ETCR – Zolder: Νίκη εντός έδρας

Ο 4ος γύρος της φετινής σεζόν του Παγκοσμίου Κυπέλλου αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων τουρισμού διεξήχθη στο Zolder του Βελγίου και ανέδειξε νικητή έναν Βέλγο οδηγό: τον Maxime Martin.

Τα αυτοκίνητα του ETCR διαφέρουν μόνο όσον αφορά το πλαίσιο και το αμάξωμα μεταξύ τους, καθώς χρησιμοποιούνται ενιαίοι ηλεκτροκινητήρες τους οποίους παρέχουν οι διοργανωτές του θεσμού. Δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα, αποδίδουν 300 kW (402 ίππους) ισχύος, η οποία αυξάνεται σε 500 kW (670 ίππους) στη λειτουργία push-to-pass.

H μορφή των αγώνων μοιάζει περισσότερο με τουρνουά. Καθένας από τους τρεις κατασκευαστές διαθέτει 2 αυτοκίνητα, τα οποία μοιράζονται μεταξύ τους 4 οδηγοί. Μέσω κληρώσεων αποφασίζεται ποιοι οδηγοί θα συμμετέχουν σε καθένα από τους δύο ομίλους: Fast και Furious. Σε καθένα από τα στάδια κατατακτήριων δοκιμών, προημιτελικών, ημιτελικών και τελικών -για κάθε όμιλο- μοιράζονται βαθμοί. Ο οδηγός που συγκεντρώνει τους περισσότερους βαθμούς, είναι ο βασιλιάς του Σαββατοκύριακου.

Οι τρεις κατασκευαστές είναι η Cupra, η Hyundai και η ομάδα της Romeo Ferraris, που χρησιμοποιεί αυτοκίνητα Alfa Romeo Giulia τα οποία έχει μετατρέψει για να πληρούν τους κανονισμούς του FIA ETCR. Ο 36χρονος Βέλγος Maxime Martin είναι οδηγός της Romeo Ferraris και στο Zolder κατέκτησε τη νίκη παραμένοντας επικεφαλής καθ΄ όλη τη διάρκεια του τελικού -4 γύρων- του ομίλου Furious, για να αναδειχθεί βασιλιάς του Σαββατοκύριακου, με τους Mikel Azcona (Hyundai) και Mattias Ekstrom (Cupra) να τον ακολουθούν.

Στον όμιλο Fast, η Cupra έκανε το «1-2», με τον Adrien Tambay να αναδεικνύεται νικητής του τελικού (εμπρός από τον Tom Blomqvist), για να συλλέξει το δεύτερη υψηλότερη συγκομιδή του Σαββατοκύριακου (89 βαθμούς) και να περάσει επικεφαλής στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών, εμπρός από τους Ekstrom και Martin. Στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών η Cupra έχει ξεφύγει μπροστά με διαφορά 202 βαθμών.

ETCR

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!