Οι ταχυφορτιστές αυξάνουν την πρακτικότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, περιορίζοντας κατά πολύ το χρόνο φόρτισης της μπαταρίας. Πώς όμως μπορείς να περνάς δημιουργικά την ώρα σου, έστω και για το σύντομο διάστημα 20-30 λεπτών;
Η Audi σκέφτηκε τη λύση για τους πελάτες της. Θα δημιουργήσει μία σειρά από σημεία ταχυφόρτισης με χώρους lounge, για την αναμονή των οδηγών. Ήδη αναζητά το χώρο για το πρώτο Audi Charging Hub στη Γερμανία, το οποίο αναμένεται να λειτουργήσει προς τα τέλη του καλοκαιριού. Κατά την πιλοτική λειτουργία, θα επιτρέπεται η φόρτιση και η είσοδος στο lounge και σε ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων από άλλες μάρκες.
Οδηγούμε το ηλεκτρικό supercar, Audi e-tron GT
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Οι κατασκευές θα βασίζονται σε κοντέινερ και θα μπορεί εύκολα να τοποθετηθεί σε νέο σημείο. Μπαταρίες που κινούσαν παλαιότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν δεύτερη ζωή, χρησιμεύοντας για την αποθήκευση της απαραίτητης ενέργειας. Φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή του σταθμού θα προσφέρουν επιπλέον πράσινη ενέργεια. Δεν θα απαιτείται δηλαδή σύνδεση με γραμμές υψηλής τάσης, κάτι που θα ήταν χρονοβόρο και κοστοβόρο.
Κάθε charging hub της Audi θα είναι χωρητικότητας 2,45 MWh και θα επιτρέπει την ταυτόχρονη φόρτιση έως 6 αυτοκινήτων σε ταχυφορτιστή 300 kW. Όση ώρα απαιτείται για την φόρτιση ενός μοντέλου της Audi (π.χ. το e-tron GT χρειάζεται 23 λεπτά για τη φόρτιση 5-80% σε φορτιστή 270 kW), ο οδηγός του θα μπορεί να χαλαρώνει στο σαλόνι στον πάνω επίπεδο, με ένα αναψυκτικό ή ένα σνακ, ή σερφάροντας στο διαδίκτυο.