Επενδύσεις στην ολογραφική τεχνολογία συστημάτων head-up display

Μεγάλες εταιρείες όπως η Stellantis και η Jaguar Land Rover πλαισιώνουν τη Hyundai και την General Motrs ως επενδυτές στην βρετανική εταιρεία τεχνολογίας Envisics που αναπτύσσει ολογραφικά συστήματα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας.

Επενδύσεις στην ολογραφική τεχνολογία συστημάτων head-up display

Μεγάλες εταιρείες όπως η Stellantis και η Jaguar Land Rover πλαισιώνουν τη Hyundai και την General Motrs ως επενδυτές στην βρετανική εταιρεία τεχνολογίας Envisics που αναπτύσσει ολογραφικά συστήματα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας.

Η βρετανική εταιρεία τεχνολογίας Envisics προσέλκυσε σημαντικές επενδύσεις από την Jaguar Land Rover και τη Stellantis στον τελευταίο επενδυτικό της γύρο. Αυτό θα βοηθήσει την εταιρεία να επεκταθεί και να συνεχίσει την παραγωγή μονάδων επαυξημένης πραγματικότητας με ολογραφικά head-up display για αυτοκίνητα.

Η εταιρεία με έδρα το Milton Keynes, έχει ήδη λάβει χρηματοδότηση από τη Hyundai και τον αμερικανικό κολοσσό General Motors, ο οποίος θα χρησιμοποιήσει πρώτος τη νέα τεχνολογία στην Cadillac Lyriq του 2024. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του συστήματος της Envisics είναι ότι αναμιγνύει ολογραφικά την πληροφόρηση στο οπτικό πεδίο του οδηγού, χωρίς να απαιτείται να αποσπάσει την εστίασή του στο δρόμο.

Η Stellantis είναι από καιρό θαυμαστής της Envisics, καθώς η βρετανική εταιρεία κέρδισε την κατηγορία Automotive Tech στα Stellantis Startup Awards το 2022. Η Jaguar Land Rover εντωμεταξύ, ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που συνειδητοποίησε τις δυνατότητες της ολογραφικής τεχνολογίας της Envisics για τα συστήματα head-up display και ήταν ο πρώτος πελάτης της τεχνολογίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Envisics Jamie Christmas εξήγησε την τεχνολογία της εταιρείας του. «Αυτό που τείνουμε να βλέπουμε στις κινηματογραφικές ταινίες είναι καθαρή επιστημονική φαντασία, δεν είναι ολογραφική τεχνολογία. Και αυτό που βλέπουμε συχνά στην πραγματική ζωή δεν είναι ολογραφικό, είναι βασικά μια διαφανής οθόνη με μια εικόνα που προβάλλεται πάνω της. Αυτό είναι πραγματικά αυτό που συμβαίνει με ένα συμβατικό head-up display».

«Αυτό που κάνουμε εμείς είναι πραγματική ολογραφία, μετακίνηση πληροφοριών μέσα στον τρισδιάστατο χώρο. Αυτό έχει κάποια σημαντικά πλεονεκτήματα. Όλα πηγάζουν από το γεγονός ότι μπορούμε να παίξουμε με την ταχύτητα του φωτός. Το όφελος είναι ότι μπορείς να τοποθετήσεις τον πίνακα οργάνων στη σωστή ακριβώς απόσταση, ώστε να διευκολύνεται η όραση του οδηγού, ενισχύοντας την επίγνωση της κατάστασης».

«Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι μπορείς να τοποθετήσεις τις ειδοποιήσεις στην ίδια θέση στο χώρο. Ιδίως όταν προσπαθούμε να ενισχύσουμε την ευαισθητοποίηση των ανθρώπων για τους κινδύνους στο αστικό περιβάλλον. Έτσι, δεν υπάρχει απόσπαση της εστίασης, δεν υπάρχουν απορίες του τύπου ‘πού υποτίθεται ότι πρέπει να βρίσκεται αυτό;’ Στην πραγματικότητα, το σύστημα τοποθετεί τις πληροφορίες εκεί που πρέπει να βρίσκονται, ώστε να καταλαβαίνετε και να αναγνωρίζετε αμέσως τους κινδύνους γύρω σας. Άλλα συστήματα απλά δεν το κάνουν αυτό».

Το σύστημα της Envisics είναι επίσης μικρότερο και τοποθετείται πιο εύκολα σε ένα ταμπλό αυτοκινήτου από τα παραδοσιακά συστήματα προβολής, καταναλώνοντας λιγότερη ενέργεια. Οι μονάδες head-up display επαυξημένης πραγματικότητας πρόκειται να γίνουν ευρέως διαδεδομένες στα αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια, συμβάλλοντας στη μείωση της υλικής επιφάνειας του εσωτερικού της καμπίνας που αφιερώνεται σε ψηφιακές οθόνες. «Νομίζω ότι έχουμε φτάσει στο ‘peak screen’ σε ένα αυτοκίνητο», δήλωσε ο Christmas. Η αγορά αναμένεται να αυξηθεί από 1,6 εκατομμύρια μονάδες το 2022 σε 19,1 εκατομμύρια το 2023.

Ολογραφική τεχνολογία head-up display της Envisics σε όχημα με αυτόνομη οδήγηση

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!