ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 – ΕΔ4: Κλατάρισμα για τον Neuville, ο Ogier επικεφαλής

Ο Sebastien Ogier επέστρεψε στην πρωτοπορία της γενικής κατάταξης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025, καταδιωκόμενος από τον Ott Tanak, έπειτα από το κλατάρισμα του πρώην επικεφαλής Thierry Neuville στο 2ο πέρασμα από τους Αγίους Θεοδώρους.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 – ΕΔ4: Κλατάρισμα για τον Neuville, ο Ogier επικεφαλής

Ο Sebastien Ogier επέστρεψε στην πρωτοπορία της γενικής κατάταξης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025, καταδιωκόμενος από τον Ott Tanak, έπειτα από το κλατάρισμα του πρώην επικεφαλής Thierry Neuville στο 2ο πέρασμα από τους Αγίους Θεοδώρους.

Στο ακόμη πιο σκληρό από το πρωί, δεύτερο πέρασμα από τους Αγίους Θεόδωρους, τη μεγαλύτερη σε μήκος ειδική διαδρομή του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ο Thierry Neuville, ο οποίος είχε περάσει επικεφαλής στη γενική κατάταξη έπειτα από την ΕΔ3 στο Λουτράκι, είχε ένα κλατάρισμα ελαστικού στο Hyundai i20 N Rally1 και έχασε περίπου 40 δλ., και φυσικά την πρωτοπορία στη γενική κατάταξη.

Ο Sebastien Ogier με το Toyota GR Yaris Rally1 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στο δεύτερο πέρασμα από τους Αγίους Θεοδώρους, ακριβώς όπως είχε κάνει και την πρώτη φορά (ΕΔ2). Μάλιστα, ο Γάλλος 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής κατάφερε να επικρατήσει στην ΕΔ4, παρότι είχε και αυτός κλατάρισμα ελαστικού, το οποίο όμως, ευτυχώς για τον ίδιο, συνέβη στα τελικά μέτρα της ειδικής διαδρομής και δεν του κόστισε πολύ χρόνο.

Συνεπώς, ο Ogier πέρασε ξανά επικεφαλής στη γενική κατάταξη, αφού και συμπατριώτης του, Adrien Fourmaux, που είχε βρεθεί μπροστά του στη γενική κατάταξη, ήταν πολύ πιο προσεκτικός. Ο Fourmaux ήταν 15,2 δλ. πιο αργός από τον Ogier και έπεσε από τη 2η στην 3η θέση γενικής, πίσω από τον team-mate του στη Hyundai, Ott Tanak.

O χρόνος του Εσθονού απείχε 4,5 δλ. από αυτόν του Ogier. Αυτό σημαίνει ότι στη γενική κατάταξη, o Tanak βρίσκεται 2ος πλέον, μόλις 6,1 δλ. από τον Γάλλο οδηγό της Toyota, καθώς οι δύο μονομάχοι για τη νίκη των δύο προηγούμενων αγώνων ξεχώρισαν -λίγο- και πάλι, έπειτα από μόλις 4 ειδικές διαδρομές, αφού ο Fourmaux βρίσκεται 14,4 δλ. μακριά από την κορυφή.

Εντυπωσιακή πορεία έχει διαγράψει μέχρι στιγμής ο νεαρός Φινλανδός της δεύτερης ομάδας της Toyota Gazoo Racing, Sami Pajari, ο οποίος έχει βρεθεί στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, παρότι αναγκάστηκε να κόψει ρυθμό στο τελικό κομμάτι της ΕΔ4, καθώς ένιωθε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά: το εμπρός αριστερό ελαστικό του είχε φθαρεί τελείως.

Ο Pajari βρίσκεται περίπου 5 δλ. εμπρός από τον 2 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Kalle Rovanpera με το Toyota GR Yaris. Αμφότεροι απέχουν περίπου μισό λεπτό από την κορυφή και ακριβώς πίσω τους βρίσκεται τώρα ο Neuville, με τον επικεφαλής της βαθμολογίας, Elfyn Evans, που «καθαρίζει» το δρόμο σήμερα με το Toyota GR Yaris, είναι 7ος. Για το ιαπωνικό στρατόπεδο, εντυπωσιακός ήταν ο (3ος) χρόνος που έγραψε ο Takamoto Katsuta, ο οποίος όμως έχει βρεθεί στη 13η θέση γενικής, λόγω του κλαταρίσματος ελαστικού που είχε στο πρώτο πέρασμα από τους Αγίους Θεοδώρους.

