Το Kia Tasman είναι η νεότερη προσθήκη στην κατηγορία των Pick-Up

Η Kia ετοιμάζεται να κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνισμό από την Ford και την Toyota, με ένα pick-up μεσαίων διαστάσεων και κινητήρες βενζίνης και diesel.

Το Kia Tasman είναι η νεότερη προσθήκη στην κατηγορία των Pick-Up

Η Kia ετοιμάζεται να κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνισμό από την Ford και την Toyota, με ένα pick-up μεσαίων διαστάσεων και κινητήρες βενζίνης και diesel.

Η Kia προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη του Tasman, ενός νέου Pick-Up μεσαίων διαστάσεων σχεδιασμένο να ανταγωνιστεί τα Ford Ranger και Toyota Hilux.

H κορεάτικη εταιρεία κάνει λόγο για ένα «παγκόσμιο» Pick-Up, το οποίο θα μπορούσε να βρίσκεται σε όλες τις αγορές του κόσμου, συμπεριλαμβανομένης και της Ευρώπης.

Ωστόσο δεν υπάρχει ακόμα επίσημη ανακοίνωση από την Kia σχετικά με το αν θα έρθει στην ευρωπαϊκή και – ενδεχομένως – στην ελληνική αγορά.

Αν ωστόσο το δούμε στην χώρα μας, θα μπορούσαμε πολύ εύκολα να το φανταστούμε ως μέρος του επαγγελματικού στόλου ενός αγρότη ή ενός οικοδόμου, καθώς οι προδιαγραφές του κάνουν λόγο για ένα ιδιαίτερα ικανό όχημα. Το χτιστό σασί τύπου σκάλας σε συνδυασμό με τις διαμορφώσεις μονής ή διπλής καμπίνας θα προσφέρει μια ευρεία γκάμα οχημάτων με ή χωρίς καρότσα, καθώς και εκτεταμένες επιλογές για τροποποιήσεις.

Η ενεργή τετρακίνηση βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων – πλην της πιο βασικής, προσφέροντας μεταβλητή κατανομή ισχύος ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης. Υπάρχει επίσης ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό στις κορυφαίες εκδόσεις X-Trek, καθώς και μια ξεχωριστή οθόνη που προσφέρει εικόνα από το μπροστινό μέρος μέσω ενσωματωμένων καμερών. Η Kia ισχυρίζεται πως θα μπορεί να διασχίσει υδάτινους όγκους βάθους 80 εκατοστών χωρίς προβλήματα.

Κάτω από το καπό του Tasman θα υπάρχουν δύο επιλογές κινητήρων: ένας βενζινοκινητήρας 2,5 λίτρων και ένας πετρελαιοκινητήρας 2,2 λίτρων. Η ισχύς τους υπολογίζεται σε 281 και 210 ίππους αντίστοιχα, ενώ στην ροπή το πλεονέκτημα το έχει ο πετρελαιοκινητήρας, με 441 Nm έναντι 421 Nm. Ως αποτέλεσμα, το Pick-Up μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 3,5 τόνους. Η ισχύς περνά στον δρόμο μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ωστόσο σε ορισμένες αγορές θα υπάρχει και μια έκδοση με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Εμφανισιακά, το Kia Tasman υιοθετεί έναν κάπως εκκεντρικό σχεδιασμό, με τετραγωνισμένα πάνελ αμαξώματος και μικρά φωτιστικά σώματα. Μπορεί να μην είναι για όλους, ωστόσο καταφέρνει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Η καμπίνα από την άλλη θυμίζει αρκετά τα αυτοκίνητα δρόμου της εταιρείας, με τρεις οθόνες αφής για το infotainment.

Μπορεί – τουλάχιστον για την ώρα – το Tasman να μη διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά, ωστόσο στις υπόλοιπες αγορές του κόσμου θα αρχίσει να εμφανίζεται μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2025.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!