Εφοπλισμένη με την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει παράγοντας εξαιρετικά ποιοτικά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως τα Ioniq 5 και 6, η Hyundai διευρύνει ακόμη περισσότερο την ηλεκτρική της γκάμα. Το σημαντικότερο είναι πως το κάνει προς τα χαμηλότερα κλιμάκια, με το Inster, ένα A-SUV που έρχεται να τοποθετηθεί ανάμεσα στα αυτοκίνητα πόλης (κατηγορία Α) και τα σουπερμίνι (κατηγορία Β).
Με τον νέο Inster, η Hyundai προσφέρει μία εξαιρετικά οικονομική λύση για την είσοδο στην ηλεκτροκίνηση, με τη μορφή ενός τολμηρού στην εμφάνιση αυτοκινήτου πόλης, με την εγγυημένη ποιότητα κατασκευής της κορεατικής μάρκας και δυναμικά χαρακτηριστικά που μπορούν να το ανάγουν σε ηγέτη σε ένα τμήμα της αγοράς που πληθαίνει ολοένα και περισσότερο με ενδιαφέρουσες προτάσεις, και τιμές σε πολύ πιο προσιτά επίπεδα.
Η Hyundai πήρε ένα γνώριμο σε άλλες αγορές του κόσμου μικρό αυτοκίνητο πόλης, το Casper (που έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης), και το μετέτρεψε σε ηλεκτρικό. Το νέο δημιούργημα βαφτίστηκε Inster, που σημαίνει «οικείο» και «καινοτόμο».
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Οπλισμένο με τεχνολογία από τα μεγαλύτερα αδέρφια του στην ηλεκτρική γκάμα της κοερατικής μάρκας, και πλούσια εξοπλισμένο, το Inster μπορεί να σε κερδίσει από την πρώτη στιγμή με τα προτερήματα που προσφέρει σε εξαιρετικά μικρές συνολικές διαστάσεις, ξεκινώντας από την κορυφαία πρακτικότητα και ευελιξία στους εσωτερικούς χώρους.
Ήσυχο και άνετο στις μετακινήσεις, με ευκολία και απλότητα στη χρήση, ιδιότυπο look, μεγάλη αυτονομία, άκρως ικανοποιητικές επιδόσεις και ιδιάζουσα παλέτα 10 χρωμάτων, 6 από τα οποία είναι καινούργια και εμπνευσμένα από τις φυσικές αποχρώσεις του παραδοσιακού χειροποίητου κορεατικού χαρτιού hanji, το Inster αποτελεί μία εξαιρετικά ολοκληρωμένη λύση για μετακινήσεις με μηδενικούς ρύπους στην πόλη και όχι μόνο.
Εμείς οδηγήσαμε το πιο ισχυρό μοντέλο των 115 ίππων με τη μεγαλύτερη εκ των δύο διαθέσιμων μπαταριών (Long Range), χωρητικότητας 49 kWh, στην έκδοση εξοπλισμού Distinctive (την ανώτερη πέραν του Cross, η οποία αποτελεί μία πιο off-road εκδοχή του Inster), που εμπλουτίζει το μικρό SUV με μπάρες οροφής, ξεχωριστές ζάντες 17”, φαρδύτερα ελαστικά, φιμέ πίσω τζάμια και μαρσπιέ στις θύρες.
Πρώτη εικόνα
- Ρετροφουτουριστική διαμόρφωση δύο όγκων
- Μοτίβο pixel στα φωτιστικά σώματα και τις ζάντες 17”
- Μπάρες οροφής, τονισμένοι θόλοι τροχών, ποδιές εμπρός-πίσω
Πρόκειται για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης που «παίζει» με τις ιδέες τόσο του φουτουριστικού, όσο και της εμφάνισης ρετρό και δημιουργεί αντιθέσεις με την τετραγωνισμένη συνολική μορφή δύο όγκων που χαρακτηρίζεται από ψηλό καπό και θάλαμο επιβατών. Υπάρχουν καμπύλες που μετριάζουν τις γωνίες στο εμπρός μέρος, οι οποίες γίνονται πιο έντονες πίσω. Το εμπρός μέρος της ιδιότυπης μάσκας έχει καμπύλη που κάνει πιο γλυκό το look και «δένει» τη γενική εικόνα καλύτερα.
