Volkswagen: Παρουσίασε στην Auto China το ID. Code Concept

Το πρωτότυπο όχημα στοχεύει σε νεότερους αγοραστές και δείχνει την μελλοντική σχεδιαστική και τεχνολογική κατεύθυνση της Volkswagen.

Volkswagen: Παρουσίασε στην Auto China το ID. Code Concept

Το πρωτότυπο όχημα στοχεύει σε νεότερους αγοραστές και δείχνει την μελλοντική σχεδιαστική και τεχνολογική κατεύθυνση της Volkswagen.

H Volkswagen παρουσίασε ένα νέο concept στην Auto China, το οποίο δείχνει το δρόμο που θα ακολουθήσει η Γερμανική μάρκα στο ηλεκτρικό μέλλον. Το όνομα αυτού είναι ID. Code. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV μεγάλων διαστάσεων με νέα αισθητική σχεδίαση.

To ID. Code είναι αρκετά αεροδυναμικό, με δυναμικές και καθαρές σχεδιαστικά επιφάνειες και κλίση στην οροφή που θυμίζει κουπέ μοντέλο. Στο μπροστά μέρος δύο μεγάλα, λεπτά φωτιστικά σώματα ενώνονται στο επίσης φωτιζόμενο σήμα της Volkswagen, ενώ η πίσω μπάρα φωτός διακόπτεται μόνο από το σήμα της Γερμανικής εταιρείας, στο μέσο του πορτμπαγκάζ.

Η Volkswagen προσπαθεί να προσεγγίσει το νεαρότερο σε ηλικία αγοραστικό κοινό και αυτό φαίνεται –εν μέρει- και από το εσωτερικό, στο οποίο υπάρχουν μόνο 4 καθίσματα, σε αντίθεση με τα 5 που θα είχε ένα κανονικό SUV των διαστάσεών του. Το τιμόνι θυμίζει αυτό που συναντάμε στην Formula 1, ενώ η κεντρική οθόνη αφής ξεπροβάλλει από την κεντρική κονσόλα.

Κάτω από το παρμπρίζ, μια ακόμα οθόνη βρίσκεται στο πάνω μέρος του ταμπλό, η οποία προβάλλει διάφορες πληροφορίες σχετικές με το αυτοκίνητο. Το μπροστινό κάθισμα του συνοδηγού μπορεί να γυρίσει έως και 180 μοίρες, κοιτώντας τους πίσω επιβάτες.

Σύμφωνα με την Volkswagen, το ID. Code είναι έτοιμο για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4, που σημαίνει ότι το όχημα θα μπορεί να κινηθεί απολύτως αυτόνομα, σε κάθε συνθήκη. Ο οδηγός όμως θα μπορεί να ξαναπάρει τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή.

Στο εξωτερικό, ειδικά φώτα θα ανάβουν ώστε να προειδοποιούν τους υπόλοιπους οδηγούς ότι το όχημα κινείται αυτόνομα.

Δεν ξέρουμε ακόμα ποια αρχιτεκτονική της Volkswagen θα χρησιμοποιεί το ID. Code, όμως θα έχει διάφορους τύπους μπαταριών και μοτέρ τόσο πίσω όσο και εμπρός, επιτρέποντας την ύπαρξη τετρακίνησης. Κάτι που ξέρουμε όμως είναι πως το μοντέλο παραγωγής θα είναι διαθέσιμο μόνο για την κινεζική αγορά.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!