Mercedes-Benz: Ολοκληρώνεται εντός του 2025 η παραγωγή της EQB

O αντικαταστάτης της Mercedes-Benz EQB θα ενσωματωθεί στην υπόλοιπη γκάμα της GLB και αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στις αρχές του 2026.

Mercedes-Benz: Ολοκληρώνεται εντός του 2025 η παραγωγή της EQB

O αντικαταστάτης της Mercedes-Benz EQB θα ενσωματωθεί στην υπόλοιπη γκάμα της GLB και αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στις αρχές του 2026.

Η Mercedes-Benz προχωρά σε μια συνολική ανανέωση της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της, αποσύροντας παράλληλα την σειρά «EQ».

To πλάνο αυτό έχει αποκαλυφθεί από τον Φεβρουάριο του 2025, ενώ τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους είδαμε και τους πρώτους «καρπούς», με την έλευση της ολοκαίνουργιας GLC Electric.

Η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes-Benz EQB παρουσιάστηκε το 2021, για να τοποθετηθεί δίπλα στην… ξαδέλφη της GLB με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μόλις 4 χρόνια αργότερα, ένας εκπρόσωπος της Mercedes-Benz ανέφερε σε διεθνή μέσα ότι εντός του 2025 θα ολοκληρωθεί η παραγωγή της EQB στις ΗΠΑ και τον Καναδά, με την Ευρώπη να ακολουθεί.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το μοντέλο θα αποσυρθεί οριστικά. Ο αντικαταστάτης της EQB θα ενσωματωθεί στην γκάμα της GLB και θα κάνει ντεμπούτο μέσα στο 2026. Τον Απρίλιο του 2025 εντοπίστηκε ένα από τα πρωτότυπα μοντέλα δοκιμών της GLB Electric. Αναμένεται να διατηρήσει τον τετραγωνισμένο σχεδιασμό της EQB, υιοθετώντας όμως την νέα μάσκα της GLC. Τα φωτιστικά σώματα θα είναι παρόμοια με αυτά που είδαμε στην νέα CLA, ενσωματώνοντας ένα φωτιζόμενο στοιχείο στο σχήμα του λογότυπου της Mercedes-Benz.

Mercedes Benz GLB spy shots (7)

Η απερχόμενη EQB αξιοποιούσε την πλατφόρμα MFA2, η οποία βρισκόταν και σε μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η αμιγώς ηλεκτρική GLB θα αξιοποιεί την νέα πλατφόρμα MMA (Mercedes Modular Architecture) και θα διατίθεται σε δύο μεγέθη μπαταρίας: 58 και 88 kWh. Θα υπάρχουν επίσης πισωκίνητες εκδόσεις με έναν ηλεκτροκινητήρα και τετρακίνητες εκδόσεις με δύο κινητήρες.

Η νέα GLB θα υιοθετήσει αρχιτεκτονική 800V, προσφέροντας περισσότερη αποδοτικότητα και μεγαλύτερες ταχύτητες φόρτισης (οι οποίες κατά πάσα πιθανότητα θα φτάνουν πάνω από τα 300 kW). O πίσω ηλεκτροκινητήρας θα διαθέτει κιβώτιο 2 ταχυτήτων, προσφέροντας υψηλές επιταχύνσεις από στάση και πιο ήπια συμπεριφορά σε μεγάλες ταχύτητες.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!