Η Volvo παρουσίασε το εκδρομικό EX30 Cross Country

To ηλεκτρικό EX30 αποκτά πιο εκδρομικό χαρακτήρα με τη νέα έκδοση Cross Country, η οποία έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και στάνταρ τετρακίνηση.

Η Volvo παρουσίασε το εκδρομικό EX30 Cross Country

To ηλεκτρικό EX30 αποκτά πιο εκδρομικό χαρακτήρα με τη νέα έκδοση Cross Country, η οποία έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και στάνταρ τετρακίνηση.

Η Volvo προχώρησε στην αποκάλυψη της έκδοσης παραγωγής του EX30 Cross Country, το οποίο διατηρεί την αμιγώς ηλεκτρική αρχιτεκτονική του γνωστού μας EX30, διανθίζοντας το αμιγώς ηλεκτρικό B-SUV με περισσότερα εκδρομικά χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τη Volvo, το EX30 Cross Country έχει πιο σκληροτράχυλο χαρακτήρα και είναι «ιδανικό για έναν όλο και μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων που αναζητούν ευκαιρίες για εξερεύνηση πέρα από τις πολυσύχναστες πόλεις – με ήλιο ή βροχή, χιόνι ή πάγο».

Τι προσφέρει τελικά όμως για να τεκμηριώσει αυτή την θέση; Στο μπροστινό και πίσω μέρος του αμαξώματος υπάρχουν μαύρες πλαστικές ποδιές, οι οποίες προστατεύουν από μικροχτυπήματα σε εκτός δρόμου διαδρομές. Οι προεκτάσεις στους θόλους των τροχών, η προαιρετική σχάρα οροφής και τα λογότυπα Cross Country δημιουργούν πράγματι ένα ενδιαφέρον οπτικά σύνολο, που παραπέμπει σε αυτοκίνητα off-road.

Ωστόσο, οι αλλαγές δεν περιορίζονται εκεί. H Volvo φρόντισε να ανασηκώσει το αμάξωμα κατά συνολικά 19 χιλιοστά σε σχέση με το βασικό EX30. Η ανάρτηση είναι πιο ψηλή κατά 12 χιλιοστά, ενώ τα υπόλοιπα 7 χιλ. προέρχονται από τους νέους τροχούς. Υπάρχουν ζάντες σε διαστάσεις 19 ιντσών στον βασικό εξοπλισμό, ενώ διαθέσιμες είναι οι μικρότερες ζάντες 18 ιντσών με ελαστικά ειδικά για εκτός δρόμου διαδρομές. Το τιμόνι, η πίσω ανάρτηση και ο ρυθμός απόσβεσης των αμορτισέρ έχουν επίσης τροποποιηθεί για να προσφέρουν καλύτερο χειρισμό σε δύσκολα και ολισθηρά εδάφη.

 

Το Cross Country βασίζεται αποκλειστικά στην πιο ισχυρή έκδοση του Volvo EX30. Αυτό σημαίνει πως διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες – συνεπώς και τετρακίνηση – με συνολική απόδοση 428 ίππους και 543 Nm ροπής. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα υπολογίζεται σε 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ η μπαταρία των 69 kWh υπόσχεται μέση αυτονομία 427 χιλιόμετρα.

Το εσωτερικό έχει ελάχιστες αλλαγές σε σχέση με το κανονικό EX30. Aυτό σημαίνει πως στο κέντρο της καμπίνας κυριαρχεί η κάθετη οθόνη του infotainment με διαγώνιο 12,3 ίντσες. Αυτή ωστόσο φέρει ορισμένες αναβαθμίσεις λογισμικού, οι οποίες σταδιακά εμφανίζονται και στα υπόλοιπα EX30, μέσω Οver the Air ενημερώσεων.

Volvo EX30 Cross Country – interior

H κάμερα 360 μοιρών είναι πλέον προσβάσιμη σε όλες τις διαθέσιμες ταχύτητες, ενώ υπάρχουν και έξτρα φωνητικές εντολές για τον χειρισμό της.

Τα αξεσουάρ που είναι διαθέσιμα μόνο στην έκδοση Cross Country περιλαμβάνουν την τεράστια σχάρα οροφής που προαναφέραμε, η οποία φέρει και το σήμα της Volvo, ένα σετ λασπωτήρες καθώς και έναν ηλεκτρικά αναδιπλούμενο κοτσαδόρο.

Στην γκάμα των αξεσουάρ θα προστεθούν και νέα, περισσότερα πακέτα, κάτω από το όνομα «Cross Country Experience». Σύμφωνα με τον Jim Rowan, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Volvo: «Mε το νέο Cross Country Experience, στοχεύουμε να δημιουργήσουμε ένα ολόκληρο οικοσύστημα γύρω από αυτά τα μοντέλα, υποστηρίζοντας τους πελάτες μας στην αναζήτηση της περιπέτειας».

Volvo EX30 Cross Country with Swedish winter cabin

Το Volvo EX30 Cross Country είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα, με τις παραδόσεις να ξεκινούν αργότερα μέσα στην άνοιξη. Η τιμή του στη χώρα μας έχει οριστεί στα 56.296 ευρώ, χωρίς την επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».

Volvo EX30 Cross Country with Swedish winter cabin

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!