Νέο ρεκόρ για την Porsche Taycan στο Nurburgring

Ένα πρωτότυπο προπαραγωγής της επερχόμενης Porsche Taycan των 1.000 ίππων έκανε τον γύρο του Nurburgring σε χρόνο 7:07.55, δηλαδή 26 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την προηγούμενη φορά.

Η Porsche σημείωσε έναν εκπληκτικό χρόνο γύρου στο εμβληματικό Nordschleife του Nurburgring με τη νέα κορυφαία έκδοση της ανανεωμένης Taycan, που σχεδιάζει να παρουσιάσει εντός των επόμνενων μηνών. Ο χρόνος που επετεύχθη στη γερμανική πίστα μήκους 20,83 χλμ. ήταν 7 λεπτά και 7,55 δευτερόλεπτα, αντιπροσωπεύει βελτίωση 26 δλ. σε σχέση με τον χρόνο της προηγούμενης Taycan Turbo S από το 2022, υποδηλώνοντας σημαντικές αναβαθμίσεις στο σύστημα κίνησης και το πλαίσιο του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.

Ο οδηγός εξέλιξης της Porsche, Lars Kern, σημείωσε τον εν λόγω χρόνο τον Αύγουστο του 2023, και σύμφωνα με την Porsche, το αυτοκίνητο που οδηγούσε είναι κοντά στην έκδοση παραγωγής. Προστέθηκαν μόνο βασικά στοιχεία ασφαλείας, όπως ο κλωβός, τα αγωνιστικά καθίσματα μπάκετ και οι ζώνες. Ο Kevin Giek, επικεφαλής της σειράς μοντέλων Taycan, δήλωσε: «26 δλ. είναι μισή αιωνιότητα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο χρόνος του Lars με 7:07.55 στο Nordschleife είναι συγκλονιστικός, τοποθετώντας την Taycan στην ίδια κατηγορία με τα ηλεκτρικά hypercar, και το εντυπωσιακό είναι ότι σε αρκετούς γύρους, ο Lars σημείωσε σχεδόν ακριβώς τον ίδιο χρόνο».

Η επίδοση κατέρριψε επίσης το προηγούμενο ρεκόρ του Tesla Model S Plaid με χρόνο 7:25.231 κατά 17,681 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, πέρα από τον εντυπωσιακά γρήγορο χρόνο, η Porsche εξακολουθεί να διστάζει να αναφέρει ποιες ακριβώς αλλαγές έχουν εφαρμοστεί στη νέα ναυαρχίδα της Taycan. Το ίδιο το πρωτότυπο δείχνει κάποια νέα στοιχεία, όπως ένας νέος εμπρός προφυλακτήρας με πιο εμφανές splitter με αεροδυναμικά στοιχεία τύπου GT3 RS εμπρός και πίσω.

Επίσης, είναι ορατή μια στατική πίσω αεροτομή, αν και ο πίσω προφυλακτήρας παραμένει εκτός οπτικού πεδίου σε αυτές τις φωτογραφίες. Μπορούμε επίσης να παρατηρήσουμε μια διαφορετική σχεδίαση τροχών, πιθανώς με ένα εξειδικευμένο σετ ελαστικών υψηλής απόδοσης EV της Michelin.

Όσον αφορά τους κινητήρες που τροφοδοτούν τη νέα Taycan, αναμένουμε μια σημαντική αύξηση της ισχύος σε σύγκριση με τους 750 ίππους της υφιστάμενης Turbo S, με overboost στους 1.000 ίππους. Προκειμένου να τροφοδοτηθούν οι αναβαθμισμένοι κινητήρες, αναμένεται να βελτιωθεί η μπαταρία και η μέγιστη ισχύς που αποδίδει, αν και οι λεπτομέρειες σχετικά με το μέγεθος της μπαταρίας και τη χημεία της δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα.

Το πλαίσιο είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έχει αναβαθμιστεί, με πιθανή εφαρμογή της πλήρως ενεργής ανάρτησης της νέας Panamera, η οποία ουσιαστικά θα αντικαταστήσει το μηχανικό ενεργό σύστημα αντιστρεπτικής προστασίας PDCC της υφιστάμενης Turbo S. Θα ενσωματωθούν επίσης και άλλες τεχνολογίες πλαισίου που είναι ήδη διαθέσιμες στην Taycan, όπως το σύστημα διεύθυνσης πίσω τροχών και torque vectoring, δημιουργώντας αυτό που η Porsche ελπίζει να είναι το πιο ελκυστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέχρι σήμερα, όσον αφορά την αίσθηση στην οδήγηση.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!