Αποκαλύφθηκε το νέο Suzuki S-Cross

Στην τρίτη γενιά του, το Suzuki S-Cross έρχεται να ξεχωρίσει με τη εντελώς νέα, δυναμική του σχεδίαση, την πλούσια τεχνολογία ασφάλειας και άνεσης και την αναβαθμισμένη ποιότητα σε όλους του τομείς

Αποκαλύφθηκε το νέο Suzuki S-Cross

Στην τρίτη γενιά του, το Suzuki S-Cross έρχεται να ξεχωρίσει με τη εντελώς νέα, δυναμική του σχεδίαση, την πλούσια τεχνολογία ασφάλειας και άνεσης και την αναβαθμισμένη ποιότητα σε όλους του τομείς

Το S-Cross έκανε πρεμιέρα περνώντας στην τρίτη γενιά του και αλλάζοντας σελίδα σε επίπεδο σχεδίασης. Η εμπορική πορεία του μοντέλου στην ελληνική αγορά ξεκινάει άμεσα, με το βιβλίο παραγγελιών να έχει ανοίξει, χωρίς ωστόσο να έχουν γίνει ακόμα γνωστές οι τιμές του μοντέλου. Η Suzuki είναι ένας κατασκευαστής με μεγάλη εμπειρία στα SUV, με την ιστορία της σε αυτή την κατηγορία να ξεκινάει αρκετά πίσω στο χρόνο, με το πρώτο Jimny, 50 χρόνια πριν. Αυτό ήταν το μοντέλο που έδειξε το δρόμο και χάραξε την πορεία της ιαπωνικής εταιρείας, η οποία από τότε, πιστή στις αρχές παρουσιάζει πάντα ενδιαφέρουσες προτάσεις, ικανές να κινηθούν σε κάθε είδους διαδρομή. Το 1980 τα ηνία πήρε το Vitara, ένα σκληροτράχηλο εκτός δρόμου μοντέλου, που αποδείχθηκε το ίδιο ικανό εντός και εκτός δρόμου.

Το SX4 ήρθε ως ο διάδοχος του Vitara, εστιάζοντας στον πιο life style χαρακτήρα και την ευκολία στη χρήση, με αναβαθμισμένη άνεση στο δρόμο. Τρεις γενιές μετά, το S-Cross παρουσιάζεται πιο καλό από ποτέ, εστιάζοντας στην έντονη εικόνα, με την εκλεπτυσμένη σχεδίαση, την πλούσια τεχνολογία ασφάλειας, άνεσης και κίνησης και φυσικά τους χώρους και την ποιότητα.

Σχεδίαση…

Το ιαπωνικό SUV απέκτησε νέα σχεδιαστική ταυτότητα, με μεγάλη κάθετη μάσκα, με τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα, που πλαισιώνεται από τα νέας σχεδίασης LED φωτιστικά σώματα με τεχνολογία DRL, τους προβολείς ομίχλης πιο χαμηλά στις άκρες του προφυλακτήρα, τα διακοσμητικά σε χρώμιο και τα προστατευτικά στο κάτω μέρος.

Ανάλογα, πλαστικά μαύρα προστατευτικά που ενισχύουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου συναντάμε στους τετραγωνισμένου θόλους, που κάνουν πιο δυναμικό το προφίλ του μοντέλου. Πίσω τα νέα φωτιστικά σώματα που αγκαλιάζουν τα φτερά και την πόρτα του χώρου αποσκευών χαρίζουν νεανική εικόνα στο S-Cross. Επιπλέον, οι ράγες οροφής συμβάλουν λειτουργικά στο χαρακτήρα του μοντέλου.

