Το νέο Renault Master, το αποκαλύφθηκε στην έκθεση επαγγελματικών οχημάτων Solutrans στη Γαλλία, είναι το μεγαλύτερο μοντέλο του επαγγελματικού στόλου της μάρκας, τοποθετημένο πάνω από το μικρό Kangoo και το μεσαίου μεγέθους Trafic. Υπόσχεται να είναι το πιο αποδοτικό και συνδεδεμένο φορτηγάκι της γκάμας και είναι το πρώτο που χρησιμοποιεί το νέο έμβλημα της Renault που πρωτοεμφανίστηκε στο Megane E-Tech.
Όσον αφορά τη σχεδίαση, η Renault διαμόρφωσε ένα νέο εμπρός μέρος στο Master με μεγάλες υπογραφές φωτιστικών σωμάτων LED σε σχήμα C και μια οριζόντια λωρίδα που εκτείνεται σε όλη τη μάσκα. Το πίσω μέρος διαθέτει ένα νέο σετ φώτων.
Η Renault αναφέρει ότι το νέο Master έχει βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση σε σύγκριση με το παλιό μοντέλο, χάρη στο μικρότερων διαστάσεων καπό, τη μειωμένη γωνία του παρμπρίζ και το κωνικό πίσω μέρος που έχουν αποφέρει βελτιώσεις περίπου 20% σε σύγκριση με το σημερινό μοντέλο. Αυτές οι βελτιώσεις συμβάλλουν στη μείωση του θορύβου από τον αέρα σε υψηλές ταχύτητες, καθώς και στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων.
Αυτές οι εκπομπές είναι κάτω από 200 γρ./χλμ., γεγονός που αναμένεται να προκαλέσει το τελευταίο Ford Transit. Υπάρχουν δύο εκδόσεις του 2λιτρου diesel κινητήρα με ισχύ από 130 έως 171 ίππους. Υπάρχουν εκδόσεις διαμορφώσεις με κίνηση στους εμπρός ή πίσω τροχούς, ανάλογα με το μεταξόνιο που θα επιλεγεί. Διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 9 σχέσεων. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο των 2.396 κιλών είναι ανταγωνιστικό, αν και υπάρχουν εκδόσεις του Transit που μπορούν να διαχειριστούν έως και 2.800 κ.
Η Renault ανακοίνωσε επίσης ότι θα κυκλοφορήσει και ένα Master με κινητήρα υδρογόνου, και θα είναι το μοναδικό van της Renault που θα είναι διαθέσιμο με αυτόν. Αυτό θα είναι μια εξέλιξη του φορτηγού υδρογόνου Master Van H2-Tech του 2022, το οποίο διαθέτει μέγιστη αυτονομία 500 χλμ.
Για το αμιγώς ηλεκτρικό E-Tech, η μπαταρία είναι μεγαλύτερη από ό,τι πριν, καθώς από 52 kWh αυξάνεται σε 87 kWh. Η ισχύς σχεδόν διπλασιάζεται από 77 σε 143 ίππους για το νέο μοντέλο. Το ωφέλιμο φορτίο αυξάνεται επίσης από 1.420 σε 1.625 κιλά στο μοντέλο με κοντό μεταξόνιο και χαμηλή οροφή. Η επίσημη αυτονομία για την έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία αυξάνεται επίσης από 203 χλμ. σε περισσότερα από 410 χλμ.
Το εσωτερικό έχει πολύ πιο οδηγοκεντρικό σχεδιασμό προς όφελος της εργονομίας, με τη στάνταρ οθόνη αφής 10 ιντσών να χρησιμοποιεί το λειτουργικό σύστημα Renault OpenR Link, που υποστηρίζεται από το λογισμικό της Google. Υπάρχουν πολλές ποτηροθήκες και αποθηκευτικοί χώροι συνολικής χωρητικότητας 135 λίτρων, μια αύξηση 25% σε σχέση με το παλιό μοντέλο.
Το νέο Master θα είναι διαθέσιμο προς παραγγελία από τις αρχές του 2024, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν από το Σεπτέμβριο. Θα ανταγωνιστεί και πάλι τα Peugeot Boxer, Citroen Relay και Opel Movano, τα οποία θα ανανεωθούν τους επόμενους μήνες.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