Η Alpine ετοιμάζεται να κάνει τα πρώτα της βήματα σε μια εντελώς νέα κατηγορία, με ένα νέο, αμιγώς ηλεκτρικό coupe SUV.
Το μοντέλο αυτό παρουσιάστηκε σε μια πρωτότυπη μορφή στο σχήμα του A390_β. Πρόκειται για έναν ηλεκτρικό ανταγωνιστή της Porsche Macan, το οποίο θα είναι «κατά 85% κοντά στο μοντέλο παραγωγής», σύμφωνα με την Alpine.
To A390 όταν κυκλοφορήσει θα προσπαθήσει να προσελκύσει ένα εντελώς νέο αγοραστικό κοινό, το οποίο εκτιμά τον πρακτικό χαρακτήρα ενός coupe SUV, με την δυναμική οδήγηση του Alpine A110.
Ακόμα και αν αγνοήσουμε το σχήμα του SUV, το A390_β ωθεί την Alpine σε μια εντελώς νέα σχεδιαστική κατεύθυνση. Τα διπλά φωτιστικά σώματα του A110 αποτελούν παρελθόν και στην θέση τους βρίσκεται μια λεπτή LED μπάρα και ένα φωτιζόμενο λογότυπο. Υπάρχουν πολλές περίτεχνες λεπτομέρειες στη μάσκα, ενώ στο πλάι υπάρχει ένα ζεύγος αεραγωγών. Στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα βρίσκεται ένα μπροστινό splitter.
Οι τεράστιοι τροχοί (22 ιντσών μπροστά, 23 ιντσών πίσω) έχουν ένα φωτιζόμενο μπλε κεντρικό καπάκι. Η διάτρητη μάσκα διοχετεύει τον αέρα γύρω από το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, ενώ τα αεροδυναμικά μαρσπιέ επιταχύνουν τη ροή προς το πίσω μέρος. Η πίσω μπάρα φώτων μπορεί να επεκταθεί έως και 80 χιλιοστά και, σε συνεργασία με τον διαχύτη, να μειώσει την οπισθέλκουσα και να βελτιώσει την αυτονομία.
Παρότι το εξωτερικό του πρωτότυπου αυτοκινήτου μπορεί να είναι αντιπροσωπευτικό του επερχόμενου SUV, το εσωτερικό είναι αρκετά μακριά από το μοντέλο παραγωγής. Το αυλακωμένο πάτωμα από ανθρακονήματα και τα λευκά πίσω καθίσματα είναι σχεδιασμένα να θυμίζουν… την οροσειρά των Άλπεων.
Η καμπίνα βάζει στο επίκεντρο τον οδηγό, με έναν γυάλινο πίνακα οργάνων που παρέχει τρισδιάστατη απεικόνιση των βασικών δεδομένων, όπως η ταχύτητα και οι πληροφορίες ταξιδιού. Τα καθίσματα και το τιμόνι είναι εμπνευσμένα από τη Formula 1. Στη βασική του ρύθμιση το ορθογώνιο τιμόνι είναι αρκετά φαρδύ, αλλά στην πιο αγωνιστική λειτουργία μικραίνει για να ενισχύσει την ευελιξία.
Το SUV της Alpine όταν μπει στην παραγωγή, αργότερα μέσα στο 2025, θα μπορούσε να αποδίδει πάνω από 600 ίππους στην πιο ισχυρή του μορφή, ενώ, έχοντας, όπως προαναφέραμε, στο στόχαστρο την Porsche Macan, θα πρέπει να έχει περί τα 500 χιλιόμετρα αυτονομία.