Στην τελευταία, συναντάμε το μοτίβο με τα μεγάλα pixel, που έχουμε δει και σε μεγαλύτερα ηλεκτρικά μοντέλα της Hyundai, και παίζει το ρόλο των φλας, ενώ στο κάτω μέρος βρίσκονται ρετρό κυκλικά φώτα ημέρας, που εμπεριέχουν και τα υπόλοιπα full LED φώτα και το κάνουν να φαίνεται χαριτωμένο και παιχνιδιάρικο.
Στο μαύρο κλειστό πάνελ στη μέση της μάσκας βρίσκεται και η θύρα φόρτισης. Το Inster έχει συνολικό μήκος μόλις 3,83 μ., πολύ μικρούς προβόλους για να αξιοποιεί καλύτερα το χώρο μέσα στο θάλαμο επιβατών και μεγάλο μεταξόνιο 2,58 μ., που είναι συγκρίσιμο με αυτό αυτοκινήτων της κατηγορίας Β. Σε ύψος φτάνει τα 1,61 μ. με τις μπάρες οροφής, και έχει ακριβώς το ίδιο -μικρό- πλάτος.
Οι μυώδεις θόλοι τροχών με μαύρα προστατευτικά, οι ασημί ποδιές εμπρός και πίσω, οι ψηλές πόρτες και τα μικρά τζάμια, καθώς και η ηλιοροφή και οι μπάρες οροφής της έκδοσης Distinctive, του δίνουν περιπετειώδη χαρακτήρα. Σε συνδυασμό φυσικά με την αυξημένη απόσταση 14 εκατοστών από το έδαφος και τα σχετικά φαρδιά -για τις συνολικές διαστάσεις- ελαστικά 205/45 που εφαρμόζουν πάνω σε επίπεδες αεροδυναμικές τετράκτινες ζάντες αλουμινίου 17” με ξεχωριστό μοτίβο, το οποίο αντλεί έμπνευση και πάλι από τα pixel του ψηφιακού κόσμου.
Στις πίσω πόρτες, η χειρολαβή είναι ψηλά τοποθετημένη, δίπλα από το τζάμι του παραθύρου. Πιο ρετρό σε στυλ, με τονισμένες γωνίες, είναι το πίσω μέρος, όπου επαναλαμβάνεται το μοτίβο των κυκλικών φωτιστικών σωμάτων και των μεγαλύτερων και ψηλά τοποθετημένων (κάτω από το τζάμι της 5ης θύρας) φωτεινών pixel. Από κάτω, αναγράφεται το όνομα του μοντέλου με πεζά γράμματα.
Εσωτερικός κόσμος
- Τιμόνι με paddles και μοχλοδιακόπτες από τα Ioniq 5 και 6
- Τετραθέσια διαμόρφωση με μεγάλα συρόμενα πίσω καθίσματα
- Δύο οθόνες 10,25”, ασύρματη φόρτιση smartphone και ηλιοροφή
Με πολύ υψηλή οροφή, το Inster κάνει πολύ καλή αξιοποίηση του χώρου κατακόρυφα, για να προσφέρει… εκθαμβωτικούς χώρους σε ένα πολύ μικρό συνολικά αμάξωμα. Η ψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης προσφέρει καλή ορατότητα εμπρός και πίσω, και εξοικονομεί χώρο στα πόδια.
Το φωτιζόμενο στο κέντρο δερμάτινο τιμόνι (με τέσσερα φωτεινά pixel που αντιπροσωπεύουν το γράμμα H στον κώδικα Morse), όπως και τα paddles και οι μοχλοδιακόπτες για τις διάφορες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένου του επιλογέα κίνησης που βρίσκεται στην κολώνα του τιμονιού, είναι δανεισμένα από τα μοντέλα Ioniq, και αντιλαμβάνεσαι την premium ποιότητα κατασκευής τους στην αφή.
