Mazda: Ο δρόμος της έως το 2050

Τα σχέδια για ένα πράσινο μέλλον περνούν μέσα από τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της

Mazda: Ο δρόμος της έως το 2050

Τα σχέδια για ένα πράσινο μέλλον περνούν μέσα από τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της

Προχωρώντας προς ένα μέλλον ουδέτερο σε άνθρακα έως το 2050, η Mazda Motor Corporation ανακοίνωσε ότι θα επιταχύνει τα παγκόσμια σχέδιά της για ηλεκτροκίνηση. Η Mazda εκτιμά ότι μέχρι το 2030 το ένα τέταρτο των προϊόντων της θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά και όλα τα άλλα μοντέλα θα εξηλεκτριστούν σε κάποια μορφή.

Η Mazda θα παρουσιάσει μεταξύ 2022 και 2025 μια σειρά νέων προϊόντων χρησιμοποιώντας την SKYACTIV κλιμακούμενη αρχιτεκτονική πολλαπλών λύσεων, κυρίως στην Ιαπωνία, στην Ευρώπη, στις ΗΠΑ, στην Κίνα και διάφορες άλλες ασιατικές χώρες. Θα περιλαμβάνει πέντε αμιγώς υβριδικά μοντέλα, πέντε plug-in υβριδικά και τρία αμιγώς ηλεκτρικά. Περισσότερες λεπτομέρειες για τα συγκεκριμένα νέα προϊόντα θα ανακοινωθούν στο μέλλον.

Η Mazda εξελίσσει επίσης μια ξεχωριστή πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα, την SKYACTIV κλιμακούμενη αρχιτεκτονική για ηλεκτρικά οχήματα, που θα χρησιμοποιηθεί σε e-οχήματα με διαφορετικά μεγέθη και τύπους αμαξωμάτων σε προϊόντα, που θα λανσαριστούν μεταξύ 2025 και 2030.

Μείωση εκπομπών CO2: η προσέγγιση πολλαπλών λύσεων της Mazda 

Η Mazda παραμένει προσηλωμένη στη μείωση των εκπομπών CO2 από κάθε αυτοκίνητο και πιστεύει ότι πρέπει να χρησιμοποιηθούν όλες οι διαθέσιμες επιλογές για την επίτευξη ουδετερότητας προς το κλίμα. Μέσω της SKYACTIV κλιμακούμενης αρχιτεκτονικής πολλαπλών λύσεων, η συνεχής ηλεκτροδότηση θα συμβαδίζει με την εξέλιξη της προηγμένης τεχνολογίας κινητήρων εσωτερικής καύσης, όπως οι βραβευμένοι e-Skyactiv X, καθώς και οι νέοι εξακύλινδροι σε σειρά κινητήρες.

Η Mazda επενδύει σε πολλές περιοχές σε διάφορα έργα και συνεργασίες για την προώθηση της εξέλιξης και της χρήσης ανανεώσιμων καυσίμων στα αυτοκίνητα. Η εταιρεία συμμετέχει στην Ιαπωνία σε διάφορα κοινά ερευνητικά έργα και μελέτες στο πλαίσιο μιας συνεχούς συνεργασίας βιομηχανιών, ακαδημίας και κυβέρνησης για την προώθηση της ευρείας διάδοσης βιοκαυσίμων από την ανάπτυξη μικροφυκιών. Στην Ευρώπη, η Mazda προσχώρησε στη Συμμαχία των «ηλεκτρικών καυσίμων» τον Φεβρουάριο του 2021 ως ο πρώτος παραγωγός πρωτότυπου εξοπλισμού (OEM).

Προηγμένα συστήματα ασφαλείας για τον οδηγό: Mazda i-Activsense 

Τα αυτοκίνητα της Mazda είναι κατασκευασμένα για οδηγούς. Για να συνεχίσει να υποστηρίζει το βιομηχανικό στόχο μιας κοινωνίας χωρίς τροχαία ατυχήματα, η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε ότι θα επεκτείνει τις προηγμένες τεχνολογίες ασφαλείας της με την εισαγωγή του ανθρωποκεντρικού αυτόνομου συστήματος οδήγησης “Mazda Co-Pilot Concept”, το οποίο θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στα σπουδαία προϊόντα της Mazda από το 2022.

Με το Mazda Co-Pilot Concept, με την πάροδο του χρόνου, η Mazda θα εισαγάγει ένα σύστημα, που παρακολουθεί την κατάσταση του οδηγού ανά πάσα στιγμή. Αν εντοπιστεί μια ξαφνική αλλαγή στη φυσική κατάσταση του οδηγού, το σύστημα θα μεταβεί σε αυτόνομη οδήγηση, θα κατευθύνει το αυτοκίνητο σε ασφαλές μέρος, θα το σταματήσει και θα πραγματοποιήσει κλήση έκτακτης ανάγκης.

Μαζί με πέντε ιαπωνικές εταιρείες πρώτους παραγωγούς πρωτότυπου εξοπλισμού (OEM), η Mazda θα αναπτύξει από κοινού τυποποιημένες τεχνικές προδιαγραφές για συσκευές επικοινωνίας επόμενης γενιάς μέσα στα αυτοκίνητα, προκειμένου να προωθήσει ένα τυποποιημένο σύστημα επικοινωνίας για την παροχή ασφαλέστερων, χωρίς άγχος «συνδεδεμένων» υπηρεσιών.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!