Η Volkswagen παρουσίασε το μοναδικό ID.3 GTX Fire + Ice

To μοναδικό αυτοκίνητο αποδίδει φόρο τιμής στο Volkswagen Golf Fire + Ice, που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1990 και διέθετε ξεχωριστούς χρωματισμούς και λεπτομέρειες.

Η Volkswagen παρουσίασε το μοναδικό ID.3 GTX Fire + Ice

To μοναδικό αυτοκίνητο αποδίδει φόρο τιμής στο Volkswagen Golf Fire + Ice, που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1990 και διέθετε ξεχωριστούς χρωματισμούς και λεπτομέρειες.

Η Volkswagen παρουσίασε μια μοναδική έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού ID.3 GTX, το οποίο ονομάζεται «Fire + Ice».

H γερμανική εταιρεία άντλησε έμπνευση από το Golf 2ης γενιάς, το οποίο είχε κυκλοφορήσει σε συνεργασία με τον οίκο μόδας Bogner, σε έκδοση «Fire + Ice» την δεκαετία του 1990.

Η απρόσμενη επιτυχία του Golf «Fire + Ice» ήταν αυτή που, τρεις δεκαετίες αργότερα, ενέπνευσαν το ID.3 GTX Fire + Ice, το οποίο αναπτύχθηκε πάλι σε συνεργασία με τον οίκο Bogner.

Εξωτερικά το ID.3 είναι βαμμένο σε 3 στρώσεις χρώματος. Η απόχρωση αποτελεί εξέλιξη αυτής που υπήρχε και στο Golf, με μπλε βάση η οποία μπορεί να αλλάξει χρώμα, ανάλογα με την γωνία θέασης. Επομένως, εμφανισιακά το αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται… σκούρο μπλε, μωβ, ακόμα και μαύρο. Οι κολόνες της οροφής είναι βαμμένες σε έντονο κόκκινο, το οποίο δημιουργεί αντίθεση.

Στα πλαϊνά του οχήματος κυριαρχεί η επένδυση με το γεωμετρικό μοτίβο Fire + Ice, σε διαφανές ματ χρώμα. Ένα άλλο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι οι ζάντες 21 ιντσών, οι οποίες τονίζουν τη δυναμική εμφάνιση με ένα μπλε ανοδιωμένο φινίρισμα.

Το εσωτερικό χωρίζεται σε δύο αποχρώσεις: την «φωτιά» που βρίσκεται στην πλευρά του οδηγού, αλλά και τον «πάγο» στην πλευρά του συνοδηγού. Τα καθίσματα  έχουν αντίστοιχα επενδύσεις κόκκινου και μπλε χρώματος, ενώ στη μέση τους έχουν φερμουάρ, τα οποία αποκαλύπτουν την ίδια επένδυση που είχε και το πρώτο Golf «Fire and Ice».

Τα πεντάλ του οδηγού είναι ειδικά σχεδιασμένα, ώστε η «φωτιά» να επιταχύνει το όχημα και ο «πάγος» να το σταματά.

Volkswagen ID.3 GTX FIRE+ICE

Το Volkswagen ID.3 GTX χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πίσω, ο οποίος μεταδίδει την ισχύ αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Αποδίδει 325 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει τα 565 Nm. Ο κινητήρας τροφοδοτείται από ένα πακέτο μπαταριών 79 kWh, το οποίο υπόσχεται αυτονομία 600 χλμ. και δίνει στο GTX σοβαρές επιδόσεις. Φτάνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,6 δευτερόλεπτα, ενώ η ηλεκτρονικά περιορισμένη μέγιστη ταχύτητα ορίζεται στα 200 χλμ./ώρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!