Στην τέταρτη γενιά της, η Fabia δεν είναι μόνο μεγαλύτερη, αλλά έχει και πιο αεροδυναμική σχεδίαση. Ως αποτέλεσμα, το σουπερμίνι της Skoda εμφανίζει συντελεστή οπισθέλκουσας cd 0,28 που είναι ο χαμηλότερος στην κατηγορία του (η προηγούμενη Fabia είχε συντελεστή 0,32).
Πέρα από το σφηνοειδές σχήμα, ορισμένες λεπτομέρειες συμβάλλουν στην αεροδυναμική απόδοσης της Fabia 4ης γενιάς. Όπως η ενεργή γρίλια στην μάσκα, η σχεδίαση του εμπρός σπόιλερ και των εξωτερικών καθρεπτών, το επίπεδο πάτωμα, η πίσω αεροτομή.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Μάθετε όλες τις λεπτομέρειες για τη νέα Skoda Fabia