Το εσωτερικό είναι επενδυμένο με πλαστικά αντοχής και στα πάνελ των θυρών υπάρχουν διακοσμητικές υπερμεγέθεις σταυρωτές βίδες που τονίζουν τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του μοντέλου, καθώς μοιάζουν να έχουν βγει από ένα… τεράστιο παιχνίδι για μικρά παιδιά.
Οι ποτηροθήκες μεταξύ οδηγού και συνοδηγού είναι ενσωματωμένες ως προέκταση στο κάθισμα του οδηγού και από τα γόνατα και πέρα δεν υπάρχει κεντρική κονσόλα, πράγμα που απελευθερώνει χώρο στα πόδια για κάποια τσάντα ή οτιδήποτε άλλο έχουν μαζί τους οι εμπρός επιβάτες. Επάνω από τα κεφάλια τους, υπάρχει ηλιοροφή με χειροκίνητο σκίαστρο, που εμπλουτίζει με φυσικό φως τον επενδυμένο ανοιχτόχρωμα θάλαμο, συμβάλλοντας στη φωτεινή ατμόσφαιρα.
Παρά τη φουτουριστική συνολική εικόνα του, το Inster παραμένει παραδοσιακό εκεί που πρέπει, δηλαδή στα εύκολα στη χρήση φυσικά χειριστήρια του κλιματισμού. Αυτά συγκεντρώνονται σε ένα ρετρό σύνολο το οποίο θυμίζει λίγο ραδιοκασετόφωνο παλαιότερου αυτοκινήτου. Μιας και αναφερθήκαμε σε ήχο, το σύστημα της έκδοσης Distinctive διαθέτει 6 ηχεία με δύο επιπλέον tweeter από τις βασικές εκδόσεις, που κάνει πιο κρυστάλλινο το αποτέλεσμα.
Παράλληλα, δεν λείπει και η υψηλή τεχνολογία, με δύο οθόνες 10,25” να εξυπηρετούν το σκοπό του ψηφιακού πίνακα οργάνων (που αλλάζει χρώματα σύμφωνα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης) και της κεντρικής οθόνης αφής μέσω της οποίας χειρίζεσαι το κλασικό σύστημα infotainment της Hyundai, με απλά και ευανάγνωστα γραφικά -και λίγο αργή απόκριση- αλλά και τη δυνατότητα φωνητικών εντολών για βασικές λειτουργίες.
Υπάρχει θήκη ασύρματης φόρτισης smartphone, ωστόσο η σύνδεση με Apple Carplay και Android Auto γίνεται μόνο ενσύρματα. Η σύνδεση δεδομένων πραγματοποιείται μέσω θύρας USB-A, που πλαισιώνεται από δύο USB-C (μία εμπρός και μία πίσω) για υψηλής τάσης φόρτιση.
Οι εμπρός θύρες φόρτισης είναι τοποθετημένες κοντά στον συνοδηγό, εμπρός από τον οποίο το ταμπλό δύο επιπέδων προσφέρει μικρό αποθηκευτικό χώρο που θα διατηρήσει ασφαλές από πτώσεις ένα κινητό τηλέφωνο ενώ φορτίζει. Σε αυτή την περιοχή, μεταξύ των δύο επιπέδων του ταμπλό, εντοπίζεται και ο διακριτικός ατμοσφαιρικός φωτισμός 64 χρωμάτων.
Τα δύο μεγάλα καθίσματα της πίσω σειράς διαθέτουν έδρα που σύρεται κατά το διαμήκη άξονα έως και 16 εκατοστά, για να δίνεται προτεραιότητα στους πίσω επιβάτες ή στο χώρο αποσκευών. Παράλληλα, με την αναδίπλωση της πίσω πλάτης καθώς και του εμπρός δεξιού καθίσματος (του οποίου η πλάτη επίσης ξαπλώνει προς τα εμπρός), καθίσταται εφικτή η μεταφορά αντικειμένων μεγαλύτερου μήκους (έως 2,5 μέτρα περίπου). Οι θύρες ανοίγουν διάπλατα, σχεδόν 90 μοίρες, για εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό.