Ο Gregoire Munster, με το άλλο εργοστασιακό Ford Puma της M-Sport, διατηρεί την 8η θέση γενικής κατάταξης, στην οποία ανέβηκε στην ΕΔ3. Όπως είχε συμβεί και στο πρώτο πέρασμα από τους Αγίους Θεοδώρους, τα κλαταρίσματα ελαστικών είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο. Πέραν από τους Ogier και Neuville, ο Josh McErlean με το άλλο εργοστασιακό Ford Puma της M-Sport υπέστη -για δεύτερη φορά σήμερα- κλατάρισμα εμπρός αριστερού ελαστικού.

Στην κατηγορία WRC2, ο Oliver Solberg έγραψε και πάλι τον ταχύτερο χρόνο, όπως και στις ΕΔ2 και ΕΔ3, και φυσικά βρίσκεται επικεφαλής της συνολικής κατάταξης της κατηγορίας απολαμβάνοντας πλεονέκτημα 20 δλ. με το Toyota GR Yaris Rally2. O Πολωνός Kajetan Kajetanowicz ανέβηκε στη 2η θέση και δίνει σκληρή μάχη με τον Gus Greensmith.

Πρώτος μεταξύ Ελλήνων εξακολουθεί να είναι ο Ιορδάνης Σερδερίδης, ο οποίος με το Ford Puma Rally1 ανέκτησε 6 θέσεις από την ΕΔ3, ανεβαίνοντας στην 21η θέση της γενικής κατάταξης. Από τα πληρώματα με αυτοκίνητο Rally2, ο Γιάννης Πλάγος συνεχίζει σταθερά με το Skoda Fabia RS στα χρώματα της Ελληνικής Αστυνομίας, βρισκόμενος στην 40ή θέση, πίσω από τον εργοστασιακά υποστηριζόμενο από την Toyota Ιάπωνα Hikaru Kogure.

Στην 47η θέση βρίσκεται ο Θέμης Χαλκιάς Renault Clio Rally3, καθώς ο Νώντας Καρανικόλας (Ford Fiesta Mk II Rally2) έχασε περίπου 4 λεπτά στην ΕΔ4 και έχει πέσει από την 39η στην 49η θέση, άκριβώς μπροστά από τον εντυπωσιακό Σάββα Λευκαδίτη, ο οποίος οδηγεί ένα προσθιοκίνητο Peugeot 208 Rally4 και κινείται ρε ρυθμούς

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 Χρόνοι ΕΔ4

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 Γενική κατάταξη μετά την ΕΔ4

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Σκληρή ειδική. Ήταν καλύτερα για εμάς απ’ ό,τι το πρωί. Θα δούμε».

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Πολλές εκπλήξεις. Ήταν σαν το αυτοκίνητο να εκρήγνυται κάθε στιγμή. Προσπάθησα απλά να τελειώσω την ειδική».

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Πολύ σκληρή ειδική, προσπάθησα να προφυλάξω το αυτοκίνητο. Μπορούμε και ταχύτερα, αλλά το ρίσκο είναι πολύ μεγάλο».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κλαταρίσματος σε αυτή την ειδική. Προσπάθησα να οδηγήσω στρωτά».

#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Είχαμε κλατάρισμα, πολλές πέτρες. Το ράλλυ είναι μεγάλο, θα υπάρξουν και άλλα κλαταρίσματα. Ήταν σωστή απόφαση να συνεχίσουμε. Είναι ακόμη νωρίς».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Προσπαθούσα να αποφύγω κάποιο κλατάρισμα. Δεν ξέρω τι συνέβη το πρωί».

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Ήταν πολύ δύσκολα. Ήμουν πολύ προσεκτικός, ήθελα να προστατέψω το αυτοκίνητο».

#5 Sami PAJARI / Marko SALMINEN

«Ένιωσα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά και έπρεπε να κόψω ρυθμό».

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Προσπάθησα να είμαι προσεκτικός, έκανα σλάλομ γύρω από τις πέτρες».

#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY

«Είναι πολύ δύσκολα. Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε. Ευτυχώς έχουμε ρεζέρβα».

#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS

«Συνηθίζουμε, στην αρχή δεν καταλάβαινα που βρίσκομαι. Τώρα συνηθίζουμε τις συνθήκες. Πριν έρθεις εδώ δεν μπορείς καν να φανταστείς πως είναι στην πραγματικότητα».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

«Το πρόβλημα είναι πως η ειδική είναι κατεστραμμένη. Προσπαθούμε να προφυλάξουμε το αυτοκίνητο. Είναι ακόμη η πρώτη μέρα».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025

ΕΔ1 – Υπερειδική Ζαππείου: Ταχύτεροι οι Ogier και Tanak – Κόλλησαν στην κίνηση τα αγωνιστικά
ΕΔ2 – Άγιοι Θεόδωροι 1: Παραμένει στην κορυφή ο Ogier, κλατάρισμα για Katsuta, McErlean και Sesks
ΕΔ3 – Λουτράκι: Ταχύτερος ο Fourmaux, o Neuville επικεφαλής γενικής κατάταξης

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!