WRC – Ράλλυ Σουηδίας: O Ott Tanak επικεφαλής του Σαββάτου

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα του Σαββάτου από το Ράλλυ Σουηδίας, όπου ο Ott Tanak τέθηκε επικεφαλής στη μονομαχία του με τον Craig Breen για την επικράτηση στο χιόνι.

Οι δύο μονομάχοι για τη νίκη είχαν έκαστος από μία αστοχία ελαστικού σε διαδοχικές ειδικές διαδρομές, γεγονός που επηρέασε τη μάχη μεταξύ τους. Εντέλει, με την ολοκλήρωση των 7 ειδικών του Σαββάτου, ο Εσθονός Ott Tanak με το Ford Puma της M-Sport είναι επικεφαλής με διαφορά 8,6 δλ. από τον Craig Breen, στον αγώνα επιστροφής του Ιρλανδού στη Hyundai. Μόνο τρεις ειδικές διαδρομές απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα και ο Breen θα βάλει τα δυνατά του για να απειλήσει τον Tanak.

Ωστόσο, ο Tanak δεν επικράτησε σε καμία ειδική το Σάββατο. Αντίθετα, με το δεξί ξεκίνησε την ημέρα ο Thierry Neuville, κερδίζοντας στο πρώτο πέρασμα της Norrby (παρότι δεν εμπιστευόταν απόλυτα τα φρένα του) και όντας ο απόλυτος κυρίαρχος του απογεύματος, επικρατώντας στις τρεις τελευταίες ειδικές, για να ανέβει στην 3η θέση της γενικής κατάταξης.

Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai, που βρίσκεται 23,7 δλ. μακριά από την κορυφή, έδωσε σκληρή μάχη με τον Kalle Rovanpera, και η διαφορά μεταξύ τους είναι μόλις 3,8 δλ. Ο Φινλανδός οδηγός της Toyota, που αντιμετώπισε προβλήματα υποστροφής το πρωί, κέρδισε την τελευταία πρωινή ειδική έπειτα από αλλαγές στο στήσιμο και την πρώτη απογευματινή ειδική του Σαββάτου.

Ωστόσο, το δίδυμο αυτό μάχεται για την 3η θέση επειδή ο Esapekka Lappi (Hyundai) είχε αστοχία ελαστικού στη 13η ειδική διαδρομή. Ο Elfyn Evans βρίσκεται πλέον στην 5η θέση με το Toyota GR Yaris και ο Pierre-Louis Loubet είναι 6ος. Στο απογευματινό πέραμα από τις ειδικές, χαλίκια είχαν αναδυθεί στην επιφάνεια του δρόμου και προκαλούσαν βαθιά κοψίματα στα ελαστικά των αυτοκινήτων.

Ο Breen είχε γλιτώσει χωρίς ποινή με μόνο μία επίπληξη, επειδή την Παρασκευή οδήγησε 300 μ. με το θερμικό κινητήρα ενεργοποιημένο σε ηλεκτρική ζώνη, έχοντας εξηγήσει ότι αυτό συνέβη επειδή υπήρχε ένα πρόβλημα με την 4κύλινδρη μονάδα και οι μηχανικοί δεν ήθελαν να τη σβήσουν έως ότου βεβαιωθούν ότι μπορούν να την επανεκκινήσουν. Στις πρωινές ειδικές, o Ιρλανδός είχε καταφέρει να επεκτείνει το προβάδισμά του (επικρατώντας στην ΕΔ10), αλλά έχασε χρόνο στην πρώτη απογευματινή (δεύτερο πέρασμα από τη Norrby), έχοντας χτυπήσει μία συστάδα χιονιού.

Στη 13η ειδική (Floda 2) εκτυλίχθηκε όλο το δράμα, με τον Rovanpera να έχει ένα τετ-α-κέ με πολύ υψηλή ταχύτητα, έχοντας χάσει το πίσω μέρος του GR Yaris σε μία αριστερή στροφή, αλλά ήταν τυχερός που κατέληξε σε έναν βοηθητικό δρόμο πρόσβασης. Ο Φινλανδός έχασε μόνο 3,4 δλ. Στη συνέχεια ακολούθησε η αστοχία εμπρός δεξιού ελαστικού για τον Esapekka Lappi, ενώ μαχόταν με το συμπατριώτη του για την 3η θέση. Ο οδηγός της Hyundai έχασε 7 λεπτά παγιδευμένος στο χιόνι πριν καταφέρουν κάποιοι θεατές να απεγκλωβίσουν το i20 N. Ωστόσο ο Lappi έπεσε στη 12η θέση.

Έπειτα, ήταν η σειρά του επικεφαλής Craig Breen να δει το εμπρός αριστερό ελαστικό του να αστοχεί σε μία ευθεία. Ο Ιρλανδός δεν προσέκρουσε στο χιόνι, αλλά έχασε χρόνο από τον Tanak, με τη διαφορά μεταξύ τους να συρρικνώνεται σε μισό δευτερόλεπτο. Στη 14η ειδική (Savar 2), o Tanak ήταν επικεφαλής με διαφορά 7,1 δλ., μέχρι που το δικό του εμπρός αριστερό ελαστικό αστόχησε σε ευθεία, οδηγώντας τον Εσθονό εκτός διαδρομής στην επόμενη διασταύρωση.

Ο Tanak κατάφερε όμως να φτάσει έως το τέλος της ειδικής και να σημειώσει ταχύτερο χρόνο από τον Breen, για να περάσει επικεφαλής και να επεκτείνει τη διαφορά του στην τελευταία ειδική της ημέρας (Umea 1), όπου ο Breen χτύπησε μία συστάδα χιονιού και αποκάλυψε ότι δεν είχε υβριδική ισχύ στις τρεις τελευταίες ειδικές. Στο WRC2, ο Σουηδός Oliver Solberg (Skoda Fabia RS) διατηρεί προβάδισμα 51,6 δλ. επί του Νορβηγού Ole-Christian Veiby (Volkswagen Polo GTI R5).

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!