Το Opel Corsa GSE βρίσκεται στην IAA Mobility 2025 και μας δίνει μια πρώτη εικόνα για το «μέλλον» του νέου Corsa, καθώς η Opel σκοπεύει να αξιοποιήσει πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία του στο ολοκαίνουργιο Corsa 7ης γενιάς που θα παρουσιαστεί το 2027.
Το πρωτότυπο είναι τρίθυρο και από την πρώτη στιγμή κεντρίζει τα βλέμματα, χάρη στο ογκώδες αμάξωμα, με τους φουσκωμένους θόλους που φιλοξενούν τροχούς 21 ιντσών εμπρός και 22 πίσω. Αυτοί διαθέτουν ένα ιδιαίτερα περίπλοκο design, με έντονες, επιθετικές γωνίες.
Στο μπροστινό μέρος η μάσκα Visor παραμένει ως ένα από τα κεντρικά στοιχεία σχεδιασμού, όμως έχει δεχθεί μικροαλλαγές στο σχήμα της, με αποτέλεσμα να ταιριάζει καλύτερα με το υπόλοιπο design. Τα φωτιστικά σώματα φτάνουν σχεδόν μέχρι το φωτιζόμενο λογότυπο της Opel και, σε συνδυασμό με τις εξαιρετικά λεπτές οριζόντιες και κάθετες λωρίδες φωτός, δημιουργούν μια διάταξη «πυξίδας», όπως την αποκαλεί η μάρκα.
Ο μπροστινός προφυλακτήρας ενσωματώνει μεγάλες εισαγωγές αέρα, καθώς και ένα επιθετικό splitter. Το καπό έχει και αυτό τους δικούς του αεραγωγούς, με τις κίτρινες εσωτερικές επιφάνειες να δημιουργούν μια εντυπωσιακή αντίθεση με το ασημί αμάξωμα.
Στο πίσω μέρος διακρίνουμε τις μεγαλύτερες αλλαγές στην σχεδιαστική φιλοσοφία. Το όλο αμάξωμα… λάμπει με την απουσία του, καθώς εντοπίζουμε μόνο τα δύο λεπτά φωτιστικά σώματα, που εκτείνονται σε όλο το πλάτος του αμαξώματος.
Στο κέντρο αναγράφεται το όνομα της εταιρείας, με φωτιζόμενα κόκκινα γράμματα, ενώ και εδώ υπάρχουν οι λεπτές κάθετες λωρίδες φωτός, οι οποίες φαίνονται σαν να αιωρούνται και δημιουργούν ξανά τη διάταξη «πυξίδας». Την εικόνα συμπληρώνουν ο τεράστιος κίτρινος διαχύτης, μαζί με την επίσης κίτρινη αεροτομή και το ενιαίο γυάλινο πάνελ.
Το εσωτερικό είναι εξίσου εντυπωσιακό. Το τιμόνι αντλεί έμπνευση από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, χάρη στο επίπεδο πάνω και κάτω μέρος, αλλά και χάρη στο κόκκινο κουμπί, το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν boost mode, για περισσότερη ισχύ.
Πίσω από το τιμόνι διακρίνεται μια νέα εκδοχή του Tech Bridge, η οποία αντί για οθόνες, αξιοποιεί τεχνολογία επαυξημένης προβολής που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη και φυσικό έλεγχο φωνής για να προβάλλει πληροφορίες όπως η ταχύτητα του οχήματος. Τα καθίσματα δεν είναι μία ενιαία κατασκευή, καθώς η πλάτη τους στηρίζεται από την οροφή του αυτοκινήτου, με το κάτω μέρος να είναι εγκατεστημένο στο πάτωμα.
Η Opel επιβεβαίωσε και το κινητήριο σύνολο του πρωτότυπου Corsa GSE Vision Gran Turismo. Θα υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες των 400 ίππων, ένας σε κάθε άξονα, που θα παράγουν συνολικά 800 ίππους και 800 Nm ροπής. Αυτοί αντλούν ισχύ από μια μπαταρία 82 kWh. Παρά το σχετικά μεγάλο μέγεθος της μπαταρίας, το αυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 1.170 κιλά. Χάρη στο σχετικά περιορισμένο βάρος, μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 2 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 320 χλμ./ώρα.