Hyundai Concept THREE: Ντεμπούτο στην IAA Mobility για το μελλοντικό Ioniq 3

Το πρωτότυπο Concept THREE μας δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι το Hyundai Ioniq 3, το οποίο θα μπει στην παραγωγή μέσα στο 2026.

Hyundai Concept THREE: Ντεμπούτο στην IAA Mobility για το μελλοντικό Ioniq 3

Το πρωτότυπο Concept THREE μας δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι το Hyundai Ioniq 3, το οποίο θα μπει στην παραγωγή μέσα στο 2026.

Η Hyundai παρουσίασε στα πλαίσια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου (IAA Mobility 2025) ένα πρωτότυπο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback με την ονομασία Concept THREE.

Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό μοντέλο, καθώς πιθανότατα θα μπει στην παραγωγή, ως το Hyundai Ioniq 3, μέσα στο 2026.

Με μήκος 4,288 μέτρα, το πρωτότυπο είναι μεγαλύτερο από τον κύριο ανταγωνιστή του, το Volkswagen ID.3, ενώ είναι μόλις 5 εκατοστά πιο μικρό από το βενζινοκίνητο i30.

Εμφανισιακά το Concept THREE έχει μια δυναμική σιλουέτα, χωρίς όμως να αποκόπτεται από την σχεδιαστική φιλοσοφία των Ioniq 5, 6 και 9. Tα λεπτά φωτιστικά σώματα στο μπροστινό μέρος βρίσκονται στο πάνω τμήμα του προφυλακτήρα. Στο σημείο που θα μπορούσε να βρίσκεται η μάσκα υπάρχουν μεμονωμένα LED που συνθέτουν μια οθόνη. Εκεί προβάλλεται και ο… χαρακτήρας του αυτοκινήτου, ο Mr. Pix.

Hyundai Concept THREE 2025 iaa mobility (2)

Στο πίσω μέρος υπάρχουν παραμετρικά pixel που κάνουν τα φωτιστικά σώματα να μοιάζουν τρισδιάστατα. Ο πίσω διαχύτης κατά πάσα πιθανότητα δε θα φτάσει στην παραγωγή αυτούσιος. Ολόκληρο το αυτοκίνητο αξιοποιεί τη σχεδιαστική ταυτότητα Art of Steel της Hyundai, την οποία είδαμε και στο Initium αλλά και στο Nexo παραγωγής.

Η καμπίνα του πρωτότυπου Concept THREE έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να θυμίζει το καθιστικό ενός σπιτιού. Όχι τόσο σε εμφάνιση – μην περιμένετε να βρείτε… κανέναν καλόγερο (!) – αλλά σε φιλοσοφία, προσφέροντας άνεση και οικειότητα, μαζί με μια φουτουριστική αύρα.

Το Hyundai Concept THREE είναι περισσότερο ένα σχεδιαστικό project και, ως εκ τούτου δεν έχουμε καμία πληροφορία για τα κινητήρια σύνολα. Το Ioniq 3 που θα μπει σε παραγωγή αναμένεται να αξιοποιήσει την μπαταρία 58 kWh του ομίλου Hyundai, πιθανότατα με ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων και αυτονομία άνω των 430 χιλιομέτρων.

Background of an empty corridor with neon light, neon rays and glow. 3D rendering

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!