Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε με δυσκολίες για αρκετούς οδηγούς, δείχνοντας από νωρίς τον απαιτητικό του χαρακτήρα. Η Παρασκευή ξεκίνησε και επίσημα με την μεγαλύτερη ειδική του αγώνα, εκείνη των Αγίων Θεοδώρων. Η σειρά εκκίνησης στις ειδικές καθορίστηκε από την σειρά κατάταξης στο πρωτάθλημα οδηγών.
Ο Sebastien Ogier με το Toyota GR Yaris Rally1 ήταν ο ταχύτερος στην ειδική, επιβεβαιώνοντας για μία φορά ακόμα την εμπειρία και την κλάση του.
Πίσω του ακολούθησε ο ομόσταυλός του, Sami Pajari, ο οποίος έχασε την 1η θέση για μόλις 0,7 δευτερόλεπτα, ενώ ο Thierry Neuville ολοκλήρωσε την ημέρα στην τρίτη θέση με το Hyundai i20 N Rally1. Ο Ogier, οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, προηγείται αυτή τη στιγμή στη γενική κατάταξη του αγώνα.
- Best seller αυτοκίνητα σε Black Friday προσφορές που δύσκολα θα ξαναβρείς >>
- Πλούσιος βασικός εξοπλισμός, Υβριδική τεχνολογία & Off-road δυνατότητες!
- Υβριδικό C-SUV με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο στην ίδια τιμή!
- Αυτοκίνητο πόλης με φουλ εξοπλισμό και τιμή 14.990 €
- Πολυβραβευμένο Pick-up με έκπτωση έως 3.000 €
- Ηλεκτρικά Skoda SUV με όφελος έως 6.000 ευρώ
Στην 4η θέση τερμάτισε ο Ott Tanak, o οποίος δήλωσε προβληματισμένος για την επιλογή ελαστικών. Πέμπτος βρέθηκε ο Kalle Rovanpera, ο οποίος, όντας δεύτερος στην σειρά εκκίνησης, έχασε πολύ χρόνο «καθαρίζοντας» τον δρόμο.
Έκτος τερμάτισε ο Adrien Fourmaux, ενώ στην 7η θέση βρέθηκε ο Elfyn Evans, που αντιμετώπισε παρόμοια προβλήματα με τον Rovanpera. Οι Grégoire Munster, Martins Sesks και Ιορδάνης Σερδερίδης oλοκλήρωσαν την δεκάδα στην «μεγάλη» κατηγορία του WRC.
Οι άτυχοι της διαδρομής ήταν οι Takamoto Katsuta, Joshua McErlean και Martin Sesks, καθώς αντιμετώπισαν προβλήματα με κλατάρισμα ελαστικού, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. O McErlean είχε το δικό του κλατάρισμα στο 3ο χλμ. της ειδικής διαδρομής σε μία δεξιά στροφή έπειτα από ένα μικρό άλμα με τσιμέντο.
Not the start Mārtiņš wanted 😣#WRC | #AcropolisRally 🇬🇷 pic.twitter.com/JJtRyvjuEC
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) June 27, 2025
Επίσης, 14 πληρώματα του WRC2 είχαν κλαταρίσματα… Ο Oliver Solberg ήταν ο ταχύτερος από τους αγωνιζόμενους με αυτοκίνητα Rally2 και βρίσκεται επικεφαλής στην κατάταξη της κατηγορίας και 8ος γενικής κατάταξης. Μεταξύ των Ελλήνων, προς το παρόν ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το Ford Puma Rally1 της M-Sport Ford βρίσκεται μπροστά, όντας 23ος στη γενική κατάταξη. Ο περυσινός Πρωταθλητής Ελλάδας Γιώργος Αμούτζας, με το Skoda Fabia Evo Rally2, αντιμετώπισε προβλήματα από την πρώτη πραγματική ειδική διαδρομή του αγώνα.
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Δεν ήταν καλά. Ήταν δύσκολο να στρίψεις στο μεσαίο κομμάτι της διαδρομής. Ήταν θέμα στησίματος, συνθηκών και σειράς εκκίνησης».
#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN
«Είχαμε πολλή σκόνη. Δεν ήταν ό,τι καλύτερο, αλλά δεν ήταν και άσχημα. Θα έπρεπε να πιέσω παραπάνω στα γρήγορα κομμάτια».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Ήμουν στο όριο της πρόσφυσης. Η διαδρομή καθαρίζει για τους πίσω. Υπήρχε σκόνη σε κάποια σημεία».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Κάναμε πολύ κακή επιλογή ελαστικών. Είχαμε πολλή υποστροφή. Δεν τα πήγαμε καλά».
#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Δεν ένιωσα καλά. Είμαι εκπληκτος που είμαι ταχύτερος από τον Ott. Είχα πρόβλημα στην τοποθέτηση του αυτοκινήτου στις στροφές. Δεν ήταν καλή αρχή, με τη σκόνη στην ειδική ήμουν αρκετά διστακτικός».
#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
Έκαναν αλλαγή ελαστικού, λόγω κλαταρίσματος.
#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Είχαμε πολλή σκόνη. Απλώς περάσαμε την ειδική, γιατί ήταν επικίνδυνο».
#5 Sami PAJARI / Marko SALMINEN
«Δεν ήταν και τόσο καλή ειδική, αλλά σίγουρα ήταν απαιτητική για όλους. Το θετικό είναι ότι δεν πήραμε ρίσκο».
#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA
«Κανένα πρόβλημα. Θα είναι δύσκολο για όλους, και αυτό το έχω στο μυαλό μου».
#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY
«Προσπάθησα να αποφύγω μια πέτρα, αλλά δεν τα κατάφερα». Σταμάτησαν για αλλαγή ελαστικού.
#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS
«Δεν ξέρω πώς έγινε τα κλατάρισμα. Ήταν στα τελευταία τρία χιλιόμετρα. Είναι απογοητευτικό». Είχαν κλατάρισμα ελαστικού.
#9 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE
«Τα πρώτα πέντε χιλιόμετρα είχαμε πολλή σκόνη. Ο δρόμος δεν είναι κατεστραμμένος, αλλά ακόμη καθαρίζει».
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025
ΕΔ1 – Υπερειδική Ζαππείου: Ταχύτεροι οι Ogier και Tanak – Κόλλησαν στην κίνηση τα αγωνιστικά

