Η Skoda μας έδωσε μια πρώτη εικόνα για το νέο Elroq RS μόλις την περασμένη εβδομάδα. Πλέον όμως έχουμε και επίσημες εικόνες και πληροφορίες από το σπορ C-SUV, καθώς αποκαλύφθηκε στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου για το 2025.
Η έκδοση RS χαρακτηρίζεται από την πιο σπορ σχεδίαση αλλά και τους πιο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες.
Ξεκινώντας από το τελευταίο, η Skoda εξόπλισε το Elroq RS με το ίδιο σύστημα κίνησης με το πιο γρήγορο Enyaq. Αυτό σημαίνει πως αποκτά δύο ηλεκτροκινητήρες – έναν για κάθε άξονα – χαρίζοντας στο νέο μοντέλο τετρακίνηση. Οι 340 ίπποι του συνόλου επιτρέπουν επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα, κάνοντας το Elroq RS το πιο γρήγορο σε επιτάχυνση μοντέλο στην γκάμα της Skoda.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
H αυτονομία από την μπαταρία 84 kWh (79 kWh net) υπολογίζεται στα 550 χιλιόμετρα – φυσικά με ήπια οδήγηση, ενώ οι μέγιστες ταχύτητες φόρτισης 185 kW επιτρέπουν φόρτιση από 10 έως 80% σε 26 λεπτά.
Εκτός από το αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης, το Elroq RS αποκτά επίσης χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση (15 χιλιοστά εμπρός, 10 χιλιοστά πίσω). Επιπλέον, υπάρχει νέα χαρτογράφηση στην ηλεκτρονική κρεμαγιέρα για μια «πιο σπορ αίσθηση οδήγησης» στο τιμόνι. Τέλος, το RS διαθέτει μεγαλύτερα και ισχυρότερα φρένα στον μπροστινό άξονα.
Εμφανισιακά, το μοντέλο αποκτά διακριτικά σπορ στοιχεία, με πιο αιχμηρούς και επιθετικούς προφυλακτήρες, ζάντες αλουμινίου σε διαστάσεις έως 21 ίντσες και νέα χρώματα, όπως το Hyper Green που εμφανίζεται στις φωτογραφίες. Όλα τα μοντέλα RS αποκτούν προβολείς LED Μatrix, που πλαισιώνουν τη γρίλια Tech Deck. Γύρω από τα παράθυρα αλλά και στις ράγες οροφής, στα σήματα και στα καλύμματα των καθρεφτών υπάρχουν μαύρα στοιχεία, ενώ τα επανασχεδιασμένα πίσω φώτα LED ολοκληρώνουν την εμφάνιση.
Στο εσωτερικό, η σπορ θεματική παραμένει και χαρακτηρίζεται από «το αποκλειστικό Design Selection RS Lounge», όπως το αποκαλεί η Skoda. H ταπετσαρία κατασκευάζεται από μικροΐνες Suedia, ενώ οι ραφές είναι σε μωβ και πράσινες αποχρώσεις. Το σπορ τιμόνι τριών ακτίνων καλύπτεται από δέρμα και είναι θερμαινόμενο. Ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθονται σε σπορ καθίσματα με ανάγλυφα λογότυπα RS στα ενσωματωμένα προσκέφαλα. Αυτά τα καθίσματα είναι θερμαινόμενα και το κάθισμα του οδηγού διαθέτει λειτουργίες μνήμης και μασάζ. Παρά τους δύο ηλεκτροκινητήρες, το Skoda Elroq RS διατηρεί το πορτμπαγκάζ χωρητικότητας 470 λίτρων της βασική έκδοσης.
Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια οθόνη 13 ιντσών για το infotainment, ενώ ο οδηγός αποκτά την δική του οθόνη 5 ιντσών για βασικές πληροφορίες που αφορούν την οδήγηση, όπως η ταχύτητα του αυτοκινήτου. Ο εξοπλισμός της έκδοσης RS περιλαμβάνει τέσσερις θύρες USB-C, ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου, τριζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρική πίσω πόρτα, είσοδο χωρίς κλειδί και ένα στερεοφωνικό Canton με 12 ηχεία και ισχύ 675W.
Ο Johannes Neft, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Skoda και υπεύθυνος του τμήματος τεχνικής ανάπτυξης, δήλωσε: «Τα μοντέλα με το λογότυπο RS παραδοσιακά συνδυάζουν δυναμικές επιδόσεις και σπορ εμφάνιση με ισορροπημένα οδηγικά χαρακτηριστικά και πρακτικότητα. Το Elroq RS δεν αποτελεί εξαίρεση. Αυτό το ελκυστικό πακέτο καθιστά το Elroq RS τον ιδανικό καθημερινό σύντροφο».
Οι τιμές για το «καυτό» Skoda Elroq RS δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, ωστόσο το μόνο σίγουρο είναι πως το μοντέλο θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας. Προς το παρόν στην κορυφή βρίσκεται η έκδοση Elroq 85 First Edition 286 HP, η οποία στην χώρα μας ξεκινά από τα 42.800 ευρώ, μαζί με την κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» ύψους 9.000 ευρώ.