Η Renault παρουσίασε στην Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων στο Ανόβερο ένα ρετροφουτουριστικό πρωτότυπο, το οποίο ονόμασε Estafette.
To Estafette υπήρχε στην γκάμα της Renault από το 1959 έως το 1980, όπου αντικαταστάθηκε από το Trafic. Το όνομα προέρχεται από το ιταλικό «stafetta», το οποίο στα ελληνικά μεταφράζεται ως «μεταφορέας», «διανομέας» ή «αγγελιαφόρος».
Δεν είναι η πρώτη φορά που η γαλλική εταιρεία αξιοποιεί τα ιστορικά της μοντέλα προκειμένου να παρουσιάσει πρωτότυπα οχήματα. Μόλις πριν μερικές εβδομάδες μας έδειξε το νέο 17 σε ένα restomod στο οποίο ενσωμάτωσε ηλεκτροκινητήρες διατηρώντας τις σχεδιαστικές γραμμές του πρωτότυπου.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Το Estafette που παρουσιάστηκε στην έκθεση έχει τα ίδια φωτιστικά σώματα όπως και το αρχικό μοντέλο, ενώ η σχεδιαστική φιλοσοφία είναι φουτουριστική, χωρίς επιθετικά στοιχεία. Το αμάξωμα κινεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο, το οποίο βρίσκεται στο μπροστινό μέρος, βελτιστοποιώντας τους χώρους εντός της καμπίνας.
Οι εξωτερικές διαστάσεις του Estafette προσεγγίζουν αυτές του μικρού Renault Kangoo, ωστόσο το αμάξωμα ύψους 2,59 μέτρων δημιουργεί χώρους έως 7,1 κυβικά μέτρα, όσα σχεδόν και το μεσαίο Renault Trafic. Η πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης γίνεται μέσω μιας συρόμενης πλαϊνής πόρτας και ενός ρολού στο πίσω μέρος.
H καμπίνα έχει μόνο ένα κάθισμα, για τον οδηγό, το οποίο μπορεί να περιστραφεί για εύκολη πρόσβαση. Το ταμπλό έχει φυσικά τεχνολογικά πλούσιο εξοπλισμο, καθώς διαθέτει πολλαπλές οθόνες: μια οθόνη 7 ιντσών για τον οδηγό, μια οθόνη αφής 12 ιντσών και ένα ζεύγος οθονών 10 ιντσών στα δύο άκρα του ταμπλό που αναμεταδίδουν εικόνες από τις κάμερες οπισθοπορείας. Με αυτόν τον τρόπο αντικαθίστανται οι παραδοσιακοί πλαϊνοί καθρέφτες.
Δεν έχουν δοθεί λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα κίνησης του Estafette. Ωστόσο η Renault φαίνεται να υιοθετεί μια ρετροφουτουριστική σχεδιαστική γλώσσα, με αυτοκίνητα όπως το νέο 5 και το 4. H εταιρεία επιβεβαίωσε πως το Estafette θα θυμίζει κάποιο μοντέλο παραγωγής το οποίο θα παρουσιαστεί και επίσημα σε δύο χρόνια.