To Volkswagen Group επενδύει στην κατασκευή μπαταριών in-house

Επένδυση σχεδόν 70 εκατομμύρια ευρώ στο εργοστάσιο στο Salzgitter για την εξέλιξη και την κατασκευή μπαταριών ηλεκτρκίνησης

To Volkswagen Group επενδύει στην κατασκευή μπαταριών in-house

Επένδυση σχεδόν 70 εκατομμύρια ευρώ στο εργοστάσιο στο Salzgitter για την εξέλιξη και την κατασκευή μπαταριών ηλεκτρκίνησης

Ο Όμιλος Volkswagen εγκαινίασε το σύγχρονο εργαστήριο έρευνας και ανάπτυξης μπαταριών στο Salzgitter της Γερμανίας. Η εταιρεία επεκτείνει την τεχνογνωσία της και κάνει το επόμενο βήμα προς την ανάπτυξη και την παραγωγή των δικών της στοιχείων μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα. Το 2025, αναμένεται να βγει στην παραγωγή το ενιαίο στοιχείο μπαταρίας της Volkswagen, που θα μειώσει το κόστος της έως και 50%. Η επένδυση είναι ύψους περίπου 70 εκατομμυρίων ευρώ και δημιουργεί 250 νέες θέσεις εργασίας.

Η έναρξη λειτουργίας του νέου εργαστηρίου είναι το επόμενο βήμα στη στρατηγική που παρουσίασε η Volkswagen στην «Power Day» τον Μάρτιο του 2021, με τις μελλοντικές τεχνολογίες μπαταρίας και φόρτισης να αποτελούν βασικούς πυλώνες της στρατηγικής «NEW AUTO» του Ομίλου, όπως αυτή παρουσιάστηκε τον Ιούλιο. Το εργοστάσιο του Salzgitter, παραγωγικής ικανότητας 40 GWh ετησίως, είναι ένα από τα έξι Gigafactories που θα λειτουργήσει ο Όμιλος Volkswagen στην Ευρώπη μέχρι το 2030, με συνολική ικανότητα παραγωγής 240 GWh.

Για δεκαετίες, το συγκεκριμένο εργοστάσιο προμήθευε εκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Με τη διάδοση της ηλεκτροκίνησης όμως τα πράγματα άλλαξαν, με 160 από τους 500 εργαζόμενους σήμερα, να απασχολούνται ήδη στην εξέλιξη μπαταριών. Μέχρι το τέλος του 2022, οι εργαζόμενοι αναμένεται να διπλασιαστούν, ανάμεσά τους θα είναι 250 εξειδικευμένοι επιστήμονες στην έρευνα, την ανάλυση και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.

To create a battery anode, battery paste is first applied to copper foil and then dried.

Τα νέα εργαστήρια θα επιτρέψουν εκτεταμένες δοκιμές στοιχείων μπαταριών με έως 200 διαφορετικές μεθόδους ανάλυσης, με χρήση τεχνολογικού εξοπλισμού που θα καταστήσει το Salzgitter μία από τις πιο σύγχρονες ερευνητικές εγκαταστάσεις για μπαταρίες ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη.

Το Salzgitter διαθέτει ένα από τα ελάχιστα ηλεκτρονικά μικροσκόπια σάρωσης στον κόσμο για την ανίχνευση λιθίου καθώς και μία εξαιρετικά αυτοματοποιημένη διάταξη δοκιμών για τον έλεγχο των modules για επιδόσεις και σημάδια γήρανσης, κατά τη γρήγορη φόρτιση και εκφόρτιση. Διεξάγονται ήδη δοκιμές για μπαταρίες που μπορούν να φορτιστούν από το 5 έως το 80% τη ισχύος τους, μέσα σε μόλις 12 λεπτά.

Η έρευνα στην τεχνολογία μπαταριών που διεξάγεται στο Salzgitter θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις μάρκες του Ομίλου Volkswagen. Στόχος είναι, η μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία, η καλύτερη φόρτιση και η μέγιστη ασφάλεια των ηλεκτρικών οχημάτων του Ομίλου.

Automotive cells are tested at different temperatures to determine their electrical properties and durability. Additional measurement techniques, such as EIS, are also applied.
Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!