Η αεροδυναμική σχεδίαση της νέας Skoda Fabia

Πώς επιτεύχθηκε ο συντελεστής οπισθέλκουσας 0,28

Η αεροδυναμική σχεδίαση της νέας Skoda Fabia

Πώς επιτεύχθηκε ο συντελεστής οπισθέλκουσας 0,28

Στην τέταρτη γενιά της, η Fabia δεν είναι μόνο μεγαλύτερη, αλλά έχει και πιο αεροδυναμική σχεδίαση. Ως αποτέλεσμα, το σουπερμίνι της Skoda εμφανίζει συντελεστή οπισθέλκουσας cd 0,28 που είναι ο χαμηλότερος στην κατηγορία του (η προηγούμενη Fabia είχε συντελεστή 0,32). 

Πέρα από το σφηνοειδές σχήμα, ορισμένες λεπτομέρειες συμβάλλουν στην αεροδυναμική απόδοσης της Fabia 4ης γενιάς. Όπως η ενεργή γρίλια στην μάσκα, η σχεδίαση του εμπρός σπόιλερ και των εξωτερικών καθρεπτών, το επίπεδο πάτωμα, η πίσω αεροτομή.

Μάθετε όλες τις λεπτομέρειες για τη νέα Skoda Fabia

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!