Bugatti: Τέλος εποχής για τη Chiron

Η τελευταία Bugatti Chiron θα έχει την τελευταία έκδοση του W16 κινητήρα, ο οποίος θα αντικατασταθεί στο νέο μοντέλο.

Έχουν περάσει 8 χρόνια από τότε που η Bugatti Chiron παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2016. Έκτοτε έχουν παραχθεί αρκετές ειδικές εκδόσεις του supercar των 1.500 ίππων, ενώ η Chiron Super Sport 300+ κατέρριψε το 2019 το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στον κόσμο, με μέγιστη ταχύτητα άνω των 483 χλμ./ώρα ή απλά, 300 μίλια ανά ώρα.

Μετά από 8 χρόνια όμως έφτασε η ώρα για την Chiron να αφήσει την θέση της στον «διάδοχο». Η τελευταία έκδοση ονομάζεται «L’Ultime» και κατασκευάστηκε στο χέρι στο εργοστάσιο της Bugatti στο Molsheim της Γαλλίας.

H «L’Ultime» βασίζεται στην Super Sport και διαθέτει ειδικό χρωματισμό, αντίστοιχο με αυτόν που διέθετε στην παρουσίαση του 2016. Το σκούρο μπλε μπροστινό μέρος μετατρέπεται σε ανοιχτό γαλάζιο στο πίσω μέρος, ενώ πάνω στο αμάξωμα έχουν γραφτεί με το χέρι: Ehra-Lessien (η τοποθεσία όπου έφτασε τα 304 χλμ./ώρα), Paul Ricard (η πίστα όπου δοκιμάστηκε), Geneva (εκεί που έκανε το ντεμπούτο της) και Chantilly (η περιοχή στην οποία παρουσιάστηκε επανειλημμένα).

Η Bugatti έγραψε επίσης το Chateau Saint Jean και το Cape Canaveral, καθώς εκεί ορισμένοι εκλεκτοί πελάτες οδήγησαν την Chiron ως την τελική της ταχύτητα.

Όντας η τελευταία από τις συνολικά 500 Chiron που παρήχθησαν σε όλη την πορεία του μοντέλου, αναγράφει στο κάτω μέρος της πίσω αεροτομής, στους τροχούς και στο κάλυμμα του κινητήρα τον αριθμό «500». Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός πλέον W16 με 4 turbo, όμως θα είναι η τελευταία φορά που θα τον δούμε στην παραγωγή, καθώς θα αντικατασταθεί από έναν νέο, ατμοσφαιρικό V16.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!