Η Toyota παρουσιάζει τη νέα της σειρά επαγγελματικών οχημάτων

Με αφορμή την Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων στο Ανόβερο, η Toyota παρουσίασε τη σειρά Van Proace καθώς και τα πλάνα της για υδρογονοκίνηση.

Η Toyota παρουσιάζει τη νέα της σειρά επαγγελματικών οχημάτων

Με αφορμή την Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων στο Ανόβερο, η Toyota παρουσίασε τη σειρά Van Proace καθώς και τα πλάνα της για υδρογονοκίνηση.

Η νεότερη προσθήκη στην γκάμα Van της Toyota είναι το Proace Max, ένα επαγγελματικό όχημα μεγάλων διαστάσεων το οποίο στοχεύει στην κατάκτηση της ευρωπαϊκής αγοράς.

Το νέο μοντέλο παρουσιάστηκε στην Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων στο Ανόβερο και θα παραμείνει στο περίπτερο της Toyota μέχρι και το τέλος της έκθεσης, στις 22 Σεπτεμβρίου.

Το Proace Max παίρνει τη θέση του μαζί με το ανανεωμένο και ανασχεδιασμένο μεσαίο Van Proace, το συμπαγές Proace City και τα αντίστοιχα οχήματα μεταφοράς επιβατών Verso, τα οποία υιοθετούν μια νέα σχεδιαστική ταυτότητα.

Επιπλέον, το Pick-Up Hilux αποκτά αυξημένες επιδόσεις με την επερχόμενη παρουσίαση του ήπια υβριδικού Hilux Hybrid 48V.

toyota professional 2024

Μαζί αυτά τα μοντέλα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα εργασιών, προσφέροντας επιλογές ηλεκτρικών κινητήριων μονάδων με μπαταρία σε όλες τις κατηγορίες. Αυτό το εύρος επιλογών ευθυγραμμίζεται με την τεχνολογική στρατηγική της Toyota, η οποία αναπτύσσει διαφορετικές λύσεις που μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές CO2, προσφέροντας παράλληλα την πρακτικότητα και την ευελιξία που χρειάζονται οι πελάτες.

toyota proace max

Το Proace Max γίνεται το μεγαλύτερο μέλος της σειράς Toyota Professional. Με δύο μεγέθη μεταξονίου, τρία μεγέθη αμαξώματος και τρεις επιλογές ύψους, προσφέρεται σε διάφορες διαμορφώσεις. Στη μεγαλύτερη μορφή του, διαθέτει όγκο φορτίου 17 κ.μ.. Η πρόσβαση σε αυτόν τον χώρο γίνεται χάρη στις πίσω πόρτες πλήρους ύψους και το χαμηλό κατώφλι.

Οι πόρτες έχουν άνοιγμα 270 μοιρών – κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά σε Van της Toyota. Το ηλεκτροκίνητο Proace Max με μπαταρία έχει αυτονομία οδήγησης έως και 420 χιλιόμετρα ενώ η φόρτιση ως το 80% χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή 150 kW διαρκεί περίπου 55 λεπτά. Διαθέσιμα είναι επίσης τρία κινητήρια σύνολα ντίζελ, με χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων και αποδόσεις ισχύος που ανταποκρίνονται σε διαφορετικές απαιτήσεις μεταφοράς.

Παράλληλα η Toyota θα προσπαθήσει να αναπτύξει την τεχνολογία της υδρογονοκίνησης, η οποία σύμφωνα με εσωτερικές έρευνες θεωρεί πως μπορεί να βρει πεδία εφαρμογής στα επαγγελματικά οχήματα. Ο Shinichi Yasui, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος στην Toyota Motor Europe, δήλωσε σχετικά: «Πιστεύουμε ότι η τεχνολογία κυψελών καυσίμου ταιριάζει πολύ καλά σε λύσεις μεταφορών μεσαίου και βαρέως τύπου. Η οδηγία για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ορίζει ότι το 42% του βιομηχανικού υδρογόνου πρέπει να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έως το 2030, ποσοστό που θα αυξηθεί στο 60% έως το 2035. Ταυτόχρονα, υπάρχει κανονισμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την τόνωση της ανάπτυξης υποδομών ανεφοδιασμού με υδρογόνο. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει ένας σταθμός υδρογόνου κάθε 200 χιλιόμετρα κατά μήκος του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας. Το πράσινο υδρογόνο θα είναι ευρέως διαθέσιμο σε όλη την Ευρώπη μέχρι το 2030. Τα πράγματα κινούνται με γρήγορους ρυθμούς».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!