Η Peugeot αποκάλυψε το ανανεωμένο 2008

Το ανανεωμένο Peugeot 2008 κάνει το ντεμπούτο του με τολμηρή εμφάνιση και νέα ήπια υβριδική τεχνολογία, καθώς και μεγαλύτερη αυτονομία για το αμιγώς ηλεκτρικό e-2008.

Η Peugeot αποκάλυψε το ανανεωμένο 2008

Το ανανεωμένο Peugeot 2008 κάνει το ντεμπούτο του με τολμηρή εμφάνιση και νέα ήπια υβριδική τεχνολογία, καθώς και μεγαλύτερη αυτονομία για το αμιγώς ηλεκτρικό e-2008.

Το μικρό Β-SUV της Peugeot, το 2008, αποτέλεσε μεγάλη επιτυχία για τη γαλλική μάρκα, καθώς βρίσκεται συστηματικά ανάμεσα στα τρία καλύτερα σε πωλήσεις compact crossover στην Ευρώπη και στην κορυφή της λίστας το 2021. Για να συνεχίσει αυτή την επιτυχία, η γαλλική μάρκα αποκάλυψε ένα ανανεωμένο 2008, με σπορ βελτιώσεις στο στιλ, μια νέα εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων εσωτερικής καύσης και έως και 406 χλμ. αυτονομίας για το αμιγώς ηλεκτρικό e-2008.

Οι παραδοσιακοί βενζινοκινητήρες παραμένουν στη γκάμα του 2008, με δυνατότητα επιλογής μεταξύ των 3κύλινδρων μονάδων PureTech 1,2 λίτρων με 100 ή 130 ίππους, που συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Αναμένουμε ότι οι επιδόσεις θα παραμείνουν αμετάβλητες σε σχέση με τον προκάτοχό του, ο οποίος επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 και 10,7 δευτερόλεπτα, αντίστοιχα, για τα μοντέλα PureTech 100 και PureTech 130 με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Από το 2024, η Peugeot θα προσθέσει ένα νέο ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 48 volt, το οποίο, σύμφωνα με τη μάρκα, αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα νέας γενιάς PureTech 1,2 λίτρων, με απόδοση 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα νέο κιβώτιο 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, που περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα. Η Peugeot ισχυρίζεται ότι το μοντέλο 2008 48V Hybrid μπορεί να λειτουργεί με ηλεκτρική ενέργεια έως και 50% του χρόνου κατά την οδήγηση στην πόλη, με βελτίωση της οικονομίας καυσίμου έως και 15%.

Όσον αφορά το αμιγώς ηλεκτρικό e-2008, η Peugeot έχει εγκαταστήσει μια μεγαλύτερη μπαταρία 54 kWh, η οποία τροφοδοτεί ένα νέο κινητήρα 115 kW (156 ίππων) που είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα, προσφέροντας 18% βελτίωση σε σχέση με τον προκάτοχό του. Η μεγαλύτερη μπαταρία έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της αυτονομίας κατά 60 χλμ., με την Peugeot να υποστηρίζει ότι η μέγιστη αυτονομία φτάνει τα 406 χλμ.

Η νέα μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από 20% σε 80% σε μισή ώρα, με ταχύτητες φόρτισης έως και 100 kW. Συνδεδεμένο με ένα wallbox 7 kW, ο 2008 χρειάζεται 7 ώρες και 30 λεπτά για πλήρη φόρτιση. Ένας τριφασικός on-board φορτιστής 11 kW είναι διαθέσιμος προαιρετικά. Η Peugeot δεν έχει αποκαλύψει ακόμη στοιχεία επιδόσεων για το νέο e-2008, ωστόσο άλλα μοντέλα από μάρκες που ανήκουν στον όμιλο εταιρειών της Stellantis και χρησιμοποιούν αυτόν τον νέο ηλεκτροκινητήρα, όπως το Jeep Avenger, έχουν χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα περίπου 9 δλ.

Από το λανσάρισμα, η νέα γκάμα 2008 και e-2008 θα διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού: Active, Allure και GT. Οι τιμές δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί και θα επιβεβαιωθούν πιο κοντά στην έναρξη της διάθεσης του αυτοκινήτου αργότερα φέτος, αλλά αναμένεται μια οριακή αύξηση σε σχέση με την αρχική τιμή εκκίνησης του απερχόμενου μοντέλου.

Υπάρχει νέος σχεδιασμός για το ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών «i-Cockpit», με μια τριασδιάστατη οθόνη να περιλαμβάνεται στα μοντέλα GT. Τα χρώματα και η διάταξη του πίνακα μπορούν να προσαρμοστούν. Όλα τα νέα 2008 διαθέτουν μια κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, με φυσικά πλήκτρα συντόμευσης, που βρίσκονται στο κάτω μέρος, για ταχύτερη πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες.

Από την έκδοση Allure και πάνω, το 2008 διαθέτει το σύστημα infotainment i-Connect της Peugeot, που ενσωματώνει ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto. Η δορυφορική πλοήγηση TomTom διατίθεται προαιρετικά σε όλη τη γκάμα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!