Μοντέλα από όλη την ιστορία της Mercedes στο Le Mans Classic

Η Mercedes-Benz Classic θα δώσει το παρών στο φετινό Le Mans Classic με ένα πλούσιο στόλο αγωνιστικών -και όχι μόνο- αυτοκινήτων από όλες τις εποχές της ιστορίας της, εορτάζοντας τις νίκες της επί γαλλικού εδάφους.

Μοντέλα από όλη την ιστορία της Mercedes στο Le Mans Classic

Η Mercedes-Benz Classic θα δώσει το παρών στο φετινό Le Mans Classic με ένα πλούσιο στόλο αγωνιστικών -και όχι μόνο- αυτοκινήτων από όλες τις εποχές της ιστορίας της, εορτάζοντας τις νίκες της επί γαλλικού εδάφους.

Οι επιτυχίες της Mercedes στον μηχανοκίνητο αθλητισμό εντός των συνόρων της Γαλλίας από το 1894: Aυτό είναι το θέμα της εκτεταμένης παρουσίας της Mercedes-Benz Classic στο φετινό Le Mans Classic που διεξάγεται αυτό το Σαββατοκύριακο. Η εκδήλωση θα γιορτάσει την ιστορία του διασημότερου αγώνα αντοχής στον κόσμο: των 24 Ωρών του Le Mans.

Με περισσότερα από είκοσι αυτοκίνητα από όλες τις εποχές της ιστορίας της μάρκας, η Mercedes-Benz Classic θα εστιάσει επίσης και στα «70 χρόνια της SL», με τη νίκη στις 24 Ώρες του Le Mans το 1952 να αποτελεί σημαντικό ορόσημο, τόσο στην ιστορία του θρυλικού σπορ αυτοκινήτου όσο και στην πορεία της μάρκας στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η 10η έκδοση του Le Mans Classic, που ξεκίνησε το 2002 από τον Peter Αuto και διοργανώνεται σε συνεργασία με την Automobile Club de l’Ouest, προσφέρει μια εντυπωσιακή ανασκόπηση των 24 Ωρών του Le Mans. Με 800 αγωνιστικά αυτοκίνητα στην πίστα, 8.500 ιστορικά αυτοκίνητα στην έκθεση και πολυάριθμες παρουσιάσεις από λέσχες, είναι μια από τις μεγαλύτερες κλασικές εκδηλώσεις στον κόσμο.

Οι αγώνες θα διεξαχθούν σε σειρές που θα είναι διατεταγμένες ανά εποχή, και φυσικά θα συνεχιστούν και κατά τη διάρκεια της νύχτας. Με άλλα λόγια, στο πραγματικό πνεύμα των αγώνων αντοχής. Με κάθε έκδοση, η εκδήλωση προσελκύει όλο και περισσότερους οπαδούς. Το 2018, η προσέλευση ανήλθε στους 195.000 επισκέπτες.

«1-2» στο Le Mans πριν από 70 χρόνια

Πριν από 70 χρόνια, η Mercedes-Benz πέτυχε έναν εξαιρετικό θρίαμβο στις 24 Ώρες του La Mans, τερματίζοντας στις δύο πρώτες θέσεις. Δύο 300 SL (W 194) πέρασαν τη γραμμή τερματισμού η μία πίσω από την άλλη. Αυτή και άλλες νίκες έβαλαν την πρώτη SL απευθείας στο προσκήνιο της σεζόν του 1952 και ταυτόχρονα τοποθέτησαν τη μάρκα ξανά στο επίκεντρο του διεθνούς μηχανοκίνητου αθλητισμού μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Αυτή η αρχική σπίθα έδωσε το έναυσμα για την έκδοση παραγωγής, την 300 SL “Gullwing” (W 198), μόλις δύο χρόνια αργότερα. Η γοητεία της SL παρέμεινε έκτοτε αμείωτη και συνέχισε να αναπτύσσεται με επιτυχία επί επτά δεκαετίες. Σήμερα, η νέα Mercedes-AMG SL (R 232), που εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου από την AMG, μεταφέρει τα γονίδια του θρύλου της SL στο μέλλον.

Στο Le Mans, η Mercedes-Benz Classic θα γιορτάσει την ιστορία της SL με πολυάριθμα αυτοκίνητα, από την αρχική W 194 του 1952, έως και την τελευταία γενιά, την Mercedes-AMG SL (R 232) που παρουσιάστηκε το 2021. Άλλα πρώιμα μοντέλα SL θα συμπληρώσουν την παρουσίαση: η 300 SL “Gullwing”, η 300 SL Roadster και η έκδοση 300 SLS (όλες W 198).

Επίσης θα υπάρχουν κι άλλα αυτοκίνητα από την ιστορία της Mercedes για τις επετείους των «50 ετών της σειράς S-Class 116» και των «40 ετών της Mercedes-Benz W 201». Στο περίπτερο της Mercedes-Benz Classic, ακριβώς δίπλα σε μια σημερινή Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+ θα βρίσκεται μια 300 SL Roadster (W 198) που χρονολογείται από το 1960, που έχει υποβληθεί σε εργοστασιακή αποκατάσταση και είναι αψεγάδιαστη.

