Ένα συμβατικό μίνι crossover, ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV και ένα full hybrid SUV θα δούμε από την Toyota μέσα στο 2022. Το Aygo θα αντικατασταθεί από το Aygo X, το αστικό crossover με κινητήρα εσωτερικής καύσης, χωρίς σχέδιο για εξηλεκτρισμό του. To ηλεκτρικό bZ4X, το πρώτο μοντέλο της σειράς «beyond Zero», μπορεί να φορτίζει την μπαταρία του από τα ηλιακά πάνελ της οροφής του και η Corolla αποκτά ένα νέο μέλος, την Corolla Cross, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το σύστημα full Hybrid 5ης γενιάς της Toyota.
Το Aygo X θα παράγεται στην Τσεχία, ενώ σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στη Νίκαια, της Νότιας Γαλλίας, με γνώμονα τις ανάγκες μετακίνησης μέσα στις ευρωπαϊκές πόλεις. Διαθέσιμο από την επόμενη άνοιξη, το μοντέλο υπόσχεται άνετους εσωτερικούς χώρους, για το μέγεθος του, πλούσιο εξοπλισμό και μικρό κόστος χρήσης. Το μήκους 3,7 μέτρων Aygo X χρησιμοποιεί τρικύλινδρο χιλιάρη βενζινοκινητήρα, προδιαγραφών Euro 6D, που αποδίδει ισχύ 72 ίππων και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων ή με αυτόματο CVT. Δεν αναμένεται να υπάρξει ηλεκτρική έκδοση του Aygo X, αλλά ενδέχεται να δούμε και μια έκδοση με ισχυρότερο κινητήρα.
Η οθόνη αφής 9 ιντσών του Toyota Smart Connect συνδέεται με Smartphones, διαθέτει πλοήγηση με ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και αναβαθμίσεις λογισμικού over-the-air. Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται το Toyota Safety Sense, ένα σύνολο συστημάτων ασφαλείας, που περιλαμβάνουν το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης και το σύστημα ανίχνευσης πεζών τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα.
Το Toyota bZ4X, είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που εξαρχής σχεδιάστηκε ως αμιγώς ηλεκτρικό και χρησιμοποιεί την πλατφόρμα e-TNGA, εξελιγμένη από κοινού με την Subaru. Το μοντέλο δεν κάνει συμβιβασμούς στους εσωτερικούς χώρους, Σε αυτό βοηθά το μεγάλο μεταξόνιο (2,85 μέτρα) και η τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα. Η μπαταρία των 71,4 kWh προσφέρει αυτονομία για περισσότερα από 450 χιλιόμετρα, φορτίζει σε ταχυφορτιστή 150 kW από 0 έως 80% σε 30 λεπτά αλλά μπορεί να φορτίσει και από τα ηλιακά πάνελ στην οροφή του αυτοκινήτου, ακόμα και όταν αυτό είναι σταθμευμένο. Από αυτή την λειτουργία υπολογίζεται ότι σε ετήσια βάση μπορεί να προσφέρει έως 1.800 χιλιόμετρα αυτονομίας στο bZ4X.
Το πρώτο αυτοκίνητο της οικογένειας bZ (beyond Zero) θα διατίθεται σε προσθιοκίνητη και τετρακίνητη έκδοση. Η πρώτη έχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων και η δεύτερη έχει συνολική ισχύ 218 ίππων από δυο ηλεκτροκινητήρες, 109 ίππων, τοποθετημένους στους δύο άξονες. Η μέγιστη ταχύτητα και στις δύο εκδόσεις είναι 160 χλμ/ώρα. Μέσα στο έτος θα είναι διαθέσιμο το σύστημα διεύθυνσης Steer-by-wire που καταργεί το μηχανικό σύνδεσμο μεταξύ τροχών και τιμονιού και προσαρμόζει ηλεκτρονικά τη γωνία των εμπρός τροχών ανάλογα με το πόσο στρίβει ο οδηγός το τιμόνι. Φυσικά το μοντέλο διαθέτει infotainment και όλα τα συστήματα ασφαλείας του Toyota Safety Sense τρίτης γενιάς.
Η Corolla Cross θα κυκλοφορήσει το ερχόμενο φθινόπωρο στην Ευρώπη. Το νέο SUV με το εμβληματικό για την ιαπωνική εταιρεία όνομα, θα τοποθετηθεί ανάμεσα στα C-HR και RAV4 και είναι το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιεί το σύστημα full Hybrid 5ης γενιάς της Toyota, το οποίο φορτίζει εν κινήσει τη μπαταρία, χωρίς την ανάγκη εξωτερικής πηγής ενέργειας. Η Corolla Cross βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA (GA-C) και θα είναι διαθέσιμη σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.
Στο ταμπλό βρίσκονται δύο μεγάλες οθόνες: μια 12,3 ιντσών του ψηφιακού πίνακα οργάνων και μια 10,5 του Infotainment, η οποία υποστηρίζει σύνδεση με Apple CarPlay (ασύρματα) και Android Auto, καθώς και το πακέτο Toyota Smart Connect. Η Corolla, με κίνηση στους εμπρός τροχούς, έχει μέγιστη ισχύ 199 ίππων ενώ η τετρακίνητη έκδοση έχει έναν επιπλέον κινητήρα 42 ίππων, τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Το μοντέλο εφοδιάζεται με την ομπρέλα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας T-Mate και επιτρέπει την απομακρυσμένη ενημέρωση λογισμικού over-the-air.