Όσον αφορά τη δεύτερη σειρά επιβατών, όταν οι έδρες των καθισμάτων είναι ρυθμισμένες τέρμα πίσω, το Inster προσφέρει χώρους που θα έκαναν αυτοκίνητα ανώτερων κατηγοριών να… δακρύσουν, καθώς υπάρχει άπλετος χώρος τόσο για το κεφάλι, όσο και για τα γόνατα και τα πόδια, με το απολύτως επίπεδο δάπεδο. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να δεχθεί όγκο που ξεκινά από τα 238 λίτρα και επεκτείνεται σε 351 λίτρα (δηλαδή ενός ευρύχωρου σουπερμίνι) αν τα πίσω καθίσματα τραβηχτούν μπροστά. Διαμορφώνεται δε στα 1.059 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα.
Τα καλύμματα των καθισμάτων είναι κατασκευασμένα από 100% ανακυκλωμένο PET, ενώ το κάλυμμα του ουρανού αποτελείται από 85% ανακυκλωμένο PET. Ανάλογα με την επιλογή του χρώματος, η μοκέτα αποτελείται από 30% έως 100% από το ίδιο υλικό, ενώ το πάνω διακοσμητικό στα πάνελ των θυρών ενσωματώνουν βιοπολυπροπυλένιο που εξάγεται από ζαχαροκάλαμο. Ακόμα και το μαύρο εξωτερικό χρώμα είναι φιλικό προς το περιβάλλον, χρησιμοποιώντας χρωστικές ουσίες από ανακυκλωμένα απόβλητα ελαστικών αντί για την παραδοσιακή αιθάλη.
Οδηγικός χαρακτήρας
- Μπαταρία 49 kWh και ηλεκτροκινητήρας 115 ίππων
- Δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ με άψογη συμπεριφορά
- Εύκολο και ευχάριστο στην οδήγηση με υψηλή ποιότητα κύλισης
Το Inster είναι πολύ απλό στη χρήση και παράλληλα εύκολο και ευχάριστο στην οδήγηση, με σωστά ζυγισμένο και ακριβές σύστημα διεύθυνσης. Ευέλικτο, με κύκλο στροφής 10,6 μ. και πολύ μικρό σε διαστάσεις, χωράει να περάσει από τα πιο στενά σημεία και παρκάρει… παντού.
Οι 115 ίπποι του τοποθετημένου μπροστά, πιο ισχυρού στη γκάμα του μοντέλου, ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη, είναι αρκετοί για κινείσαι άνετα και σβέλτα. Τα 147 Nm ροπής είναι ικανοποιητικά και -το πιο σημαντικό- έρχονται άμεσα. Η τιμή ροπής αποτελεί καλό συμβιβασμό μεταξύ απόδοσης και εξοικονόμησης ενέργειας και είναι παραπάνω από αρκετή για να πραγματοποιήσεις οποιοδήποτε ελιγμό χρειαστεί, όπως ένα γρήγορο προσπέρασμα.
Όπως τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το Inster χρησιμοποιεί κιβώτιο μονής σχέσης. Τα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal και Sport), τα οποία επιλέγονται από το κουμπί στυλ F1 στο τιμόνι, επηρεάζουν την απόκριση του πεντάλ, ενώ υπάρχει και επιλογή Snow, για ολισθηρές συνθήκες.
Μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι μπορεί να ρυθμιστεί σε πέντε επίπεδα η αναγεννητική πέδηση, από απολύτως ελεύθερους τροχούς, έως τη λειτουργία ενός πεντάλ (i-pedal), η οποία έχει εξαιρετική συμπεριφορά. Το αυτοκίνητο επιβραδύνει προβλέψιμα όταν σηκώνεις το πόδι σου από το γκάζι και ακινητοποιείται πολύ απαλά εκεί που περιμένεις, ελαχιστοποιώντας τις περιπτώσεις που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις τα φρένα. Αυτό προστατεύει και το ισχυρό σύστημα πέδησης, που διαθέτει αεριζόμενα δισκόφρενα 15” εμπρός και 14” πίσω και παρέχει αίσθηση απόλυτης ασφάλειας.