Άλλα αγωνιστικά αυτοκίνητα

Μεταξύ άλλων, η αγωνιστική 300 SL θα βρίσκεται και πάλι σε δράση στην πίστα. Το ασημί κουπέ θα κάνει την εμφάνισή του στο περίπτερο Mercedes-Benz Classic για να ολοκληρώσει την παρουσίαση άλλων αυθεντικών οχημάτων και εκθεμάτων που σχετίζονται με τις επιτυχίες της μάρκας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό στη Γαλλία και περιλαμβάνουν:

Τον 2κύλινδρο κινητήρα της Daimler από το 1894. Ο πρώτος αγώνας αυτοκινήτων στην ιστορία πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 1894, με διαδρομή από το Παρίσι έως τη Ρουέν. Τη νίκη κατέκτησαν οχήματα με αυτόν τον κινητήρα, που κατασκευάστηκε με άδεια από την Panhard & Levassor.

Την Mercedes-Simplex 40 PS του 1902. Από το 1901 έως το 1903, η Mercedes κυριάρχησε με αυτό το μοντέλο, μεταξύ άλλων, στις “Εβδομάδες της Νίκαιας” και άλλους υψηλού επιπέδου αγώνες.

Την Mercedes Grand Prix του 1914. Στον αγώνα 750 χιλιομέτρων του Γαλλικού Grand Prix του 1914 στη Λυών, οι Christian Lautenschlager, Louis Wagner και Otto Salzer πέτυχαν μια θριαμβευτική νίκη σημειώνοντας το «1-2-3» χρησιμοποιώντας αυτό το μοντέλο.

Mercedes Grand Prix 1914

Την Mercedes-Benz 300 SL (W 194). Στις 24 Ώρες του Le Mans το 1952, οι Hermann Lang / Fritz Riess και Theo Helfrich / Helmut Niedermayr πέτυχαν το «1-2» με αυτό το μοντέλο.

Το αγωνιστικό μονοθέσιο Formula 1 Mercedes-Benz W 196 R με αεροδυναμικό αμάξωμα. Με αυτό το ασημένιο βέλος, η Mercedes-Benz επέστρεψε στους αγώνες Grand Prix το 1954 έπειτα από απουσία 15 ετών. Στον πρώτο κιόλας αγώνα του μονοθεσίου, στις 4 Ιουλίου 1954 στο Reims, οι Juan Manuel Fangio και Karl Kling σημείωσαν έναν θεαματικό διπλό τερματισμό. Έπειτα από τρεις περαιτέρω νίκες, ο Fangio ολοκλήρωσε τη σεζόν έχοντας στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1.

Την Mercedes-Benz 190 E 2.3-16 (W 201) “Supertourisme”. Από το 1985 έως το 1987, η Snobeck Racing Service (SRS) συμμετείχε με το 16βάλβιδο μοντέλο στο Γαλλικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού. Αυτές οι συμμετοχές άνοιξαν επίσης τον δρόμο για την επιστροφή της Mercedes-Benz στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Από το 1988, η SRS συμμετείχε επίσης στο DTM ως ομάδα εξέλιξης με την 190 E 2.3-16.

Την Sauber-Mercedes C 9 Group C. Στις 11 Ιουνίου 1989, αυτό το σπορ πρωτότυπο σημείωσε το «1-2» στις 24 Ώρες του Le Mans με τους Stanley Dickens / Jochen Mass / Manuel Reuter και Kenny Acheson / Mauro Baldi / Gianfranco Brancatelli. Στο τέλος της σεζόν, ο Jean-Louis Schlesser κατέκτησε τον τίτλο οδηγών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Σπορ Αυτοκινήτων με τη C 9.

Μία McLaren-Mercedes MP4-15. Οδηγώντας την MP4-15 που σχεδιάστηκε για το Πρωτάθλημα του 2000 της Formula 1, ο Mika Hakkinen κατέκτησε 4 νίκες σε 17 Grand Prix. Ο David Coulthard σημείωσε άλλες 3 νίκες, συμπεριλαμβανομένου του Γαλλικού Grand Prix στο Magny-Cours, με τον Hakkinen 2o.

Ένα μονοθέσιο Formula 1 Mercedes-AMG F1 W09 EQ Power+ του 2018. Αυτό το μονοθέσιο οδήγησε την ομάδα της Mercedes στην κατάκτηση του 5ου συνεχόμενου διπλού Πρωταθλήματος στη σειρά. Ο Lewis Hamilton κατέκτησε τον 5ο του προσωπικό τίτλο και η ομάδα εξασφάλισε το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Ο Lewis Hamilton κέρδισε το Grand Prix Γαλλίας, τον Ιούνιο του 2018 με την W09.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!