Από την επόμενη γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volvo, οι πελάτες μπορούν να προσδοκούν ένα αυτοκίνητο που γίνεται καλύτερο καθημερινά και προσφέρει απλή και απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη (User Experience = UX), δημιουργημένη από τη Volvo: από την είσοδο στο αυτοκίνητο, έως την παραμονή στο εσωτερικό του και τον έλεγχό του μέσω της έξυπνης συσκευής του χρήστη.
Το Volvo Car Group ήταν ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων, που παρουσίασε στα μοντέλα του σύστημα infotainment με βάση το Android Automotive OS και ενσωματωμένες υπηρεσίες Google, όπως τα Google Assistant, Google Maps και Google Play. Τώρα συνεχίζει τη στρατηγική του συνεργασία με την Google για να εξελίξει το σύστημα infotainment και τη συνδεσιμότητα σε ανώτερο επίπεδο.
Volvo Concept Recharge: Το όραμα για το μελλοντικό ηλεκτρικό
Ένας υψηλής ανάλυσης πίνακας οργάνων δίνει στον οδηγό τις πιο σχετικές πληροφορίες για την οδήγηση, όπως η ταχύτητα και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Το head-up-display βοηθά στην προβολή των βασικών πληροφοριών στο οπτικό επίπεδο του οδηγού, ώστε αυτός να μη χρειάζεται να πάρει τη ματιά του από τον δρόμο. Εκτός από τις οθόνες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η επόμενη γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volvo θα συνδέεται απρόσκοπτα με τη φορητή συσκευή του χρήστη. Θα χρησιμοποιεί το τηλέφωνό του σαν κλειδί και η εφαρμογή Volvo Cars θα τον συνδέει με οτιδήποτε άλλο έχει να κάνει με τη σύγχρονη ζωή και την ιδιοκτησία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα Volvo θα δέχονται αναβάθμιση λογισμικού τακτικά, αλλά και νέες λειτουργίες μέσω ασύρματων ενημερώσεων από το διαδίκτυο (Over The Air). Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται ότι ένα μοντέλο Volvo θα γίνεται καλύτερο με την πάροδο του χρόνου. Η στροφή της εταιρείας προς την “in-house” ανάπτυξη λογισμικού θα επιταχύνει την εξέλιξη και την ταχύτερη πραγματοποίηση των ενημερώσεων σε κανονική βάση.