Το νέο Polestar 2 BST Edition 270 των 476 ίππων

Το Polestar 2 BST Edition 270 είναι μια πιο ισχυρή έκδοση του δημοφιλούς ηλεκτρικού αυτοκινήτου που με απόδοσης 476 ίππων, στοχεύει να ανταγωνιστεί το Tesla Model 3 Performance.

Το νέο Polestar 2 BST Edition 270 των 476 ίππων

Το Polestar 2 BST Edition 270 είναι μια πιο ισχυρή έκδοση του δημοφιλούς ηλεκτρικού αυτοκινήτου που με απόδοσης 476 ίππων, στοχεύει να ανταγωνιστεί το Tesla Model 3 Performance.

Η Polestar αποκάλυψε μια νέα έκδοση του Polestar 2, υψηλών επιδόσεων και περιορισμένης παραγωγής του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της μάρκας. Με την ονομασία BST Edition 270, το νέο αυτοκίνητο βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο Polestar 2 Experimental concept που αποκαλύφθηκε στο περυσινό Goodwood Festival of Speed.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Polestar, Thomas Ingenlath, επιβεβαίωσε ότι η θερμή υποδοχή που έλαβε το concept πέρυσι στο Goodwood και το ενδιαφέρον των πελατών κατέστησε σαφές ότι θα έπρεπε να ακολουθήσει μια έκδοση παραγωγής για να ικανοποιηθεί η ζήτηση.

Όπως υποδηλώνει και το όνομα της καινούργιας έκδοσης, θα κατασκευαστούν μόνο 270 μονάδες. Η Polestar επιβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο θα πωλείται στις αγορές της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης, αλλά δεν έχει ακόμη αποκαλύψει την τιμή του. Ωστόσο, η παραγωγή της νέας αυτής έκδοσης υψηλών επιδόσεων του Polestar 2 θα ξεκινήσει στα μέσα του 2022 και οι παραδόσεις προς το τέλος του έτους.

Η έκδοση BST Edition 270 του Polestar 2 έρχεται στάνταρ με την αναβάθμιση Performance που διατίθεται ως over-the-air μεταφόρτωση στις εκδόσεις με δύο ηλεκτροκινητήρες του Polestar 2. Αυτή ξεκλειδώνει 77 επιπλέον ίππους από τους ηλεκτροκινητήρες του αυτοκινήτου, ανεβάζοντας την ισχύ στους 476 ίππους και αυξάνοντας τη μέγιστη ροπή στα 680 Nm. Η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει στα 78 kWh.

Η Polestar δεν έχει ακόμη εκδώσει στοιχεία για τις επιδόσεις, αλλά η μέγιστη αυτονομία του αυτοκινήτου πιθανότατα θα μειωθεί λίγο σε σχέση με τα 481 χλμ. που προσφέρει το μοντέλο μεγάλης εμβέλειας με δύο ηλεκτροκινητήρες, ενώ δραματικά θα μειωθεί και η επιτάχυνση 4,5 δλ. από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα της κανονικής έκδοσης.

Σχεδόν όλες οι τροποποιήσεις του πλαισίου προέρχονται από το Experimental concept. Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 25 χιλιοστά, ενώ η νέα έκδοση διαθέτει 20% πιο σκληρά ελατήρια. Τα νέα ρυθμιζόμενα σε δύο παραμέτρους αμορτισέρ Ohlins
είναι στάνταρ, επιτρέποντας στον οδηγό να αλλάζει τις ρυθμίσεις των αμορτισέρ χειροκίνητα, μέσω του συστήματος ελέγχου των ρυθμίσεων που βρίσκεται κάτω από το καπό. Δίπλα τους υπάρχει μια εμπρός αντιστρεπτική ράβδος, που προέρχεται από το Volvo S60 Polestar Engineered.

Επίσης, η BST Edition 270 εφοδιάζεται με στάνταρ ζάντες 21 ιντσών, που προέρχονται από το coupe Polestar 1 και φορούν ελαστικά Pirelli P-Zero, τα οποία εξελίχθηκαν ειδικά για αυτή την έκδοση του Polestar 2. Το νέο μοντέλο δεν διαθέτει την πίσω αντιστρεπτική ράβδο του concept αλλά διατηρεί τα στάνταρ τα τετραπίστονα φρένα της Brembo.

Ορισμένες εξωτερικές τροποποιήσεις χαρακτηρίζουν αυτή την έκδοση ως τη ναυαρχίδα της γκάμας της Polestar, όπως οι προφυλακτήρες και πλαϊνές ποδιές στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ οι πλαϊνοί καθρέπτες είναι φινιρισμένοι με γυαλιστερό μαύρο χρώμα. Επίσης, διατίθεται προαιρετικά μια ματ μαύρη λωρίδα στο αμάξωμα ή μία σατινέ μεμβράνη για ολόκληρο το αμάξωμα σε χρώμα «Battleship Grey», ενώ διατίθενται περαιτέρω χρυσές λεπτομέρειες, μεταξύ άλλων στις δαγκάνες των φρένων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!