Το BYD Sealion 7 κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού

Το αμιγώς ηλεκτρικό coupe SUV της BYD ενσωματώνει την μπαταρία τύπου Blade και τεχνολογία Cell-to-Body, ενώ θα υπάρχουν δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.

Το BYD Sealion 7 κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού

Το αμιγώς ηλεκτρικό coupe SUV της BYD ενσωματώνει την μπαταρία τύπου Blade και τεχνολογία Cell-to-Body, ενώ θα υπάρχουν δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.

Η BYD παρουσίασε ένα νέο μοντέλο στην ευρωπαϊκή της γκάμα, το Sealion 7, συνεχίζοντας έτσι την θεματική του Ωκεανού, μετά και την παρουσίαση των Dolphin, Seal, καθώς και του επερχόμενου Seagull.

Πρόκειται για ένα coupe SUV το οποίο θα ανταγωνιστεί το Hyundai Ioniq 5, το Peugeot E-3008 και το Skoda Enyaq Coupe.

Σύμφωνα με την BYD, η πώληση του μοντέλου θα ξεκινήσει αργότερα μέσα στον Οκτώβριο, σε ορισμένες χώρες της Ευρώπης, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται πριν από το τέλος του 2024.

Το Sealion 7, που δημιουργήθηκε στο στούντιο της BYD στο Shenzhen, υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα Ocean Series, που συναντάμε σε μοντέλα όπως το χάτσμπακ Dolphin και το σεντάν Seal, προσαρμόζοντας την σε ένα σπορ SUV αμάξωμα.

BYD Sealion 7 2024 12

Το μπροστινό μέρος ενσωματώνει ένα μοτίβο σε σχήμα «X», γνωστό από άλλα μοντέλα της Ocean Series. Έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να δίνει την αίσθηση της κίνησης προς τα εμπρός. Tο θέμα του Ωκεανού διατηρείται μέσω της χρήσης των «πλωτών» προβολέων LED Dual U και των σμιλευμένων καμπυλών που θυμίζουν την κίνηση των κυμάτων.

BYD Sealion 7 2024 13

Το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου είναι 4,83 μέτρα – ήτοι 10 χιλιοστά μεγαλύτερο από αυτό του BYD Seal. Ωστόσο η γραμμή οροφής του Sealion 7 είναι κατά 160 χιλιοστά ψηλότερη από αυτή του κουπέ – σεντάν μοντέλου.

Η καμπίνα είναι διαμορφωμένη ώστε να μεταφέρει 5 επιβάτες. Το ταμπλό του Sealion 7 συνδυάζει την τεχνολογία της BYD με ρέοντα σχήματα, τα οποία ενσωματώνονται σε μια κεντρική κονσόλα δύο επιπέδων που εξασφαλίζει μια «αέρινη κομψότητα». Ακόμα και οι χειρολαβές των θυρών είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να δίνουν την αίσθηση ενός «αιωρούμενου φτερού».

BYD Sealion 7 2024 18

Στο εσωτερικό υιοθετούνται υψηλής ποιότητας υλικά, ενώ ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού τα καθίσματα διαθέτουν επένδυση από δέρμα vegan ή Nappa. Διατίθενται δύο χρωματικές επιλογές, που συμπληρώνουν τις τέσσερις εξωτερικές αποχρώσεις.

Το Sealion 7 βασίζεται στην σύγχρονη αρχιτεκτονική οχήματος της εταιρείας e-Platform 3.0. Eίναι σχεδιασμένη αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα και διαθέτει την μπαταρία τύπου Blade της BYD, που βρίσκεται στο επίκεντρο όλων των μοντέλων που παρουσιάζει η μάρκα στην Ευρώπη.

Η μπαταρία τύπου Blade αναπτύχθηκε από την BYD και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει, σύμφωνα με την εταιρεία, κορυφαία ασφάλεια, αντοχή, απόδοση και να καταλαμβάνει όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο. Η τεχνολογία επιτρέπει τη συμπίεση περισσότερων κυψελών στον ίδιο χώρο από ό,τι με μια συμβατική δομή μπαταρίας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας εξαιρετικά λεπτής μπαταρίας που βοηθά τους μηχανικούς και τους σχεδιαστές της BYD να βελτιστοποιήσουν το χώρο της καμπίνας.

Εκτός από την ίδια τη μπαταρία τύπου Blade, το Sealion 7 επωφελείται από την πρωτοποριακή εγκατάσταση μπαταρίας Cell-to-Body (CTB) της BYD – μια βασική τεχνική διαφορά σε σύγκριση με άλλα EV. Αντί για μια παραδοσιακή διάταξη, ενσωματώνει τη μπαταρία σε ολόκληρη τη δομή του οχήματος, με το πάνω κάλυμμα του «πακέτου» να λειτουργεί και ως δάπεδο του χώρου επιβατών. Διαθέτει μια δομή αλουμινίου υψηλής αντοχής που μοιάζει με κυψέλη, ενισχύοντας την ασφάλεια. Επίσης, η χρήση της μπαταρίας ως δομικό στοιχείο συμβάλλει επίσης στην επίτευξη στρεπτικής ακαμψίας.

Το νέο Sealion 7 διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις. Στην ισχυρότερη έκφανσή του, με δύο κινητήρες και τετρακίνηση, μπορεί να επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 215 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο μπορεί να επαναφορτιστεί με ταχύτητες έως και 230kW.

Η οδηγική συμπεριφορά ενισχύεται περαιτέρω από το νέο σύστημα Intelligent Torque Adaption Control (iTAC), το οποίο προσφέρεται στις εκδόσεις με τετρακίνηση και δύο ηλεκτροκινητήρες. Λειτουργεί κατανέμοντας έξυπνα τη ροπή, χρησιμοποιώντας torque shift, μειώνοντας τη ροπή και εφαρμόζοντας ακόμη και αρνητική ροπή για να ελαχιστοποιηθεί η ολίσθηση. Αυτό βελτιώνει την ασφάλεια και την οδηγική εμπειρία.

Oι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα, ωστόσο υπολογίζουμε πως θα κοστίζει περί τα 45 με 50.000 ευρώ όταν θα έρθει στις ευρωπαϊκές αγορές.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!