Η ανάρτηση τα καταφέρνει καλύτερα σε κραδασμούς χαμηλότερης συχνότητας, όταν έχει αναπτύξει λίγο υψηλότερη ταχύτητα και εκεί, η άνεση βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Σε χαμηλές ταχύτητες κακοτεχνίες του οδοστρώματος θα γίνουν λίγο πιο αισθητές. Παράλληλα, αυτή η ρύθμιση δεν το κάνει «πλαδαρό», παρά τα 1.400 περίπου κιλά του. Ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας συνδυάζεται με γόνατα MacPherson μπροστά.
Το σύνολο προσφέρει ανώτερη συμπεριφορά στο δρόμο από αυτήν που θα περίμενε κανείς από ένα αυτοκίνητο πόλης. Στην πολύ ήσυχη καμπίνα του, καθώς πέραν του πρακτικά αθόρυβου συστήματος κίνησης, η Hyundai έχει επενδύσει σε ενισχυμένα κρύσταλλα και ηχομόνωση αμαξώματος, θα αρχίσετε να παρατηρείτε τους αεροδυναμικούς θορύβους πάνω από τα 80 χλμ./ώρα.
Το Inster επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ., χρόνος απόλυτα ικανοποιητικός για μικρό αυτοκίνητο πόλης. Με μέγιστη ταχύτητα τα 150 χλμ./ώρα, το Inster είναι ιδανικό και για μετακινήσεις εκτός των στενών ορίων του αστικού δικτύου χωρίς καμία δυσκολία. Εμείς το οδηγήσαμε κατά κύριο λόγο σε πιο ανοιχτούς επαρχιακούς δρόμους, όπου η κατανάλωση παρέμενε σταθερά γύρω από τις 14 kWh ανά 100 χλμ., κάτι που μας έδινε άνετα αυτονομία κοντά στα 350 χλμ. στις πιο ενεργοβόρες συνθήκες οδήγησης, και ανταποκρίνεται στις επίσημες τιμές της Hyundai.
Εκεί όμως που αριστεύει το Inster είναι στην κατανάλωση μέσα στην πόλη. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πλησιάσετε πολύ κοντά τα 493 χλμ. αυτονομίας που ανακοινώνει ως επίσημη μέγιστη τιμή (με τις ζάντες 17″) η Hyundai για την πόλη, με την επιλογή Eco και την ανάκτηση ενέργειας ρυθμισμένη στο μέγιστο. Εμείς είδαμε την τιμή στο trip computer να διατηρείται εύκολα κάτω των 10 kWh/100 χλμ., γεγονός που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να φτάσει πολύ κοντά στην προαναφερθείσα μέγιστη τιμή αυτονομίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε έντονη κατωφέρεια μεγάλου μήκους (περίπου 2 χλμ.) το είδαμε και να αυξάνει το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας.
Η μπαταρία λιθίου ιόντων πολυμερούς 49 kWh λειτουργεί με τάση 310 Volt και η μέγιστη ισχύς φόρτισης ανέρχεται στα 120 kW, γεγονός που επιτρέπει την πλήρωση της μπαταρίας από 10-80% σε μόλις μισή ώρα. Λόγω του μικρού μεγέθους της μπαταρίας όσον αφορά τη συνολική αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η οποία όμως είναι αρκετά μεγάλη για τις ανάγκες ενός αυτοκινήτου πόλης, η φόρτιση από 10-100% μέσω ενός Wallbox εναλλασσόμενου ρεύματος 11 kW, διαρκεί μόνο 4 ώρες και 35 λεπτά. Το Inster διαθέτει επίσης εσωτερικό φορτιστή 11 kW.
