Η Ferrari επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) της FIA, με ένα hypercar για το οποίο χρειάστηκε να περιμένουμε αρκετά. Η παρουσίαση της Ferrari 499P, έρχεται να δικαιολογήσει την αναμονή. Το όνομα είναι εμπνευσμένο από τα παλιά, όπως εξάλλου και η βαφή του νέου hypercar.
To «499» αφορά στη χωρητικότητα σε κυβικά εκατοστά κάθε κυλίνδρου, ενώ το «P» αντιπροσωπεύει το πρωτότυπο. Στην καρδιά του εξηλεκτρισμένου θηρίου βρίσκεται ένα V6 κινητήρας 3,0 λίτρων με δύο υπερσυμπιεστές.
Αν και ο 6κύλινδρος κινητήρας έχει την ίδια αρχιτεκτονική με γωνία 120 μοιρών, όπως αυτό που χρησιμοποιείται στην 296 GTB/GT3, η Ferrari αναφέρει ότι δεν είναι ίδιος. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης που είναι τοποθετημένος πίσω και στο κέντρο του αυτοκινήτου, αποδίδει 680 ίππους (500 kW) και είναι σύμφωνος με τους κανονισμούς.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Tο νέο crossover της smart που αποτελεί το ιδανικό κίνητρο για να κινείστε ηλεκτρικά
- Το Leapmotor T03 τώρα με νέα τιμή από 13.950 ευρώ
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό κινητήρα 200 kW (272 ίππων) που είναι τοποθετημένος εμπρός και παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία 900 volt, που προέρχεται από την F1 και ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα. Το σύστημα συνδέεται με ένα 7άρι σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 680 ίππους (500 kW).
Η 499P που παρουσιάστηκε στο Ferrari Finali Mondiali στην Ίμολα, έχει σχεδιαστικές αναφορές από την Daytona SP3, αλλά και το κόκκινο χρώμα με τις κίτρινες λεπτομέρειες, ως αναδρομή στην 312PB των αρχών της δεκαετίας του 1970. Τα δύο αγωνιστικά αυτοκίνητα θα έχουν τους αριθμούς #50 και #51, με το πρώτο να αντιπροσωπεύει τον μισό αιώνα από την τελευταία φορά που το «Prancing Horse» συμμετείχε στην κορυφαία μορφή των αγώνων του Le Mans. Ο δεύτερος είναι ένας αριθμός που χρησιμοποιείται συχνά από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Ferrari στους αγώνες GT.
Η 499P έχει περάσει από εξαντλητικές δοκιμές διανύοντας 12.000 απαιτητικά χιλιόμετρα, σε μορφή πρωτότυπων, ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν λάβει και την έγκριση. Η επίσημη αγωνιστική πρεμιέρα του νέου hypercar της Ferrari θα γίνει στα μέσα Μαρτίου του 2023, στον πρώτο αγώνα του WEC, στο Sebring 1000 Miles.