Η ανανεωμένη Mercedes-Benz G-Class με νέα γκάμα κινητήρων

Η Mercedes G-Class, το εμβληματικό off-roader της γερμανικής μάρκας αναβαθμίστηκε, και διαθέτει νέα γκάμα κινητήρων και διακριτικά βελτιωμένη εμφάνιση.

Η ανανεωμένη Mercedes-Benz G-Class με νέα γκάμα κινητήρων

Η Mercedes G-Class, το εμβληματικό off-roader της γερμανικής μάρκας αναβαθμίστηκε, και διαθέτει νέα γκάμα κινητήρων και διακριτικά βελτιωμένη εμφάνιση.

Η Mercedes-Benz G-Class (ή G-Wagen) κυκλοφορεί εδώ και 45 χρόνια, και ενώ είναι το δεύτερο μακροβιότερο όνομα στην τρέχουσα γκάμα της γερμανικής εταιρείας (μετά την SL), έχει υποστεί μόνο δύο σημαντικές αναθεωρήσεις σε όλη τη διάρκεια ζωής της, με το σημερινό αυτοκίνητο να αποκτά ένα facelift για το 2024.

Έχοντας καταφθάσει το 2018, η δεύτερη γενιά της G-Class αντιμετώπισε μια μνημειώδη πρόκληση για να αναπαράγει την παλιά γοητεία του πρωτότυπου, και να την εκσυγχρονίσει για τις σημερινές απαιτήσεις. Ωστόσο, η Mercedes-Benz τα κατάφερε μια χαρά και το 2017, η G-Class έφτασε το ορόσημο των 300.000 μονάδων, αλλά μόλις πέρυσι ξεπέρασε το μισό εκατομμύριο μονάδες.

Η εικόνα είναι, φυσικά, ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο η G-Class έχει γίνει τόσο δημοφιλής. Έτσι, για αυτό το νέο μοντέλο, η Mercedes διατήρησε τις εξωτερικές βελτιώσεις στο ελάχιστο. Υπάρχουν τώρα τέσσερις οριζόντιες λεπίδες στη γρίλια αντί για τρεις, και ο εμπρός προφυλακτήρας είναι πιο χαμηλός και έχει σχεδιασμό που η Mercedes αποκαλεί «squircle». Η πρώτη κολόνα λαμβάνει επιπλέον επένδυση και υπάρχει ένα χείλος στο επάνω μέρος του παρμπρίζ για βελτιωμένη ηχομόνωση. Υπάρχει επίσης μια νέα πίσω κάμερα με δικό της πίδακα πλύσης.

Η έκδοση AMG Line, προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ ήπια υβριδικών 6κύλινδρων κινητήρων, του G 450 d (πετρελαίου) και του βενζινοκίνητου G 500 που είναι πιο οικονομικός από πριν. Η Mercedes ισχυρίζεται ότι η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί στα 10,9 λτ./100 χλμ. σε σύγκριση με τα 15,3 λτ./100 χλμ. του παλιού V8.

Η πετρελαιοκίνητη έκδοση διαθέτει έναν 3λιτρο 6κύλινδρο εν σειρά diesel κινητήρα, ο οποίος επίσης αποκτά ήπια υβριδική τεχνολογία. Η ισχύς αυξήθηκε κατά 20 ίππους και αγγίζει πλέον τους 367 ίππους, ενώ η ροπή αυξήθηκε κατά 50 Nm, στα 750 Nm, γεγονός που οδήγησε στην αλλαγή του ονόματος από G 400 d σε G 450 d. Η βενζινοκίνητη G 500 αποδίδει 449 ίππους και 560 Nm ροπής.

Η G 63 που εξελίχθηκε από την AMG διατηρήθηκε και βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας της G-Class. Διατηρεί έναν twin-turbo 4λιτρο V8, ο οποίος είναι πλέον εξοπλισμένος με ήπια υβριδικό σύστημα. Αποδίδει 585 ίππους και 850 Nm ροπής, αν και ο χρόνος επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα των 4,3 δευτερολέπτων είναι τέσσερα δέκατα πιο αργός από πριν.

Το νέο «Active Ride Control» της AMG είναι ένα προαιρετικό σύστημα με υδραυλικό σύστημα ευστάθειας του αμαξώματος και προσαρμοστική απόσβεση, το οποίο κάνει τις επιδόσεις της G 63 «πιο απτές», σύμφωνα με τους ιθύνοντες της γερμανικής μάρκας.

Όλα τα αυτοκίνητα θα διατίθενται με ζάντες 20” και σπορ τιμόνι, καθώς και με διπλή οθόνη 12,3“, με την πιο πρόσφατη έκδοση του συστήματος infotainment MBUX. Οι φυσικές αλλαγές περιλαμβάνουν ένα νέο touchpad στην κεντρική κονσόλα, ενώ η είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί θα είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά στη G-Class.

Η Mercedes προσπάθησε να διατηρήσει το θρυλικό status της G-Wagen και να κάνει το μοντέλο του 2024 ακόμα πιο ικανό εκτός δρόμου. Υπάρχουν νέες λειτουργίες οδήγησης «Trail», «Rock» και «Sand», τρία μηχανικά μπλοκέ διαφορικά και ο συνδυασμός της εμπρός ανάρτησης με διπλά ψαλίδια και του άκαμπτου πίσω άξονα. Η προσαρμοστική ανάρτηση είναι πλέον στάνταρ σε όλη τη γκάμα.

Το «Offroad Cockpit» είναι επίσης νέο. Προσθέτει στην οθόνη βασικά δεδομένα για την οδήγηση εκτός δρόμου με στοιχεία όπως το υψόμετρο και η γωνία διεύθυνσης, καθώς και ενδείξεις για την ισχύ, τη ροπή, την πίεση των ελαστικών και τη θερμοκρασία του διαφορικού. Η G-Class αποκτά επίσης ένα «διαφανές καπό», το οποίο συνεργάζεται με την κάμερα 360 μοιρών για να παρέχει ανεμπόδιστη θέα προς τα εμπρός.

Η τιμή της G-Class ξεκινά από 122.808 ευρώ στη Γερμανία, και μια ηλεκτρική EQ G-Class αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της μέσα στις επόμενες εβδομάδες, προσφέροντας ανταγωνισμό στις BMW iX και Lotus Eletre.

Mercedes-AMG G63

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!