Το πακέτο τεχνολογιών υποβοήθησης του οδηγού SmartSence περιλαμβάνει μεταξύ άλλων συστήματα που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να φρενάρει αυτόματα σε περίπτωση ενδεχόμενου ατυχήματος, να παραμένει ακινητοποιημένο αφού ο οδηγός αφήσει το φρένο στις ανηφόρες για ευκολότερη εκκίνηση, να αναγνωρίζει τα όρια ταχύτητας, να παραμένει αυτόματα στο μέσον της λωρίδας κυκλοφορίας, να αναγνωρίζει πότε ο οδηγός χρειάζεται ξεκούραση ή έχει αφαιρέσει παρατεταμένα το βλέμμα του από το δρόμο και να τον ειδοποιεί όταν το προπορευόμενο όχημα έχει ξεκινήσει.
Παράλληλα, διαθέτει έξυπνο cruise control με stop & go, που μπορεί να σταματήσει το αυτοκίνητο και να συνεχίσει την οδήγηση σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας και είσοδο / εκκίνηση χωρίς κλειδί. Περιλαμβάνονται ακόμη κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης και αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά.
Το Inster μπορεί να τροφοδοτήσει επίσης οποιαδήποτε εξωτερική ηλεκτρική συσκευή επιθυμείτε, όπως laptop ή ηχεία για ένα πάρτι στην ύπαιθρο, μέσω της τεχνολογίας Vehicle-to-Load. Ένας μετατροπέας συνδέεται στην εξωτερική θύρα φόρτισης ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εσωτερική πρίζα. Αμφότερες παρέχουν ισχύ έως 3,6 kW.
Τελικά;
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Hyundai έχει τη δυνατότητα να παράγει εξαιρετικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλής ποιότητας. Με το Inster, η κορεατική μάρκα έχει καταφέρει να κατασκευάσει ένα αξιαγάπητο, ικανότατο, εξαιρετικά πρακτικό και γενικά αψεγάδιαστο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, με ικανοποιητικότατες επιδόσεις, μεγάλη αυτονομία, και -το σημαντικότερο- πολύ προσιτή τιμή.
Δανειζόμενο τεχνολογία από τα premium μεγαλύτερα αδερφάκια του, τα Ioniq 5 και 6, πατάει σε γερές βάσεις όσον αφορά την τεχνογνωσία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Πλούσια εξοπλισμένο και με ιδιότυπη εμφάνιση, που τονίζει τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του, δεν έχει αδύνατα σημεία. Μπορεί να σε κερδίσει με την πρώτη επαφή, διευκολύνοντας τη ζωή στην πόλη, χάρη στην ευελιξία του, τις εξαιρετικά μικρές διαστάσεις και την απλότητα στη χρήση.
Με ήσυχο περιβάλλον στην ευρύχωρη καμπίνα, σημειώνει υψηλή βαθμολογία σε όλα τα καίρια σημεία, καθώς οι χώροι που προσφέρει ξεπερνούν τα στενά όρια ενός αυτοκινήτου πόλης, με κορυφαία πρακτικότητα, παρά το μικροσκοπικό συνολικό μέγεθος. Όντας οικονομικό σε χρήση και προσιτό σε τιμή, διαθέτει όλα τα στοιχεία που μπορούν να πείσουν ακόμα και τους πιο σκεπτικούς για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
Το Inster προσφέρει όλα τα παραπάνω σε δελεαστικές τιμές, που ξεκινούν από μόλις 16.973 ευρώ, εφόσον συνυπολογιστεί η επιδότηση του κρατικού προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» και η προωθητική ενέργεια «Green Bonus» της Hyundai. Όσον αφορά το αυτοκίνητο της δοκιμής, με το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού, η τιμή διαμορφώνεται στα 20.157 ευρώ, η οποία βρίσκεται αν όχι στο ίδιο, τότε σε παραπλήσιο επίπεδο με αντίστοιχα βενζινοκίνητα μοντέλα, δεδομένου του εξοπλισμού που προσφέρει. Το Inster καλύπτεται τέλος από την πενταετή εργοστασιακή εγγύηση της Hyundai με απεριόριστο αριθμό χιλιομέτρων.