Εσωτερικό…

Η ευρυχωρία διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην καμπίνα του S-Cross. Στο εσωτερικό του μπορούν να βολευτούν πέντε ενήλικες, με τις πίσω θέσεις μάλιστα να διαθέτουν ρύθμιση για την πλάτη. Κάτι που βελτιώνει την άνεση, αλλά και τον όγκο του χώρου αποσκευών, όταν ανασηκωθεί η πλάτη του καθίσματος. Πιο συγκεκριμένα, ο όγκος του χώρου αποσκευών σε κανονικές συνθήκες είναι 430 λίτρα, ενώ με την πλάτη ανασηκωμένη φτάνει στα 440 λίτρα. Με την αναδίπλωσή της η τιμή εκτοξεύεται στα 875 λίτρα, ενώ ο μέγιστος όγκος ανέρχεται στα 1.269 λίτρα.

Η σχεδίαση του εσωτερικού έχει γίνει με γνώμονα την άνεση, τη λειτουργικότητα και την εργονομία. Οι πολλές θήκες για τα αντικείμενα της καθημερινότητας βελτιώνουν τη χρηστικότητα του S-Cross, ενώ η εικόνα του είναι σύγχρονη και το καθιστά ευχάριστο στη συμβίωση. Μαλακά πλαστικά κυριαρχούν, με τη συναρμογή τους να είναι ιδιαίτερα προσεγμένη. Τα καθίσματα είναι άνετα και εργονομικά σχεδιασμένα, με επενδύσεις από συνθετικό δέρμα ή υψηλής ποιότητας ύφασμα.

Στο εργονομικό ταμπλό δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής 7 ή 9 ιντσών του συστήματος πολυμέσων που προσφέρεις δυνατότητες συνδεσιμότητας με Android Auto και Apple CarPlay, προβάλλοντας και πληροφορίες σχετικές με το αυτοκίνητο. Επίσης, στην άνεση συμβάλει και ο διζωνικός κλιματισμός, όπως και το σύστημα keyless (εισόδου χωρίς κλειδί). Όσον αφορά τις διαστάσεις του, το S-Cross έχει μήκος 4.300 χιλ. πλάτος 1.785 χιλ. και ύψος 1.585 χιλ. μαζί με τις μπάρες οροφής, ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.600 χιλ.

Κινητήρες…

Η Suzuki έχει περάσει στη νέα εξηλεκτρισμένη εποχή της προσφέροντας όλα της τα μοντέλα με υβριδική τεχνολογία. Έτσι και το νέο S-Cross είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις mild hybrid με σύστημα 48V που συνδυάζεται με κινητήρες turbo βενζίνης. Πιο συγκεκριμένα εφοδιάζεται με τον 1.4 BoosterJet Hybrid 48V, με απόδοση 129 ίππων και 235 Nm ροπής, με τη μετάδοση να περνάει μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος ALLGRIP της Suzuki, με τέσσερις λειτουργίες Auto, Sport, Snow και Lock.

Η επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,5 δλ. στην έκδοση με τη μετάδοση στους εμπρός τροχούς, ενώ η τετρακίνητη εκδοχή απαιτεί για την ίδια διαδικασία 10,2 δλ. Η κατανάλωση είναι 4,6 λτ./100 χλμ. και 4,9 λτ./100 χλμ. με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται στα 104 γρ./χλμ. και στα 110 γρ./χλμ. αντίστοιχα, τιμές που απαλλάσουν αυτές τις εκδόσεις από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Η μέγιστη ταχύτητα και στις δύο εκδόσεις φτάνει τα 190 χλμ./ώρα

Επίσης, στη γκάμα περιλαμβάνεται και η έκδοση 1.4 BoosterJet με απόδοση όμως 140 ίππων και 220 Nm ροπής που είναι διαθέσιμη στο σύνολό της από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ. Για τη μετάδοση, που περνάει και εδώ στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις.

Εδώ η μέση κατανάλωση του αυτόματου S-Cross είναι 5,8 λτ./100 χλμ. στην έκδοση με τη μετάδοση της κίνησης εμπρός και στην τετρακίνητη είναι 6,1 λτ./100 χλμ. με τις εκπομπές CO2 να είναι 133 και 140 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,5 δλ. και 10,2 δλ. αντίστοιχα, με τη μέγιστη ταχύτητα να είναι 200 χλμ./ώρα και στις δύο εκδόσεις.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!