Kυβερνοεπίθεση έχουν δεχθεί εδώ και κάποιες εβδομάδες οι εγκαταστάσεις της Jaguar Land Rover, η οποία ξεκίνησε στις 31 Αυγούστου και έχει προκαλέσει το «πάγωμα» της παραγωγής όλων των μοντέλων της έως και σήμερα.
Παρότι έχουν ξεκινήσει έρευνες για τον εντοπισμό του προβλήματος, η γραμμή παραγωγής δεν έχει καταφέρει να επανεκκινήσει, προκαλώντας σημαντικότατες απώλειες και στα ταμεία της εταιρείας.
Υπολογίζεται πως η Jaguar Land Rover έχει εβδομαδιαίες ζημιές που φτάνουν έως και τις 500 εκατ. λίρες (573 εκατ. ευρώ) και, ως εκ τούτου χρειάζεται οικονομική υποστήριξη.
- Το νέο Jeep Compass σηματοδοτεί την είσοδο σε μια καινούργια εποχή
- Mercedes-Benz GLA: Κάντε upgrade στην καθημερινότητά σας
- Νέος ΚΟΚ: Οι 8 παραβάσεις στο «φακό» των νέων καμερών
- Audi A3: Αποκτήστε το με προνομιακό επιτόκιο 4%
- Νέος ΚΟΚ: Τι ποινές επιφέρει σε όσους ξεπερνούν τα 200 χλμ/ώρα ή κάνουν «κόντρες»
Η κυβέρνηση της Βρετανίας ανακοίνωσε σήμερα πως αποδεσμεύει συνολικά 1,5 δισ. λίρες (1,7 δισ. ευρώ) τα οποία θα διατεθούν για την άμεση κάλυψη οικονομικών αναγκών της JLR. Το ποσό θα προέλθει από ιδιωτική τράπεζα, ενώ εγγύηση δίνει η κρατική UK Export Finance. Αυτή είναι μάλιστα και η πρώτη φορά που μια ιδιωτική εταιρεία λαμβάνει κρατική χρηματοδότηση λόγω κυβερνοεπίθεσης.
Η Jaguar Land Rover δηλώνει ότι έχει θέσει σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα «σταδιακής επανεκκίνησης» των δραστηριοτήτων της. Αυτό δεν σημαίνει ακόμα επανεκκίνηση της παραγωγής, όμως το τμήμα πληροφορικής της εταιρείας κατάφερε να επαναφέρει σε λειτουργία μέρος της ψηφιακής υποδομής της εταιρείας, επιτρέποντάς της πλέον να επεξεργάζεται πληρωμές και να καταχωρεί νέα οχήματα.
Όσο γίνονται αυτά, το μεγαλύτερο μέρος από τους συνολικά 33.000 εργαζόμενους της Jaguar Land Rover παραμένει στο σπίτι, ενώ σε κίνδυνο βρίσκονται οι θέσεις εργασίας τουλάχιστον 104.000 ατόμων στην Βρετανία τα οποία απασχολούνται στην αλυσίδα εφοδιασμού της εταιρείας.
Υπό κανονικές συνθήκες τα εργοστάσια της Jaguar Land Rover στο Solihull, το Wolverhampton και το Halewood στην Αγγλία, μπορούν να παράξουν έως και 1.000 αυτοκίνητα ημερησίως. Στόχος της εταιρείας είναι να επανεκκινήσει την γραμμή παραγωγής της στις αρχές του Οκτώβρη, τόσο στα εργοστάσια της Αγγλίας, όσο και σε αυτά που βρίσκονται σε Σλοβακία, Βραζιλία και Ινδία.