Η νέα Mercedes-AMG SL 63 S E Performance των 816 ίππων

Η νέα ναυαρχίδα SL 63 S E Performance, είναι το ισχυρότερο roadster στην ιστορία της Mercedes-AMG, με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και V8 θερμικό κινητήρα.

Η νέα Mercedes-AMG SL 63 S E Performance των 816 ίππων

Η νέα ναυαρχίδα SL 63 S E Performance, είναι το ισχυρότερο roadster στην ιστορία της Mercedes-AMG, με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και V8 θερμικό κινητήρα.

Αυτή είναι η νέα κορυφαία έκδοση της Mercedes-AMG SL 63 S E Performance. Συνήθως, οι κορυφαίες AMG SL προηγούμενων γενεών χρησιμοποιούσαν κινητήρα V12, αλλά ως λάτρεις της υπερβολής, θα χαρείτε να μάθετε ότι η νέα κορυφαία SL με κινητήρα V8 δεν έχει μείνει πίσω σε ισχύ, όποιος κι αν είναι ο αριθμός των κυλίνδρων. Αυτό συμβαίνει επειδή το νέο της μοντέλο διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα συνολικής απόδοσης 816 ίππων, το οποίο την καθιστά την ταχύτερη και ισχυρότερη SL μέχρι σήμερα.

Βασιζόμενη στην υπάρχουσα γκάμα SL που περιλαμβάνει ήδη τις SL 55 και SL 63 S με κινητήρα V8, η νέα E Performance βασίζεται στην τελευταία, διαθέτοντας μια πρόσθετη υβριδική μονάδα τοποθετημένη στο πίσω μέρος, που συμβάλλει στη δημιουργία της κορυφαίας τιμής ισχύος. Πρόκειται για την ίδια μονάδα που έχει ήδη παρουσιαστεί στα μοντέλα C 63 και S 63 της AMG, συνδυάζοντας έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων με ένα κιβώτιο δύο σχέσεων και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, όλα τοποθετημένα στον πίσω άξονα.

Η ισχύς αντλείται από μια μικρή και εξαιρετικά πυκνή μπαταρία 6,1 kWh, η οποία έχει σχεδιαστεί για να αποβάλλει και να ανακτά ενέργεια όσο το δυνατόν ταχύτερα στο ηλεκτρικό σύστημα 400V, αντί να παρέχει ουσιαστική αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία. Η μπαταρία μπορεί να γεμίσει μέσω ενός ενσωματωμένου φορτιστή 3,7 kW και όταν λειτουργεί σε αμιγώς ηλεκτρικά είναι ικανή να διανύσει 13 χλμ. χωρίς τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η ισχύς από τον ηλεκτροκινητήρα παρέχεται απευθείας στον πίσω άξονα στις περισσότερες περιπτώσεις, αλλά μπορεί να σταλεί και στους εμπρός τροχούς, αν το σύνθετο σύστημα τετρακίνησης του αυτοκινήτου το κρίνει απαραίτητο.

Αυτός προστίθεται στο V8 twin-turbo κινητήρα M177 της AMG, ο οποίος αποδίδει 612 ίππους και 850 Nm ροπής, κινούμενος μέσω του δικού του αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων, που διαθέτει υγρό συμπλέκτη κατά την εκκίνηση από στάση. Αυτός ο πολύπλοκος συνδυασμός στοιχείων του συστήματος κίνησης αποδίδει συνολικά 816 ίππους, και ροπή 1.420 Nm.

Ωστόσο, όπως και στα άλλα μοντέλα E Performance της AMG, αυτές οι μέγιστες τιμές είναι διαθέσιμες μόνο στη λειτουργία overboost, για περιορισμένο χρονικό διάστημα, όπως όταν βρίσκεστε με τέρμα γκάζι ή σε λειτουργία εκκίνησης. Αυτό όμως εξακολουθεί να δίνει στην SL επιδόσεις επιπέδου supercar, με χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα 2,9 δευτερολέπτων και μέγιστη ταχύτητα 317 χλμ./ώρα. Η Mercedes-AMG αποκάλυψε επίσης ττην κατανάλωση καυσίμου για το νέο μοντέλο, υποστηρίζοντας ότι μπορεί να πέσει στα 7,7 λτ./100 χλμ., εκπέμποντας 175 γρ./χλμ. CO2.

Ωστόσο, οι μηχανολόγοι της AMG δεν είναι οι μόνοι που έχουν ασχοληθεί με τη νέα SL, καθώς το πλαίσιο διαθέτει εξίσου πρωτοποριακό υλικό κάτω από το λεπτό αμάξωμα του roadster. Τη μάζα της SL διατηρούν υπό έλεγχο υδραυλικά προσαρμοστικά αμορτισέρ, τα οποία είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους σε χιαστί διάταξη και διαθέτουν ημιενεργή λειτουργία περιορισμού της κλίσης του αμαξώματος στις στροφές.

Αυτό το σύστημα αντικαθιστά τις παραδοσιακές αντιστρεπτικές ράβδους και παρέχει πολύ μεγαλύτερη δυνατότητα ρύθμισης της ανάρτησης, ανάλογα με τις συνθήκες και την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης. Αυτά συνεργάζονται με παραδοσιακά σπειροειδή ελατήρια, άλλη μια αλλαγή σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές AMG SL που διέθεταν αερανάρτηση.

Υπάρχει επίσης ένα σύστημα διεύθυνσης των πίσω τροχών, το οποίο τους στρέφει προς την αντίθετη κατεύθυνση από αυτή του εμπρός άξονα σε χαμηλές ταχύτητες, και προς την ίδια κατεύθυνση ενώ σε υψηλές ταχύτητες. Το μεγαλύτερο σετ κεραμικών φρένων της AMG τοποθετείται στάνταρ, με δίσκους 420 χλστ. εμπρός (με εξαπίστονες δαγκάνες) και 380 χλστ. πίσω (και δαγκάνες με μονό έμβολο). Τα φρένα συνεργάζονται επίσης με αναγεννητική πέδηση τεσσάρων σταδίων, η οποία, χάρη στην υψηλή απόδοση των μπαταριών, μπορεί να ανακτήσει έως και 100 kW.

Όντας βασισμένη σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο αλουμινίου, σχεδιασμένο από την AMG, η τρέχουσα SL μοιράζεται πλέον την πλατφόρμα της με την πιο σπορ AMG GT. Αυτό της επιτρέπει να χωρέσει δύο μικρά καθίσματα στο πίσω μέρος, καθώς και την αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή και το μηχανισμό της. Με τόσο πολύ υλικό συσκευασμένο σε ένα σχετικά μικρό μέγεθος, ωστόσο, το βάρος αναμένεται να ξεπεράσει κατά πολύ τους 2 τόνους, αν και δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί επίσημα πόσο ζυγίζει.

Πέραν από ένα σύνολο νέων κόκκινων διακριτικών και θύρα φόρτισης τοποθετημένη στον πίσω προφυλακτήρα, δεν υπάρχουν πολλά στοιχεία που κάνουν τη νέα ναυαρχίδα να ξεχωρίζει από τα μικρότερα μοντέλα SL. Αυτό που δεν μπορούμε να δούμε είναι ένα διακριτικά αναδιαμορφωμένο κάτω μέρος του αμαξώματος με ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία που βοηθούν την ψύξη στην περιοχή γύρω από τον πίσω άξονα. Η καμπίνα είναι απαράλλακτη.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!