Η Lamborghini Huracan αποκτά μία τελευταία ειδική έκδοση

Το κύκνειο άσμα του θα τραγουδήσει ο V10 κινητήρας 5,2 λίτρων της Lamborghini, με 10 αυτοκίνητα της τελευταίας ειδικής έκδοσης της Huracan.

Η Lamborghini Huracan αποκτά μία τελευταία ειδική έκδοση

Το κύκνειο άσμα του θα τραγουδήσει ο V10 κινητήρας 5,2 λίτρων της Lamborghini, με 10 αυτοκίνητα της τελευταίας ειδικής έκδοσης της Huracan.

Η Lamborghini παρουσίασε την Huracan STJ, το τελευταίο όχημα της θρυλικής ιταλικής εταιρείας με κινητήρα V10. Αυτός ο κινητήρας είναι ένας από τους πιο εμβληματικούς για τη Lamborghini. Μετά την εξαγορά της από την Audi το 1998, η γκάμα της Lamborghini χρειαζόταν ένα μικρότερο, αλλά εξίσου σπορ supercar ώστε να «συνοδέψει» την τότε καινούργια Murcielago.

To 2004 έκανε το ντεμπούτο της η Gallardo, με την πρώτη έκδοση του V10, χωρητικότητας 5 λίτρων. Στα μέσα της ζωής της, η Gallardo δέχτηκε facelift, ενώ ο V10 μεγάλωσε ελαφρώς, σε 5,2 λίτρα, όπως και παρέμεινε καθ’ όλη τη διάρκεια της παραγωγής του, τόσο στην Gallardo, όσο και στην μεταγενέστερη Huracan.

H Huracan εισήλθε στην παραγωγή το 2014. Έκτοτε έχει δεχθεί αρκετές αναβαθμίσεις, καθώς και ειδικές εκδόσεις. Το τελευταίο μοντέλο της παίρνει το όνομα από το Super Trofeo Jota. Super Trofeo ονομαζόταν το ενιαίο Πρωτάθλημα της Lamborghini που ξεκίνησε το 2009, ενώ Jota ονομάζεται η παράγραφος των κανονισμών της FIA που σχετίζονται με τις προδιαγραφές των αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Μάλιστα, είναι ένα χαρακτηριστικό που εντοπίζεται σε όλη την ιστορία της Lamborghini, από την Miura SVJ στη δεκαετία του 1970, έως και την πιο πρόσφατη Aventador SVJ. Το αεροδυναμικό πακέτο της Huracan STJ έχει βελτιωθεί με δύο νέα αεροδυναμικά στοιχεία (τα οποία η Lamborghini ονομάζει «cofango»), ενώ η πίσω αεροτομή έχει 3 μοίρες παραπάνω κλίση, για 10% αύξηση της αρνητικής άντωσης.

Η μηχανική πρόσφυση βελτιώνεται από 4 αγωνιστικά πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ενώ για την καλύτερη συμπεριφορά, η Bridgestone εξέλιξε τα ελαστικά Potenza Race, χρησιμοποιώντας μία ειδική γόμα υψηλής πρόσφυσης. Αυτά τα ελαστικά τοποθετούνται σε ζάντες 20 ιντσών με μονό μπουλόνι.

Το εξωτερικό διαθέτει δύο πακέτα εμφάνισης, το ένα με γκρι αμάξωμα, το άλλο με μπλε. Και τα δύο πακέτα έχουν μαύρη οροφή και κόκκινες-λευκές λεπτομέρειες, ενώ το εσωτερικό έχει μαύρα καθίσματα με επένδυση από Alcantara και κόκκινες λεπτομέρειες. Κάθε αυτοκίνητο είναι αριθμημένο, από το 1 ως το 10.

Ο V10 της STJ αποδίδει 630 ίππους και 565 Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ., ενώ όλη αυτή η δύναμη περνά μόνο στα πίσω ελαστικά, μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Αυτό θα είναι το κύκνειο άσμα του συγκεκριμένου κινητήρα, καθώς από την επόμενη «baby Lamborghini» θα αντικατασταθεί από ένα υβριδικό σύνολο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!