Τα πάντα για το νέο Ford Ranger Plug-in Hybrid

To εξηλεκτρισμένο Pick-Up της Ford αποδίδει 279 ίππους και 690 Nm ροπής, κάνοντάς το το πιο δυνατό Ranger που έχει μπει στην παραγωγή.

Τα πάντα για το νέο Ford Ranger Plug-in Hybrid

To εξηλεκτρισμένο Pick-Up της Ford αποδίδει 279 ίππους και 690 Nm ροπής, κάνοντάς το το πιο δυνατό Ranger που έχει μπει στην παραγωγή.

Η Ford Pro παρουσίασε το Ranger PHEV, το πρώτο Pick-Up της εταιρείας το οποίο είναι plug-in υβριδικό.

Η παρουσίαση έγινε στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Επαγγελματικών Οχημάτων, η οποία έλαβε χώρα στο Ανόβερο της Γερμανίας από τις 16 έως τις 22 Σεπτεμβρίου.

Η Ford υποστηρίζει πως το νέο Ranger PHEV προσφέρει τις κορυφαίες ικανότητες της δημοφιλής οικογένειας Ranger όσον αφορά τη ρυμούλκηση, το ωφέλιμο φορτίο και την απόδοση εκτός δρόμου.

Πρόκειται για ένα αρκετά τολμηρό σχόλιο, ωστόσο τα νούμερα επιδόσεων μπορούν – θεωρητικά τουλάχιστον –  να το υποστηρίξουν. Οι 279 ίπποι που παράγει ο Ecoboost των 2,3 λίτρων μπορεί να μη φαίνονται εντυπωσιακοί, όμως είναι περισσότεροι από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger με τον 3λιτρο V6, επιτυγχάνοντας παράλληλα καλύτερη οικονομία καυσίμου. Η ροπή των 690 Nm είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger που έχει μπει στην παραγωγή.

FORD RANGER PHEV 2024 (8)

Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα του Ranger PHEV στο περίβλημα του κιβωτίου προκειμένου να εξασφαλιστεί απρόσκοπτα η υβριδική λειτουργία του συστήματος. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 αμπέρ, εξασφαλίζοντας αυτονομία άνω των 45 χιλιομέτρων σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.

Το ωφέλιμο φορτίο του Ranger υπολογίζεται στον 1 τόνο, ενώ μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 3,5 τόνους. Το σύστημα τετρακίνησης e-4WD προσφέρει και καλές εκτός δρόμου ικανότητες.

Στις αγορές που είναι διαθέσιμο, το Ford Pro Home Charging επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να προγραμματίζουν τη φόρτιση τις νυχτερινές ώρες προκειμένου να επωφεληθούν από τα φθηνότερα τιμολόγια. Η Ford εκτιμά ότι το Ηοme Charging θα προσφέρει ακόμα περισσότερη εξοικονόμηση καυσίμου σε σύγκριση με τις υψηλότερου κυβισμού πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του Ranger που τροφοδοτούνται από τον V6 κινητήρα της Ford.

Η τεχνολογία Pro Power Onboard του νέου Ranger PHEV παρέχει τη δυνατότητα τροφοδοσίας εργαλείων και εξοπλισμού υψηλής απόδοσης σε εργοτάξια ή κάμπινγκ, χωρίς τη χρήση γεννήτριας. Το σύστημα προσφέρει στάνταρ ισχύ φόρτισης 2,3 kW, ωστόσο διαθέσιμη είναι και μια έκδοση ισχύος 6,9 kW. Αυτή διαθέτει δύο παροχές 15 amp στο χώρο αποσκευών – με 3,45 kW διαθέσιμα για κάθε μια από αυτές, έτσι ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις λειτουργίας βαρέως τύπου εξοπλισμού.

Στο λανσάρισμά του, το Ford Ranger PHEV είναι διαθέσιμο και στην έκδοση Stormtrak. Εξοπλίζεται με μοναδικά χαρακτηριστικά σχεδίασης Stormtrak, με ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, κυψελοειδή μάσκα, αεραγωγούς στα φτερά και κιτ με αυτοκόλλητα, καθώς και με προβολείς Matrix LED, ευέλικτο σύστημα Flexible Rack System, Pro Trailer Backup Assist και κάμερα περιμετρικής θέασης 360 μοιρών.

Οι πρώτες παραδόσεις του νέου Ford Ranger PHEV αναμένεται να ξεκινήσουν την άνοιξη του 2025.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!