Η Toyota Corolla είναι εμβληματική, όντας ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας, από την δεκαετία του ’60 ως και σήμερα.
Στo Japan Mobility Show 2025 η Toyota παρουσίασε την Corolla Concept, μία ημέρα νωρίτερα από ό,τι περιμέναμε. Με το πρωτότυπο η μάρκα μας δείχνει την σχεδιαστική κατεύθυνση που θα υιοθετήσει η 13η γενιά της Corolla – από το εξωτερικό design μέχρι την τεχνολογία στο εσωτερικό.
Το σχήμα του πρωτότυπου είναι αρκετά επιθετικό, θυμίζοντας κάπως την τρέχουσα γενιά του Toyota Prius.
To χαμηλά τοποθετημένο παρμπρίζ έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει ένα ενιαίο φωτιστικό σώμα που καλύπτει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, μαζί με δύο κάθετους προβολείς.
Στο πίσω μέρος ο φωτισμός τύπου pixel και η διακριτική αεροτομή προσφέρουν έναν δυναμικό χαρακτήρα στο πρωτότυπο. Το μικρό πίσω παράθυρο έχει γύρω του ένα πλαίσιο, στο χρώμα του αμαξώματος, το οποίο φαίνεται σαν να «αιωρείται» καθώς βρίσκεται πάνω από ένα μαύρο τμήμα του αμαξώματος.

Η Corolla παραγωγής θα είναι διαθέσιμη σε sedan, hatchback και station wagon εκδόσεις, επομένως περιμένουμε και αλλαγές στο design, ανάλογα με την εκδοχή.
Ο εσωτερικός σχεδιασμός είναι εξίσου εντυπωσιακός. Τα χαμηλά τοποθετημένα πλαϊνά παράθυρα σε συνδυασμό με το παρμπρίζ που φτάνει περίπου ως το μέσο της οροφής προσφέρουν πλούσιο φυσικό φωτισμό στην καμπίνα. Η Toyota έχει δημιουργήσει μια διάταξη οθονών που προσφέρει σε επιβάτη και συνεπιβάτη το δικό του σύστημα infotainment, με εξατομικευμένες ρυθμίσεις για τον καθένα.

Μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται μια νέα οθόνη τοποθετημένη στην κολώνα του τιμονιού. Εκεί εμφανίζονται τα δεδομένα οδήγησης και η ταχύτητα του οχήματος, καθώς και όλες οι πληροφορίες πλοήγησης. Την κεντρική οθόνη του οδηγού πλαισιώνουν δύο έξτρα οθόνες που ελέγχουν το ραδιόφωνο, τον κλιματισμό και άλλες βασικές λειτουργίες οδήγησης.
Η οθόνη του συνοδηγού έχει μεγαλύτερη διαγώνιο και έχει σχεδιαστεί για την προβολή πολυμέσων ή την πρόσβαση σε στοιχεία όπως η πλοήγηση. Εάν δεν υπάρχει συνοδηγός, η οθόνη του «εξαφανίζεται» στο ταμπλό, δημιουργώντας έτσι ένα πιο καθαρό περιβάλλον για τον οδηγό, με λιγότερα στοιχεία που αποσπούν την προσοχή.
Ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα βρίσκεται η κεντρική κονσόλα, η οποία έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει την ευρυχωρία των επιβατών. Σε αυτή θα βρίσκεται το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα και ο επιλογέας ταχυτήτων. Στο αυτοκίνητο παραγωγής περιμένουμε να δούμε προσθήκες, καθώς στο πρωτότυπο απουσιάζουν οι ποτηροθήκες, ο ασύρματος φορτιστής τηλεφώνου καθώς και χώρος αποθήκευσης για άλλα μικρά αντικείμενα.

Κάτω από το καπό θα υπάρχουν θερμικά και αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα, με την Toyota να αναφέρει ότι δεν θα υπάρχουν διαφορές στις διαστάσεις, την πρακτικότητα ή τα οδηγικά χαρακτηριστικά, ανάλογα με την έκδοση. Αυτό σημαίνει ότι η πλατφόρμα που θα αξιοποιεί η νέα γενιά Corolla θα είναι ιδιαίτερα ευέλικτη, κρατώντας το μοντέλο επίκαιρο ακόμα και όταν οι προτιμήσεις της αγορά αλλάζουν.
Η νέα γενιά της Toyota Corolla αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της το 2027, τόσο στην Ιαπωνία όσο και στις ευρωπαϊκές αγορές.













