Αυτό είναι το Audi Concept C – και είναι κάτι πολύ περισσότερο από τον πνευματικό διάδοχο του TT. Η μάρκα ετοιμάζεται να μπει σε μια νέα εποχή, με νέα ηγεσία, νέα φιλοσοφία σχεδιασμού και νέα μοντέλα, αλλάζοντας δραματικά την εικόνα της μέσα στα επόμενα χρόνια.
Η αρχή γίνεται με τo Concept C, το οποίο παρουσιάστηκε στο Μιλάνο και θα βρεθεί και στην IAA Mobility 2025, στο Μόναχο.
Σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να μην θυμίζει κανένα μοντέλο που παράγει τώρα η Audi. H γερμανική εταιρεία αναφέρει ότι η βασική έμπνευση για το πρωτότυπο ήρθε από δύο ιστορικά μοντέλα: το Auto Union Type C (ένα αγωνιστικό της δεκαετίας του 1930) και το εμβληματικό TT πρώτης γενιάς, το οποίο υιοθετούσε στοιχεία από το καλλιτεχνικό ρεύμα του Bauhaus.
Η στενή και όρθια μάσκα στο μπροστινό μέρος είναι απευθείας «δάνειο» από το αγωνιστικό Type C. Δίπλα της βλέπουμε δύο λεπτά φωτιστικά σώματα, που έχουν έναν νέο, ξεχωριστό σχεδιασμό με τέσσερις LED «κουκίδες» στη σειρά. Στην θέση του φωτιζόμενου λογότυπου της Audi συναντάμε πλέον ένα απλό γραφικό, που απεικονίζει τους τέσσερις δακτυλίους.
Ο σχεδιασμός της οροφής θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το ΤΤ πρώτης γενιάς. Οι κολώνες βρίσκονται κάτω από το καπό, όμως δημιουργούν δυο τέλειες ακτίνες στην οροφή. Το πρωτότυπο διαθέτει αποσπώμενη οροφή, ενισχύοντας τον σπορ χαρακτήρα. Οι τροχοί με τις 6 ακτίνες θυμίζουν επίσης αυτούς του ΤΤ.
Το προφίλ του Concept C θυμίζει ελαφρώς και το Audi R8 – παρότι το πρωτότυπο έχει μικρότερο μεταξόνιο, που επηρεάζει τις αναλογίες. Οι γραμμές είναι καθαρές και μινιμαλιστικές, ενώ οι φουσκωμένοι θόλοι προσφέρουν ένα δυναμικό στήσιμο.
Το πίσω μέρος του αμαξώματος είναι ιδιαίτερα μινιμαλιστικό και μόνο τα δύο λεπτά φωτιστικά σώματα και ο διαχύτης επηρεάζουν τις γραμμές του design.
Το πιο εντυπωσιακό βέβαια είναι πως ο σχεδιασμός του πρωτότυπου θα χρησιμοποιηθεί και στο αυτοκίνητο παραγωγής, το οποίο θα είναι κατά 90% όπως το Concept C.
Η καμπίνα του Audi Concept C είναι κατά κύριο λόγο εξίσου μινιμαλιστική. Τα ψηφιακά στοιχεία είναι αρκετά περιορισμένα – η κύρια οθόνη του infotainment κρύβεται μέσα στο ταμπλό και είναι σχετικά μικρή σε διαστάσεις. Ο οδηγός έχει μπροστά του όχι μία αλλά δύο οθόνες, με την δεύτερη μικρότερη από αυτές να προβάλλει μόνο την ταχύτητα του οχήματος. Η Audi θα επιτρέπει στον οδηγό να απενεργοποιήσει την κεντρική οθόνη πληροφοριών, αν αυτός το επιθυμεί.
Τα υλικά της καμπίνας είναι υψηλής ποιότητας. Οι χειρολαβές της πόρτας κατασκευάζονται από αλουμίνιο και ο σχεδιασμός τους είναι αισθητικής Bauhaus – άλλη μία αναφορά στο πρώτο TT. To τιμόνι, σε αντίθεση με την «νόρμα» της εποχής, έχει ολοστρόγγυλο σχήμα.

Το Audi Concept C είναι το πρώτο έργο του νέου Επικεφαλής Σχεδιασμού, Massimo Frascella. Ο Frascella ήταν πρώην υπάλληλος της Land Rover και έχει σχεδιάσει το νέο Range Rover. Στην Audi αντικαθιστά τον Marc Lichte, ο οποίος είχε οδηγήσει την μάρκα σε ένα μονοπάτι πολύπλοκου και επιθετικού σχεδιασμού.
Το μοντέλο παραγωγής θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο. Δεν ξέρουμε ακόμα αν η Audi θα διατηρήσει το σήμα TT ή αν θα επιλέξει κάποιο νέο όνομα. Ξέρουμε όμως ότι θα φτάσει στην παραγωγή το 2027.