H Volkswagen παρουσίασε την 7η γενιά του Transporter

Το Van της Volkswagen έκανε και το επίσημο ντεμπούτο του στο κοινό, στην Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων στο Ανόβερο.

H Volkswagen παρουσίασε την 7η γενιά του Transporter

Το Van της Volkswagen έκανε και το επίσημο ντεμπούτο του στο κοινό, στην Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων στο Ανόβερο.

Η Volkswagen παρουσίασε το εντελώς επανασχεδιασμένο Van της, το Transporter, στο Ανόβερο και στην Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων.

Η συγκεκριμένη έκθεση είναι η μεγαλύτερη στην Ευρώπη και μια από τις μεγαλύτερες του κόσμου, σε σχέση με το επαγγελματικό όχημα και κάθε χρόνο οι εταιρείες θέλουν να έχουν ισχυρή παρουσία.

Μέχρι και τις 22 Σεπτεμβρίου οι επισκέπτες της έκθεσης θα μπορούν να δουν από κοντά την έβδομη γενιά του Van της Volkswagen στο περίπτερο της εταιρείας.

Το Transporter έχει μια πλούσια ιστορία στον χώρο των Van, η οποία ξεκινάει από το 1949. Εβδομήντα πέντε χρόνια αργότερα, η γκάμα οχημάτων «Bulli» θα είναι διαθέσιμη σε δύο διαφορετικά μήκη και ύψη αμαξώματος.

Η βασική έκδοση έχει μήκος 5.050 χιλιοστά και μεταξόνιο 3.100 χιλιοστά, το οποίο είναι αυξημένο κατά 146 χιλιοστά και 97 χιλιοστά αντίστοιχα σε σχέση με τον προκάτοχό της. Για να μεταφέρει ευρωπαλέτες με μεγαλύτερη ευκολία, η Volkswagen αύξησε και το μετατρόχιο, στα 1.392 χιλιοστά.

Στην καμπίνα υπάρχει πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12 ιντσών και κεντρική οθόνη αφής 13 ιντσών. Και οι δύο οθόνες είναι στον βασικό εξοπλισμό όλης της γκάμας, μαζί με την ασύρματη συνδεσιμότητα smartphone Apple CarPlay και Android Auto, τους προβολείς LED, το σύστημα εκκίνησης keyless και διάφορα συστήματα ασφαλείας. Μεταξύ αυτών είναι η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, η αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης και η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας. Το χειροκίνητο χειρόφρενο έδωσε την θέση του σε έναν ηλεκτρονικό διακόπτη, ο οποίος ελευθερώνει χώρο ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό.

Όσον αφορά την γκάμα κινητήρων, θα υπάρχουν τρεις πετρελαιοκινητήρες, με 110, 150 και 170 ίππους. Οι δύο πιο ισχυρές εκδόσεις θα έχουν και τετρακίνηση. Στην γκάμα υπάρχει και ένα υβριδικό σύστημα κίνησης Ρlug-Ιn που αποδίδει 232 ίππους.

Για πρώτη φορά προστίθενται και τρεις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, που αποδίδουν 136, 218 και 286 ίππους. Όλες χρησιμοποιούν έναν ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση των πίσω τροχών και τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 64 kWh, η οποία θα παρέχει αυτονομία περίπου 320 χιλιομέτρων με μια φόρτιση.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!