κινητήρα ή με διάταξη διπλού κινητήρα, με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Η γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών van που θα βασίζονται σε αυτή τη νέα αρχιτεκτονική θα διαθέτουν το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MB.OS της Mercedes-Benz. Η αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 2 θα είναι διαθέσιμη, με σχέδια για την εξάπλωση της αυτοματοποίησης επιπέδου 3 μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Η Mercedes-Benz στοχεύει να βάλει την πλατφόρμα VAN.EA στην παραγωγή μέσα στο 2026, ενώ εν καιρώ θα ακολουθήσει και η VAN.CA (Van Combustion Architecture), η οποία θα είναι σχεδιασμένη για θερμικούς κινητήρες. 

Το πρώτο μοντέλο της Mercedes-Benz που θα αξιοποιεί τη συγκεκριμένη πλατφόρμα θα είναι η VLE, που θα παρουσιαστεί το 2026, ενώ η μεγαλύτερη VLS θα αποκαλυφθεί αμέσως μετά. Η άφιξη της νέας γενιάς του Sprinter αναμένεται να γίνει το νωρίτερο στα τέλη του 2027.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!