Η γκάμα των μελλοντικών LCV της Renault βασίζεται στην αρχιτεκτονική SDV (Software Defined Vehicle/Όχημα Μέσω Λογισμικού), που έχει εξελίξει η Ampere, και αποτελείται από τρία μοντέλα που θα κατασκευάζονται στη Γαλλία, με την κυκλοφορία τους προγραμματισμένη για το 2026.
Τα Renault Estafette, Goelette και Trafic είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της Flexis, μίας ανεξάρτητης εταιρείας που ιδρύθηκε από τον Όμιλο Renault, τον Όμιλο Volvo και τον Όμιλο CMA CGM. Η νέα σειρά ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων E-Tech, εξελίχθηκε για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικών αναγκών.
Βασισμένα πάνω στη νέα πλατφόρμα «skateboard» και την αρχιτεκτονική SDV, αυτά τα compact, ευρύχωρα και εύκολα διαμορφώσιμα van, προσφέρουν πολυάριθμες δυνατότητες εξατομίκευσης και μειωμένο κόστος λειτουργίας.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Renault Trafic E-Tech electric
Με αυτό το μοντέλο 4ης γενιάς, το Trafic ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο σε μία ιστορία που ξεκίνησε το 1980. Έχοντας από τότε παραχθεί σε πάνω από 2,5 εκατομμύρια μονάδες, το μοντέλο συνεχίζει την επιτυχημένη του εμπορική πορεία. Το Trafic E-Tech electric διαθέτει σύγχρονες αναλογίες και κυβοειδή σχεδιασμό αμαξώματος.
Διαθέτει κοντό μπροστινό πρόβολο και μεγάλο μεταξόνιο, με τροχούς ακροβολισμένους στις 4 γωνίες για μεγιστοποίηση του εσωτερικού χώρου, διατηρώντας, παράλληλα, έναν κύκλο στροφής αντίστοιχο με εκείνον ενός Renault Clio. Έχει ύψος λιγότερο από 1,9 μέτρα, για εύκολη πρόσβαση σε υπόγειους χώρους στάθμευσης.
Goelette E-Tech electric
Ένα ιστορικό LCV της Renault, το Goelette, κυκλοφορούσε για δέκα χρόνια από το 1956. Σκληροτράχηλο, στιβαρό και εύκολα προσαρμόσιμο, ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή van για στόλους, ή για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Σχεδιασμένο για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα αναγκών, το Goelette E-Tech electric διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: πλαίσιο με καμπίνα, κλειστό φορτηγό και ανατρεπόμενο, ανοίγοντας το δρόμο για ένα πλήθος επιλογών μετατροπών. Εκμεταλλευόμενο πλήρως την ευέλικτη και έξυπνη αρχιτεκτονική της νέας γενιάς οχημάτων, το Goelette E-Tech electric διαθέτει εξαιρετική αναλογία διαστάσεων, από το μπροστινό μέρος μέχρι την μεσαία κολόνα, ακριβώς ίδια με εκείνη του Trafic E-Tech electric.
Το μέρος πίσω από την καμπίνα, χαρακτηρίζεται από την ευκολία προσαρμογής. Σχεδιάστηκε με στόχο να μπορεί να δεχθεί πληθώρα μετασκευών και προσαρμοσμένων χαρακτηριστικών. Διαθέσιμο με ή χωρίς πλευρικά σκαλοπάτια, το Goelette E-Tech electric είναι ένα λειτουργικό και σύγχρονο όχημα, ικανό να προσαρμόζεται σε όλες τις καταστάσεις.
Estafette E-Tech electric
Το Estafette E-Tech electric είναι μια σύγχρονη αναβίωση του εμβληματικού van της Renault της δεκαετίας του 1960, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις των σύγχρονων αστικών μεταφορών. Περισσότερα από μισό εκατομμύριο οχήματα έφεραν το όνομα Estafette, μεταξύ 1959 και 1980.
Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 5,27 μ. και πλάτος 1,92μ., είναι ένα compact και εξαιρετικά ευέλικτο όχημα, για κυκλοφορία μέσα στην πόλη. Έχει ύψος 2,6 μέτρα, επιτρέποντας σε άτομα ύψους έως 1,90μ. να μετακινούνται εύκολα στο εσωτερικό, μεταξύ της καμπίνας και του χώρου φόρτωσης. Είναι εύκολο στην οδήγηση, και κινείται με άνεση σε στενούς δρόμους και πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές.
Με στοιχεία δανεισμένα από το design του Trafic E-Tech electric, το Estafette E-Tech electric διαθέτει ένα μεγάλο πανοραμικό παρμπρίζ τριών τμημάτων, για καλύτερη ορατότητα, ασφάλεια και οδηγική άνεση. Το Estafette E-Tech electric ενσωματώνει συστήματα σχεδιασμένα για τους επαγγελματίες των αστικών διανομών, όπως η συρόμενη πλαϊνή πόρτα με αόρατο «οδηγό», για ομαλό άνοιγμα.
Τα πλαϊνά σκαλοπάτια και στις δύο πλευρές διευκολύνουν την είσοδο και την έξοδο από το όχημα, βελτιώνοντας έτσι την εργονομία κατά τη χρήση. Στο πίσω μέρος, μια μονοκόμματη πόρτα με ρολό βελτιστοποιεί το χώρο φόρτωσης.