Αυτή είναι η νέα ναυαρχίδα της Lexus: το LS Coupe Concept. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο SUV μεγάλων διαστάσεων, το οποίο διευρύνει την γκάμα οχημάτων της ιαπωνικής μάρκας.
Δεν είναι μυστικό ότι οι αγοραστές αυτοκινήτων προτιμoύν τα SUV και, καθώς τα πολυτελή SUV έχουν ως επί το πλείστον υψηλότερα ποσοστά κέρδους για τις εταιρείες, η Lexus στοχεύει ψηλά με το νέο LS, το οποίο θα βρίσκεται πάνω από το υπάρχον RX στη γκάμα της.
Εμφανισιακά το μοντέλο δεν έχει την παραδοσιακή μάσκα που έχουμε δει σε άλλα μοντέλα της Lexus. Τα φώτα ημέρας «αγκαλιάζουν» το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, ενώ ακριβώς από πάνω βρίσκονται τα LED φωτιστικά σώματα.
Το συνολικό σχήμα του μοντέλου αποτελεί μια εξέλιξη της σχεδιαστικής γλώσσας της Lexus που είδαμε και στο Lexus Sport Concept, με αμάξωμα που φαίνεται επιβλητικό χωρίς να είναι υπερβολικά επιθετικό. Το παρμπρίζ εκτείνεται και πάνω από τα μπροστινά καθίσματα και ενώνεται με την γυάλινη οροφή.
Το πρωτότυπο δεν διαθέτει πίσω παρμπρίζ, ενώ η πίσω πόρτα είναι ένα συρόμενο ράφι που ανοίγει οριζόντια. Πιθανότατα και τα δύο στοιχεία δεν θα βρίσκονται στο μοντέλο παραγωγής.

Ο εσωτερικός σχεδιασμός και τα υλικά του LS Coupe Concept είναι εμπνευσμένα από την ιαπωνική χειροτεχνία. Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό όμως είναι μια νέα ψηφιακή διεπαφή που θα βρίσκεται σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής της Lexus.

Ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του δύο οθόνες. Το πάνω πάνελ θα εμφανίζει άμεσα όλες τις κύριες πληροφορίες, όπως ταχύτητα, προειδοποιήσεις και οδηγίες πλοήγησης – ακριβώς όπως μια οθόνη heads-up. H κάτω οθόνη αφής θα διαθέτει τρεις επιφάνειες, με περισσότερες πληροφορίες για τον οδηγό, συμπεριλαμβανομένου ενός χάρτη. Τα εξωτερικά άκρα τους θα παρέχουν γρήγορη πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες οδήγησης, όπως κλιματισμός, βοηθήματα οδήγησης και άλλα.
Η Lexus παρουσίασε επίσης ένα νέο τιμόνι τύπου «yoke» για το πρωτότυπο, το οποίο υποδηλώνει ότι το σύστημα steer-by-wire που είδαμε και στο RZ θα χρησιμοποιείται και σε μελλοντικά μοντέλα της Lexus, συμπεριλαμβανομένου του LS Coupe παραγωγής.
Η Lexus δεν έχει ανακοινώσει επίσημα τα κινητήρια σύνολα – φαίνεται όμως ότι αυτά θα είναι κατά κύριο λόγο ηλεκτρικά. Η εταιρεία έχει εργαστεί σκληρά για να αναπτύξει τη δική της, υψηλών προδιαγραφών, πλήρως ηλεκτρική αρχιτεκτονική, προσδίδοντας στο μοντέλο την ισχύ και την αυτονομία που θα χρειαστεί για να αντιμετωπίσει τον ισχυρότατο ανταγωνισμό στην κατηγορία των πολυτελών SUV.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει και το ενδεχόμενο για θερμικά μοτέρ στο μέλλον, καθώς το νέο LS SUV θα «ακολουθήσει τις απαιτήσεις της αγοράς», σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα.
To μοντέλο αναμένεται να μπει στην παραγωγή μέσα στους επόμενους μήνες, με την Lexus να ανακοινώνει σύντομα την επίσημη ημερομηνία λανσαρίσματος.













