Η GWM Ora αποκάλυψε το πολυτελές sedan «Lightning Cat»

Ένα ανώνυμο ακόμα, αμιγώς ηλεκτρικό sedan από την GWM, γνωστό ως «Lightning Cat» στην Κίνα, φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το Tesla Model 3.

Η GWM Ora αποκάλυψε το πολυτελές sedan «Lightning Cat»

Ένα ανώνυμο ακόμα, αμιγώς ηλεκτρικό sedan από την GWM, γνωστό ως «Lightning Cat» στην Κίνα, φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το Tesla Model 3.

Το νεότερο μοντέλο της κινεζικής εταιρείας Great Wall Motors παρουσιάστηκε ως ένα premium sedan με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Η GWM Ora αναφέρει ότι το νέο αυτοκίνητο θα ξεκινήσει να πωλείται στις αρχές του 2024, ενώ οι προδιαγραφές, η τιμή και φυσικά το όνομά του θα αποκαλυφθούν εντός των επόμενων μηνών. Στην Κίνα το νέο αυτοκίνητο ονομάζεται «Lightning Cat», αν και στην Ευρώπη τα αυτοκίνητα της GWM Ora θα μπορούσαν να λάβουν ένα πιο συμβατικό, αριθμητικό σύστημα ονομασίας με το Lightning Cat να μετονομάζεται ενδεχομένως σε «07».

Αν δεν έχετε ακούσει ποτέ για την GWM Ora, πρόκειται για έναν κατασκευαστή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που αποτελεί θυγατρική μάρκα της Great Wall Motors. Είδαμε την Great Wall Motors να εισέρχεται στην ευρωπαϊκή αγορά το 2013 με το φορτηγό Steed, και το πρώτο αυτοκίνητο της GWM Ora που κατέφθασε στη Γηραιά Ήπειρο ήταν το πρόσφατα λανσαρισμένο Funky Cat EV.

Αυτό το νέο sedan είναι το δεύτερο αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από την GWM Ora, το οποίο θα ανταγωνιστεί το νέο Ioniq 6 της Hyundai, το Kia EV6 και το Tesla Model 3. Η εταιρεία αναφέρει ότι η νέα της προσφορά μοιράζεται το χαρακτηριστικό ρετρό-φουτουριστικό σχεδιαστικό DNA της μάρκας.

Ο Toby Marshall, διευθύνων σύμβουλος της GWM Ora στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε: «Η αποκάλυψη του επόμενου premium ηλεκτρικού μας οχήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι μια πραγματικά σημαντική στιγμή για τη μάρκα. Γνωρίζαμε πάντα ότι το πρώτο μας μοντέλο, το Ora Funky Cat, ήταν μόνο η αρχή. Υπάρχουν πολλά ακόμη συναρπαστικά πράγματα που πρόκειται να έρθουν».

Έχουμε ήδη δει το Lighting Cat ή ’07’ να κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης νωρίτερα φέτος. Είναι τετράθυρο και έχει παρόμοιο μέγεθος και σχήμα με το Hyundai Ioniq 6. Tο εμπρός μέρος θυμίζει Porsche και κυριαρχούν τα φαρδιά κυκλικά φωτιστικά σώματα. Εντωμεταξύ, το πίσω μέρος έχει απόηχους από μοντέλα της Bentley.

Το εσωτερικό ακολουθεί το θέμα του Funky Cat, με μια μεγάλη κεντρική οθόνη infotainment και τρία όργανα μπροστά από τον οδηγό. Το φουσκωτό ταμπλό είναι καλυμμένο με αξιοπρεπή υλικά, και παρά το σχήμα του αυτοκινήτου, υπάρχει αρκετός χώρος για τα πόδια και το κεφάλι στο πίσω μέρος. Η μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή, τα καθίσματα από συνθετικό δέρμα και οι εσωτερικοί φωτισμοί περιβάλλοντος θα είναι στάνταρ.

Στην Κίνα, το αυτοκίνητο διαθέτει μπαταρία 83,5 kWh με αποτέλεσμα η αυτονομία του να ξεπερνά τα 645 χλμ. Οι 405 ίπποι προέρχονται από το σύστημα διπλού ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει εντυπωσιακό χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα. Στην Ευρώπη είναι πιθανό να έχουμε μια πιο οικονομική έκδοση με έναν κινητήρα και κίνηση σε δύο τροχούς, με λιγότερη ισχύ.

Η GWM Ora θα προσθέσει επίσης στη γκάμα της νέες παραλλαγές του Funky Cat υψηλότερων προδιαγραφών αργότερα φέτος, όπως θερμαινόμενα και ψυχόμενα καθίσματα, με λειτουργίες μασάζ και μια μεγαλύτερη μπαταρία.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!