Πρόκειται αναμφίβολα για μια από τις ευχάριστες εκπλήξεις του 2025. Βέβαια, όσοι είναι εξοικειωμένοι με την συνολική ποιότητα που διακρίνει τις κατασκευές της Hyundai, δεν περίμεναν τίποτε λιγότερο από το ολοκαίνουριο Inster.
Το αμιγώς ηλεκτρικό A-SUV έρχεται να τοποθετηθεί ανάμεσα στα αυτοκίνητα πόλης (κατηγορία Α) και τα σουπερμίνι (κατηγορία Β). Έχει από τη μία μήκος μόλις 3,83 μ. που το καθιστά ιδανικό για αστικές περιπλανήσεις, αλλά και μακρύ μεταξόνιο 2,58 μ. που εξασφαλίζει εξαιρετικούς χώρους στην καμπίνα.
Βέβαια, το πρώτο που σε προκαλεί θετικά είναι η εμφάνιση. Το Hyundai Inster είναι τολμηρό αισθητικά και ιντριγκάρει το βλέμμα με στοιχεία όπως οι στρογγυλοί εμπρός προβολείς, τα πίσω φώτα που θυμίζουν συστοιχία πίξελ και τα τονισμένα φτερά στο πλάι. Για τους πιο απαιτητικούς, υπάρχει και το Inster Cross με off-road στυλ.
- 8 μοντέλα που κερδίζουν επάξια τον τίτλο του “Game Changer”
- Τα Skoda Fabia & Skoda Kamiq τώρα με 0% επιτόκιο
- Μικρό μα και μεγαλειώδες SUV με όφελος έως 16.000 €
- Δοκιμάζουμε 4 ηλεκτρικά για την πόλη με τιμή από 9.900 €
- Στυλάτο B-SUV ανανεωμένο και φτηνότερο, από 19.990 ευρώ
Σειρά παίρνει το εσωτερικό με τη νεανική διάθεση, την πρακτική λογική και τον πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική κιόλας έκδοση (δείτε αναλυτικά όλα τις εκδόσεις εδώ).
Είναι αξιοσημείωτο ότι τέσσερις δίμετροι επιβάτες βολεύονται με άνεση στο μικρό Hyundai, ενώ στο πορτμπαγκάζ των 280 λίτρων χωράνε και οι αποσκευές τους. Στοιχεία που αναβαθμίζουν τη χρηστικότητα είναι το συρόμενο πίσω κάθισμα στις κορυφαίες εκδόσεις Distinctive και Cross, οι ενσωματωμένες (!) στο κάθισμα του οδηγού ποτηροθήκες και η είσοδος / εκκίνηση χωρίς κλειδί (Smart key).
Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για κάμποση ώρα το νέο Inster στους δρόμους της Αθήνας και, πέρα από την ευελιξία και την ευκολία οδήγησης, εκτιμήσαμε επίσης την πληροφόρηση που προσφέρει ο (στάνταρ) ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25’’ και τις ψηφιακές δυνατότητες κι ευκολίες της κεντρικής οθόνης αφής 10,25’’ που φροντίζει για ψυχαγωγία, συνδεσιμότητα, πλοήγηση αλλά και υποβοήθηση στην οδήγηση μέσω της κάμερας οπισθοπορείας (επίσης στάνταρ).
Απολαύσαμε επίσης την απόδοση και λειτουργία του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Το Inster είναι διαθέσιμο σε δύο επιλογές:
- Με 97 ίππους, μπαταρία 42 kWh και αυτονομία 327 χλμ.
- Με 115 ίππους, μπαταρία 49 kWh και αυτονομία 370 χλμ.
Το «δικό μας» Inster ήταν στην ισχυρότερη από τις δύο εκδόσεις.
Το ηλεκτρικό μοτέρ είναι ήσυχο, ζωηρό και προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6’’ και μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ./ώρα. Στα της φόρτισης, η μπαταρία του Inster αναπληρώνει ενέργεια σε ταχυφορτιστή DC με ισχύ έως 120 kWh. Σε αυτή τη συνθήκη χρειάζεται μόλις 30’ για να φτάσει από το 10% στο 80%. Σε φορτιστή AC 11 kW αρκούν 4,5 ώρες για τη φόρτιση 10%-100%.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και τρία προφίλ (Normal, Eco, Sport) για να προσαρμόσει την οδήγηση στο στυλ που επιθυμεί, σε κάθε περίπτωση όμως το Inster είναι εξαιρετικά καλοστημένο.
Η ανάρτηση (γόνατα Mc Pherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) έχει σφιχτή ρύθμιση και ελέγχει αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος, χωρίς όμως να κουράζει στις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Γενικά το ηλεκτρικό A-SUV δείχνει ανάλαφρο και πρόθυμο να ακολουθήσει τις εντολές που δίνει ο οδηγός με το άμεσο τιμόνι. Στα θετικά και τα φρένα που διακρίνονται τόσο σε απόδοση όσο και σε αίσθηση.
Αξιομνημόνευτο είναι και το πακέτο τεχνολογιών υποβοήθησης του οδηγού SmartSence που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων συστήματα που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να φρενάρει αυτόματα σε περίπτωση ενδεχόμενου ατυχήματος, παραμένει ακινητοποιημένο αφού ο οδηγός αφήσει το φρένο στις ανηφόρες για ευκολότερη εκκίνηση, αναγνωρίζει τα όρια ταχύτητας, παραμένει αυτόματα στο μέσον της λωρίδας κυκλοφορίας, αναγνωρίζει πότε ο οδηγός χρειάζεται ξεκούραση και τον ειδοποιεί όταν το προπορευόμενο όχημα έχει ξεκινήσει.
Συνολικά, έχουμε να κάνουμε με ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο πόλης που αποτελεί κίνητρο για να κάνει το μεγάλο βήμα προς την ηλεκτροκίνηση. Συνδυάζει ξεχωριστό στυλ, ευρύχωρη και πλούσια εξοπλισμένη καμπίνα, ήρεμες και οικονομικές μετακινήσεις, ελευθερία εισόδου στο Δακτύλιο, ευελιξία, ευκολία και ασφάλεια στην οδήγηση και σπιρτόζικες επιδόσεις. Και όλα αυτά, σε ιδιαίτερα δελεαστικές τιμές που με την επιδότηση μέσω του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» ξεκινούν από μόλις 16.973 €.