Με το λανσάρισμα δύο plug-in υβριδικών εκδόσεων για τα νέα 308, hatchback και station wagon, η Peugeot ενισχύει τη γκάμα οχημάτων με μηδενικούς ή ιδιαίτερα χαμηλούς ρύπους (LEV).
Εντός του 2021, η γαλλική μάρκα θα επιτύχει τα μοντέλα της με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης να αντιπροσωπεύουν το 70% του συνόλου των οχημάτων της, συμπεριλαμβανομένων τόσο των επιβατικών όσο και των επαγγελματικών. Μέχρι το 2023, το 85% των μοντέλων της μάρκας θα είναι εξηλεκτρισμένα, ενώ το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 100% μέχρι το 2025 στην Ευρώπη.
Από το λανσάρισμά του, το νέο Peugeot 308 θα εφοδιάζεται με δύο plug-in hybrid κινητήρες, συμπληρώνοντας έτσι την ήδη πλούσια γκάμα των εξηλεκτρισμένων οχημάτων. To 308 HYBRID 225 e-EAT8 αποδίδει έως 225 ίππους, συνδυάζοντας έναν κινητήρα PureTech 180 και έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW, με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο e-EAT8. Με βάση το πρωτόκολλο WLTP, προσφέρεται ηλεκτρική αυτονομία έως 59 χλμ. και εκπομπές CO2 μόλις 26 γρ/χλμ.
Η έκδοση HYBRID 180 e-EAT8, διαθέτει έναν κινητήρα PureTech 150 ίππων, που συνδυάζεται με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα των 81 kW και το e-EAT8 (έως 60 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία και 25 γρ. CO2 ανά χλμ).
Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της Peugeot άρχισε πριν τρία χρόνια με το λανσάρισμα του e-208 και από τότε κυκλοφορούν στην ευρωπαϊκή αγορά τα 100% ηλεκτρικά μοντέλα (e-208, e-2008, Traveller και Expert) και τα αντίστοιχα plug-in hybrids (3008 και 508). Τους πρώτους πέντε μήνες του 2021, η PEUGEOT είναι δεύτερος full liner κατασκευαστής στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά τις συνολικές πωλήσεις, και καταλαμβάνει ήδη την τρίτη θέση στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων. Τα PEUGEOT e-208 και e-2008 βρίσκονται στη 2η θέση στα αντίστοιχα segments των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
«Ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής που εμείς ονομάζουμε “Power of Choice”, η οποία δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει είτε ένα μοντέλο με συμβατικό κινητήρα, ή μία εξηλεκτρισμένη έκδοση, ανάλογα με τις δικές του ανάγκες. Οι εξαιρετικές επιδόσεις των πωλήσεων των εξηλεκτρισμένων μας μοντέλων, μας δείχνουν ότι στην Ευρώπη αυτή η στρατηγική αποδίδει καρπούς. Σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και οι αγορές όπου ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στα αρχικά του στάδια, θα χρησιμοποιήσουμε το χαρτοφυλάκιο των ηλεκτροκίνητων μοντέλων μας για να ξεχωρίσουμε ως καινοτόμος, premium και full liner μάρκα. Όπου κι αν είμαστε, θέλουμε να παίζουμε το ρόλο ενός πραγματικού μοχλού προόδου», δήλωσε η Linda Jackson, CEO της Peugeot.
Η στρατηγική του ‘Power of Choice’ μπόρεσε να υλοποιηθεί χάρη στις πλατφόρμες πολλαπλών ενεργειακών επιλογών, οι οποίες μας έδωσαν τη δυνατότητα να εφοδιάσουμε κάθε μοντέλο με την τεχνολογία κίνησης που ικανοποιεί ακριβώς τις ανάγκες του κάθε πελάτη: ηλεκτρική, plug-in hybrid ή εσωτερικής καύσεως.
Το πανελλαδικό δίκτυο διανομέων της Peugeot διαθέτει από το 2019 δυνατότητα φόρτισης σε 55 σημεία, ενώ τα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα είναι διαθέσιμα για δοκιμαστική οδήγηση.